Jump to content

Flavormonks Sweet Betsy Cookie

Guest Kojak

Recommended Posts

Guest Kojak

Ben al een tijdje aan het experimenteren met de aroma's van flavormonks. Deze steekt er echt met kop en schouders bovenuit! Misschien iets aan de zoete kant, maar daarom heet het ook sweet! En...steepen niet nodig. In totaal heb ik 100ml aangemaakt, 50/50 basis en 10% aroma. De smaak is, zoals gezegd, erg zoet maar wel lekker. Een cookie smaak die ook echt naar koekjes smaakt. Geur is wat overheersend maar niet storend. als je van zoet houd en van koekjes een aanrader.

Edited by Kojak

Deze aroma's ben ik ook aan het proberen

Zou je eventueel je mening kunnen geven over Tropica, White Monks, Monks in Love als je deze geprobeerd hebt?

Of heb je al ervaring tussen bepaalde mixen tussen 2 aroma's die je echt goed vind van flavormonks?

Guest Kojak

Net die heb ik nog niet geprobeerd. Wel de forest fruit, vind ik nogal sterk. Daarnaast heb ik van de normale lijn verschillende geprobeerd. Mocha divine, biscuit bevallen goed. Lemon en de gin smaken zijn niet echt voor mij. Mag ik vragen of je je aroma's besteld of koopt in een fysieke winkel? 

Beetje raar een review te lezen om daarna niet te weten waar het naar smaakt. Hoeveel gemixt op hoeveel liquid, waar gekocht, etc

Lees even de "lees dit eerst" topic -> 

Nu hebben de mensen er waarschijnlijk niet zo veel aan. 

Edited by TheVapingRaven
  • Like 1

De Gin-tonic, kersen,,lemon, en sinaasappel van Flavourmonks vindt ik erg lekker.Gin puur heb ik nog niet .Ik zou er toch sinaasappel ofzo bijdoen. koekjes sugarcookies donuts en New York Cheesecake heb ik van capella en TPA (savevape), koekjes worden na een paar weken steeds lekkerder.Gooi 's wat lemon bij de gin,je weet 't maar nooit.Donuts vond ik eerst maar niks, maar na een maand is het toch nog heel lekker geworden..Mijn ervaring is dus dat het toch allemaal een tijdje moet staan wil je de smaak echt goed kunnen beoordelen.

18 hours ago, Kojak said:

Net die heb ik nog niet geprobeerd. Wel de forest fruit, vind ik nogal sterk. Daarnaast heb ik van de normale lijn verschillende geprobeerd. Mocha divine, biscuit bevallen goed. Lemon en de gin smaken zijn niet echt voor mij. Mag ik vragen of je je aroma's besteld of koopt in een fysieke winkel? 

Ik koop ze in de fysieke winkel, vaporshop van antwerpen. Bedoel je bij de forest fruit met sterk dat de smaak veel te sterk was? Want dan kun je toch gewoon minder aroma gebruiken, of begrijp ik het verkeerd?

Guest Kojak
5 hours ago, Mattieeec3 said:

Ik koop ze in de fysieke winkel, vaporshop van antwerpen. Bedoel je bij de forest fruit met sterk dat de smaak veel te sterk was? Want dan kun je toch gewoon minder aroma gebruiken, of begrijp ik het verkeerd?

De smaak van bosvruchten vind ik overheersend. ik had gemengd met andere smaken maar ze kwamen er bovenuit. 

20 hours ago, richard-V said:

De Gin-tonic, kersen,,lemon, en sinaasappel van Flavourmonks vindt ik erg lekker.Gin puur heb ik nog niet .Ik zou er toch sinaasappel ofzo bijdoen. koekjes sugarcookies donuts en New York Cheesecake heb ik van capella en TPA (savevape), koekjes worden na een paar weken steeds lekkerder.Gooi 's wat lemon bij de gin,je weet 't maar nooit.Donuts vond ik eerst maar niks, maar na een maand is het toch nog heel lekker geworden..Mijn ervaring is dus dat het toch allemaal een tijdje moet staan wil je de smaak echt goed kunnen beoordelen.

Ik had lemon en die heb ik erbij gegooid. Voor mij was dit geen goede oplossing: gin ligt mij waarschijnlijk niet.

Nou ja,pech.Dan heb je een kleine miskoop gedaan.Moeilijk weg te mengen ook.Ik moet de rum van flavourmonks nog eens proberen.Hun smaken vindt ik verrassend goed,ik gebruik ze hoofdzakelijk om de koek en cakesmaken e.d. op te leuken.