Professor X Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 (edited) Hallo allemaal, Dit is mijn eerste review, ik zal in deze review zo goed mogelijk mijn bevindingen met jullie delen. Waarom? Ik aarzelde al een tijdje op de Digiflavor Pharaoh RTA, voor mij waren er drie dingen belangrijk. 1. Smaak, van horen en zeggen zou de smaak echt geweldig zijn met deze tank, hier kom ik later nog op terug. 2. De build deck, mijn meeste RTA bestaan uit 2 posts met een gat om de coil in vast te draaien. Ik vindt dit zelf erg irritant omdat; als je bijvoorbeeld een micro coil gebruikt moet je altijd veel buigen om de coil mooi in de posts vast te kunnen draaien. Wat ook erg prettig is, is dat deze rta de zogeheten spring-loaded clamps heeft wat het vast draaien van de coil gemakkelijk maakt. 3. Juice holes die je dicht kunt draaien. Aangezien ik een hekel heb aan lekkende tanks was dit voor mij een pre. Als je deze tank mee neemt in bijv. je jas draai je de juice holes dicht en voorkom je enige eventuele lekkage. Package Het doosje wat je erbij krijgt is leuk gedaan door een open venster waardoor je de rta gelijk kunt bewonderen. Wat mij gelijk opviel is dat je aan de zijkant een krassticker hebt een zogeheten authentiek sticker, erg handig als je wilt weten of dit geen clone is. Wat zit er allemaal in de verpakking; - Pharaoh 25mm RTA - Een expansion Tube van maar liefst 3.5ml, het viel mij op dat niet alle site`s deze Pharaoh leveren met een expansion Tube dus let hierop. Op de site van digiflavor staat de Pharaoh alleen maar met de expansion tube dus wellicht een clone? - Vervangende glas tube - Schroeven draaien - 510 Drip tip Adapter - Zakje met onderdelen en O-Rings - Boekje De tank zelf In eerste instantie schrok ik aardig van de omvang. Op Youtube ziet alles er al groot uit maar in het echt is het nog groter dan verwacht. De tank heeft twee verstelbare airflows. Eentje beneden deze kun je doormiddel van klik systeem. Deze kun je in vijf verschillende openingen verstellen. De tweede aitflow zit bovenop de tank net onder de dript tip. Deze heeft één gat met aan beide kante een uitsparring waardoor je de airflow wat beter kunt finetunen. Als je de bovenste airflow dicht draait en alleen de onderste gebruikt, creëer je een volle warme (niet te warm) dikke wolken. Als je de bovenste aitflow opendraait veranderd dit in een koele damp waardoor je niet het gevoel hebt dat je aan het dampen bent. Draai je de onderste dicht en damp je alleen met de bovenste heb je het zelfde effect als met je onderste airflow. Lekker warme subtiele dikke wolken met veel smaak. Zoals ik hierboven al schetste is de juice hole heel gemakkelijk te bedienen, deze draai je gemakkelijk open en dicht door aan het glas te draaien. Dit vind ik overigend bij de Pharaoh een verademing, zowel de juice hole als de airflow gaan zo gemakkelijk en smooth open dat het bijna uit zichzelf gaat. Dat laatste is overdreven want je kunt niet ‘’per ongeluk’’ iets opendraaien. De tank zelf heeft een capaciteit van 4,6ml, draai je hier de expansion tube op dan heb je maar liefst 8.1ml tank inhoud. Zonder Expansion tube Met Expansion tube Build Deck Het deck is geheel los te schroeven, hierop vraag ik mij gelijk af zou Digiflavor dit expres hebben gedaan omdat ze wellicht met verschillende builddecks gaan komen? Het bouwen van de coil en de wick is zo gemakkelijk dat zelfs een beginner binnen no time dit voor elkaar krijgt. Het wicken heb ik van Rip Trippers himself afgekeken, hij heeft tevens ook meegeholpen met dit project. Zoals je in zijn filmpje kunt zien gebruikt hij een bredere lapje katoen, ik zelf heb dit zo breed als de juice hole geknipt. Hij drukt het katoen in de juice hole waardoor je het katoen als het ware dubbel flapt. Dit zorgt voor de perfecte wick voor dit tankje. Ik persoonlijk zou het ook niet op eem ander manier wicken, maar ieder zijn eigen smaak. Het wicken was echt in 5 minuten klaar, ik heb nog nooit een tankje zo snel opgebouwd. En dit allemaal zonder enige lekkage gevolgd met een overheerlijke smaak hmmmm. Dit is even ter vergelijking, de juice is een 120ml fles in vergelijking met de top fill cap Smaak Voorop gesteld, ik probeer niemand wat te verkopen of aan te smeren. Maar de smaak, deze is in woorden niet te beschrijven. Werkelijk de aller eerste inhale die ik nam, was het gelijk al raak, een subtiele smaakt, wat je naar een heel andere dimensie brengt. Ik denk zelf dat dit te maken heeft met de bizar grote diameter van de schoorsteen, deze heeft maar liefst een diameter van 0,8mm. In het echt is de breedte van de schoorsteen werkelijk gigantisch. De wolken die je uitblaast zijn beestachtig zonder overdrijven. Mijn Uwell D2 met dual coil blies al dikke wolken, maar de Pharaoh is werkelijk niet normaal. Ik denk dat ik mij op straat zou dood schamen als ze mij zien aanlopen. De woonkamer stond daarom ook binnen no time blauw van het rook, met als gevolg dat onze 3 rook melders af gingen. Wij hebben op elke verdieping 1 rook melder en deze staan in verbinding met elkaar vandaar 3 stuks. De tank is zo verslavend dat ik er maar niet vanaf kan blijven. Aangezien we het toch over smaak hebben wil ik over de expansion tube nog iets vertellen. Aangezien de expansion tube 11mm hoog is, was ik bang dat de smaak zou wegvallen aangezien je bij de meeste tanks dit wel eens krijgt. De smaak bij de Pharaoh blijft daarintegen hetzelfde. Dit vind ik persoonlijk een groot voordeel aangezien ik liever met een 8.1ml rond loop dan de 4.6. Afmetingen - De tank zelf is 31mm hoog vanaf de onderkant tot aan de top cap. Van onderkant inclusief de drip tip 42mm. Inclusief de expansion tube gerekend met de driptip mee 53mm hoog. De breedte van de tank is 25mm gerekend vanaf de onderkant. Het glas zelf is 27mm breed waardoor het glas en de rest aan de bovenkant 2mm uitsteekt. - Schoorsteen 0,8mm - Juice holes zijn 13mm breed en 2mm hoog - Onderste airhole is 14mm breed en 2mm hoog - Bovenste airhole 10mm breed en 2mm hoog Beoordeling: Ik wilde met deze review eerst een dag mee wachten om te kijken hoe mijn bevindingen daadwerkelijk zouden zijn. Maar omdat de smaak zo goed is had het voor mij weinig zin om hiermee te wachten. De Tank bevalt mij zo goed dat ik gelijk nog één bij heb gekocht maar dan in het goud, deze had ik in eerste instantie al besteld maar was helaas niet op tijd leverbaar. Ik geef deze Pharaoh een dikke 10, en dan heb ik het puur over de build van de deck en de smaak. Hoe een clearomizer er voor mij uitziet vind ik persoonlijk totaal niet belangrijk. Het enige minpuntje wat je zou kunnen hebben met deze tank is de dual-Layered Delrin Widebore Drip Tip. Ik heb ergens in een filmpje gehoord dat je deze zou kunnen vervangen door je eigen drip tip, dit is mij nog niet gelukt. Daarintegen heb ik zelf niks op de Delrin op aan te merken, persoonlijk ben ik aardig tevreden. Ze beweren dat de drip tip helemaal niet warm wordt maar dat is totale onzin. Ik damp altijd vlak achterelkaar en als ik dan op 40watt damp voel ik de drip tip snel warm worden. Onder de 40 watt heb ik dit nog niet mee gemaakt. Mocht er iemand nog iets missen. Of dat je wellicht nog vragen hebt? Stel ze dan vooral. Ik hoop dat jullie wat aan de review hebben. Update Zoals beloofd een update over het wicken. Wat ik hierboven heb verteld over het wicken op de Rip Trippers manier, moet je helemaal vergeten. Je moet het lekker op de ouderwetse traditionele manier doen. Gewoon standaard volgorde, wick lekker fluffy duffy maken, afknippen waar de wick precies tot de onderkant van de juicehole komt. Aan de achterkant van de wick (die gericht staat naar de juice hole) een dunne schroevendraaier achter leggen, en de wick om je schroevendraaier vouwen en in je juice hole leggen (niet in drukken). Hierdoor zorg je er namelijk voor dat dat je wick er met een boog in zit en niet rechtstreeks naar benden strak in ligt. Thats it. Geen dryhits of andere gekkigheid. Wat ik sinds kort als groot minpunt ervaar bij de tank is dat er veel condens in de onderste deck zit. Dit soms zoveel dat het bij de onderste airhole uit druppelt. Ik heb alles goed aangedraaid, ik blaas nooit door de drip tip dus dat is het ook niet. Maar ik merk als je een hijs neemt de damp uit de onderste airhole komt hierdoor bouw je condens op in de deck, met als gevolg water druppels. Condens druppels in je deck heb je wel eens vaker bij rta of andere tanks alleen dit is best veel. Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag. Onderste foto is van 2 x 4ml dampen. Als ik dit dus niet schoonmaak en paar dagen damp krijg je echt een hoopje water wat erg irritant is. Edited April 25, 2017 by Jayjay 10 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL BusdriverTheo Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 vles? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 8, 2017 Author Share Posted April 8, 2017 16 minutes ago, BusdriverTheo said: vles? Ja sorry, dat krijg je ervan als je snel typt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL BusdriverTheo Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 1 minute ago, Jayjay said: Ja sorry, dat krijg je ervan als je snel typt.... o nee ik dacht dat het een term was die ik niet kende 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Bak Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 (edited) Mooie review, duidelijke foto's. Ik zou de coil misschien eens andersom erin zetten met de rug naar boven, iets dichter bij dat luchtgat, en hem dan nog een extra wrap geven, iets minder spaced. Je zou dan niet absurd veel hoger uitkomen qua weerstand, en bijna een kwart meer dampoppervlak creëren. Met iets meer oppervlak zou je de warmte meer kunnen kwijtraken aan je vloeistof. Je tank zou dan minder heet kunnen worden, meer damp en meer smaak, maar misschIen wel teveel. Edited April 9, 2017 by Leo Bak Tyops 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 9, 2017 Author Share Posted April 9, 2017 25 minutes ago, Leo Bak said: Mooie review, duidelijke foto's. Ik zou de coil misschien eens andersom erin zetten met de rug naar boven, iets dichter bij dat luchtgat, en hem dan nog een extra wrap geven, iets minder spaced. Je zou dan niet absurd veel hoger uitkomen qua weerstand, en bijna een kwart meer dampoppervlak creëren. Met iets minder vermogen zou je de warmte meer kunnen kwijtraken aan je vloeistof. Je tank zou dan minder heet kunnen worden, meer damp en meer smaak, maar misschIen wel teveel. Is de moeite wellicht waard. Ik vond de coil nu al erg laag maar jij zegt nog lager? Als ik opnieuw het katoen moet vervangen zal ik de coil ook proberen. Zit met deze coil op 0.49ohm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steamboy Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 @Jayjay, prima geschreven review De mijne is al 14 dagen onderweg......... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Bak Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 4 minutes ago, Jayjay said: Is de moeite wellicht waard. Ik vond de coil nu al erg laag maar jij zegt nog lager? Als ik opnieuw het katoen moet vervangen zal ik de coil ook proberen. Zit met deze coil op 0.49ohm Ja precies, ik heb geen ervaring met deze tank, maar voor meerdere tanks werkt het voor de smaak goed om de coil dicht bij het luchtgat te zetten. Dat is toch een luchtgat wat er onder zit? Je ziet nu die pootjes schuin naar onderen steken, met de coil omgedraaid en iets lager zouden ze net wat korter worden. Met nog een extra wrap zou je denk ik net iets boven de 0,6 Ohm uitkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steamboy Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Wat ook leuk is aan deze tank, is de manier van wicken, echt apart ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 9, 2017 Author Share Posted April 9, 2017 2 minutes ago, Leo Bak said: Ja precies, ik heb geen ervaring met deze tank, maar voor meerdere tanks werkt het voor de smaak goed om de coil dicht bij het luchtgat te zetten. Dat is toch een luchtgat wat er onder zit? Je ziet nu die pootjes schuin naar onderen steken, met de coil omgedraaid en iets lager zouden ze net wat korter worden. Met nog een extra wrap zou je denk ik net iets boven de 0,6 Ohm uitkomen. Ja nee dat snap ik allemaal, en dat is idd het luchtgat eronder. Maar de smaak is al beestachtig goed ik ben juist bang als ik hem nog lager zet dat ik me dan kapot hoest. 1 minute ago, Steamboy said: Wat ook leuk is aan deze tank, is de manier van wicken, echt apart ! Dus jij hebt hem ook? Welke kleur? Ik heb gisteren de goude erbij besteld. Het wicken is echt een eitje en so easy. Ik heb gisteren de tank los gedraaid nadat ik er 20ml mee heb gedampt. Puur om te kijken of er genoeg liquide aangezogen wordt door het katoen. Het was allemaal kletst nat dus perfect. Je hebt zeker geen miskoop gedaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steamboy Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 (edited) Nee, ik heb hem nog niet. Heb een bij FT besteld, een zilverkleurige, in de pre-sale, zoals het er nu naar uit ziet, wordt hij komende week pas verzonden. Betreffende het coilen/wicken, @Leo Bak, heeft wel een punt, het omdraaien van de coil zou ik ook doen. Zorg dat je een zo groot mogelijke diameter coil maakt, waar de wick super vast doorheen getrokken zit. Hoe meer wick, des te beter de koeling van de coil, des te hoger vermogen kun je er doorheen sturen. De mijne zal ik gaan opbouwen met 6 wikkelingen 0,81mm Kanthal met een ID van 3,5mm. Kom je uit op ongeveer 0,35 Ohm. Edited April 9, 2017 by Steamboy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Bak Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Yep, kan teveel worden, we weten het pas als jij het geprobeerd hebt, want ik ga hem niet kopen haha. Geen tanks meer kopen ik mag. Ik heb regelmatig dat ik een tank opbouw en de smaak en damp teveel is geworden, maar dan weet je tenminste die kant van de grens. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 9, 2017 Author Share Posted April 9, 2017 5 minutes ago, Leo Bak said: Yep, kan teveel worden, we weten het pas als jij het geprobeerd hebt, want ik ga hem niet kopen haha. Geen tanks meer kopen ik mag. Ik heb regelmatig dat ik een tank opbouw en de smaak en damp teveel is geworden, maar dan weet je tenminste die kant van de grens. Hoe bedoel je teveel geworden? Smaak kan in mijn ogen nooit teveel 7 minutes ago, Steamboy said: Nee, ik heb hem nog niet. Heb een bij FT besteld, een zilverkleurige, in de pre-sale, zoals het er nu naar uit ziet, wordt hij komende week pas verzonden. Betreffende het coilen/wicken, @Leo Bak, heeft wel een punt, het omdraaien van de coil zou ik ook doen. Zorg dat je een zo groot mogelijke diameter coil maakt, waar de wick super vast doorheen getrokken zit. Hoe meer wick, des te beter de koeling van de coil, des te hoger vermogen kun je er doorheen sturen. De mijne zal ik gaan opbouwen met 6 wikkelingen 0,81mm Kanthal met een ID van 3,5mm. Kom je uit op ongeveer 0,35 Ohm. Ik ben zelf nooit boven de 3mm diameter gegaan puur omdat ik daar nooit bij stil heb gestaan. Ik heb hier wel een boortje van 4mm zou dit vanmiddag wel even proberen en dan 5 wickelingen. Wat het katoen betreft ik merk keer op keer als het katoen te vast zit dus te dik dat ik dryhits krijg. Niet met deze tank hoor maar over het algemeen. Aangezien het katoen niet breder kan dan de afstand tussen de posts. Dan moet ik dus creatief knippen als ik het stukje dat door de coil gaat dikker moet. Ik heb zowel de coil als het wicken van Rip Trippers afgekeken dus vandaar dat ik het zo heb gedaan. Ik zal zeker ook dit hierboven proberen je weet maar nooit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Bak Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 (edited) Dat builddeck heeft enorm veel ruimte trouwens, en die juiceholes zijn gigantisch. Zou je van 3mm naar 4mm gaan, dan heeft dat schat ik bijna hetzelfde effect op je weerstand als van 4 naar 5 wraps gaan. Als je met je 3mm build geen dryhits krijgt dan zou ik eerst een 3mm coil met een extra wrap maken. Heb je dan toch niet genoeg liquidtoevoer dan zou ik pas naar 4mm gaan. Maar met een 4mm 6/5 wrap coil (i.p.v. 3mm 5/4 wrap die je nu hebt) zou je zou boven de 0,7 Ohm uit kunnen komen. Edit: Quote Hoe bedoel je teveel geworden? Smaak kan in mijn ogen nooit teveel Mwah een dual half staggered fused clapton in mijn Boreas trek ik niet meer, zowel qua smaak als qua damp, krijg het gewoon niet meer naar binnen. Ik had tijdens die builds mijn liquid 50% verdund met aromaloze base, maar toen nog teveel damp. Edited April 9, 2017 by Leo Bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 9, 2017 Author Share Posted April 9, 2017 8 minutes ago, Leo Bak said: Dat builddeck heeft enorm veel ruimte trouwens, en die juiceholes zijn gigantisch. Zou je van 3mm naar 4mm gaan, dan heeft dat schat ik bijna hetzelfde effect op je weerstand als van 4 naar 5 wraps gaan. Als je met je 3mm build geen dryhits krijgt dan zou ik eerst een 3mm coil met een extra wrap maken. Heb je dan toch niet genoeg liquidtoevoer dan zou ik pas naar 4mm gaan. Maar met een 4mm 6/5 wrap coil (i.p.v. 3mm 5/4 wrap die je nu hebt) zou je zou boven de 0,7 Ohm uit kunnen komen. Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren na 20ml gedampt te hebben steeds een dryhit kreeg. Alles los gedraaid maar het katoen was echt klets nat dus geen idee waardoor het kwam. Vanmorgen vroeg al opnieuw gewicked en zonet weer een lichte dryhit. Ik moet ook toegeven dat ik redelijk snel achter elkaar damp. Stuk of 10 a 20 dampjes en dan leg ik hem terug. Ik ga straks even opnieuw proberen wat jij zegt. 3mm diameter met 5 wickelingen. Na het kijken van het filmpje van vanmorgen van Trippers kwam ik erachter dat hij beide buitenste dunne lagen van het katoen eraf haalt. Ik heb maar 1 kant gedaan. Ook gebruikt hij veel bredere stuk katoen dan ik gebruik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Bak Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 (edited) 11 minutes ago, Jayjay said: Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren na 20ml gedampt te hebben steeds een dryhit kreeg. Alles los gedraaid maar het katoen was echt klets nat dus geen idee waardoor het kwam. Vanmorgen vroeg al opnieuw gewicked en zonet weer een lichte dryhit. Ik moet ook toegeven dat ik redelijk snel achter elkaar damp. Stuk of 10 a 20 dampjes en dan leg ik hem terug. Ik ga straks even opnieuw proberen wat jij zegt. 3mm diameter met 5 wickelingen. Na het kijken van het filmpje van vanmorgen van Trippers kwam ik erachter dat hij beide buitenste dunne lagen van het katoen eraf haalt. Ik heb maar 1 kant gedaan. Ook gebruikt hij veel bredere stuk katoen dan ik gebruik! Dan zou ik eerst eens een 4mm coil met net zoveel wraps maken. Ik haal de buitenste lagen eraf omdat het geïmpregneerd is met iets wat het bijelkaar houdt, niet vanwege meer of minder wickvermogen. De lagen eronder kun je beter kammen, die buitenste laag is niet te kammen. Met schone handen en zo goed als geen druk, kun je een vrij breed stuk wat rond rollen. Het moet niet heel stijf in de coil zitten want dan knijp je hem af. Daarna de wick heel goed kammen (ook van onder en opzij) zodat je de vezels allemaal in dezelfde richting kamt. Als het goed gekamd is laat je het meer boven de juiceholes hangen dan erin proppen. Edit: Door de coil om te draaien en dus iets lager te hangen is de baan van de liquid ook een fractie korter en heb je een microbeetje minder zwaartekracht. Alle beetjes helpen. Edited April 9, 2017 by Leo Bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 9, 2017 Author Share Posted April 9, 2017 15 minutes ago, Leo Bak said: Dan zou ik eerst eens een 4mm coil met net zoveel wraps maken. Ik haal de buitenste lagen eraf omdat het geïmpregneerd is met iets wat het bijelkaar houdt, niet vanwege meer of minder wickvermogen. De lagen eronder kun je beter kammen, die buitenste laag is niet te kammen. Met schone handen en zo goed als geen druk, kun je een vrij breed stuk wat rond rollen. Het moet niet heel stijf in de coil zitten want dan knijp je hem af. Daarna de wick heel goed kammen (ook van onder en opzij) zodat je de vezels allemaal in dezelfde richting kamt. Als het goed gekamd is laat je het meer boven de juiceholes hangen dan erin proppen. Edit: Door de coil om te draaien en dus iets lager te hangen is de baan van de liquid ook een fractie korter en heb je een microbeetje minder zwaartekracht. Alle beetjes helpen. Ja normaliter haal ik eigen altijd beide lagen eraf. Ik heb het idee namelijk dat als je de lagen er niet afhaalt dat het liquide niet goed aangezogen wordt. Maar ik heb dus nu een 3mm coil maar daar zit de wick niet te strak en niet te slap. Als je bij Trippers kijkt dat noem ik pas te los in de coil, zonder enige moeite trekt hij het katoen aan. Dus denk dat ik beter op 3mm kan blijven? Ik ga straks mee aan de slag zal mijn bevindingen hier wel even posten. Iig bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvergeefDave Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 @Jayjay Ik zie dat je hem heb gewicked op de Rip-Trippers manier, dat is niet nodig met bvb 70VG/30PG gewoon Single laag wick is voldoende. Misschien daardoor je Dry-hits Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Bak Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Met 4mm kun je meer katoen gebruiken zonder dat je het afknelt, dus meer liquid dus minder snel dryhits. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Bak Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Ik denk ook dat er teveel katoen inzit, die build van @OvergeefDave lijkt me genoeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsiis Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 19 hours ago, Jayjay said: Het deck is geheel los te schroeven, hierop vraag ik mij gelijk af zou Digiflavor dit expres hebben gedaan omdat ze wellicht met verschillende builddecks gaan komen? Volgens Digiflavor komt de Pharaoh idd met "interchangeable decks", en bij FT staan ze al opgesomd als pre-order. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvergeefDave Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 (edited) + De mensen die een Griffin 25+ liggen hebben. Je kan de base's omwisselen. Dus je Pharaoh wordt dual en je Griffin single. Edited April 9, 2017 by OvergeefDave 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 9, 2017 Author Share Posted April 9, 2017 6 minutes ago, Suburban said: Mooie review @Jayjay lekker uitgebreid tumbs up! Ik ga ook helemaal voor smaak, denk dat ik ook een Pharaoh ga bestellen. Thanks! Heb het zo uitgebreid mogelijk gedaan. Als je hem besteld krijg je er zeker geen spijt van. 33 minutes ago, OvergeefDave said: @Jayjay Ik zie dat je hem heb gewicked op de Rip-Trippers manier, dat is niet nodig met bvb 70VG/30PG gewoon Single laag wick is voldoende. Misschien daardoor je Dry-hits Deze manier had ik gisteren al geprobeerd maar het katoen wordt bij mij erg dwijl waardoor ik een enorme spitback krijg. Heb oo verschillende manieren geprobeerd maar vind de wicking methode van Trippers de beste. 17 minutes ago, tsiis said: Volgens Digiflavor komt de Pharaoh idd met "interchangeable decks", en bij FT staan ze al opgesomd als pre-order. Thanks tsiis!!! Dit had ik nog niet gezien. Al had ik wel een sterk vermoeden dat ze met meerdere deckjes zouden komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsiis Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 3 minutes ago, Jayjay said: Thanks tsiis!!! Dit had ik nog niet gezien. Al had ik wel een sterk vermoeden dat ze met meerdere deckjes zouden komen. Het is altijd goed om op de officiële site te kijken en evt. naar te linken in een review Vaak (en helaas ook "soms") vind je daar meer info zoals productbeschrijving, handleidingen, accessoires, updates, distributeurs/leveranciers, klantenservice etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 9, 2017 Author Share Posted April 9, 2017 38 minutes ago, tsiis said: Het is altijd goed om op de officiële site te kijken en evt. naar te linken in een review Dat zie ik als reclame waar ze hier op het forum niet zo van gediend zijn heb ik wel gelezen. Het ene mag wel en het andere weer niet. Ik wou geen risico nemen en hield het neutraal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts