Jump to content

Revolute Mango


MissFog

Recommended Posts

Aroma: Mango
Fabrikant: Revolute
Percentage: 10%
Geteste verhoudingen: 6mg, 50PG/50VG
Smaakomschrijving fabrikant: Mango (meer kan ik er niet van maken :gek)

Om maar met de deur in huis te vallen; wat mij betreft opnieuw een zeer geslaagd fruitaroma van Revolute!

Na het mixen van dit aroma had de liquid een sterke mangogeur. Net zoals een echte rijpe mango soms heeft, rook ik ook een beetje een weeïge, bijna rottend fruit-achtige geur waarvan ik hoopte dat dit met steepen nog weg zou trekken. Dit werd gelukkig inderdaad elke dag minder en na een paar dagen had de liquid al een fijne, natuurlijke mangogeur. (ja, ik snif graag regelmatig even aan mijn eigen brouwsels als ik er nog niet van mag proeven).
Ondanks dat het een fruitsmaak is, kan ik dus aanraden deze echt even een paar dagen te laten staan.

Tijdens de eerste proefronde kon ik meteen concluderen dat de smaak hetzelfde is als de geur doet vermoeden. Zowel op hoge als op lage wattages is de smaak van mango zeer sterk aanwezig, maar niet té. Heel natuurlijk en ondanks dat de smaak heel ‘plain’ is, is het absoluut niet saai om dit voor langere tijd te dampen. Het doet me sterk denken aan Dubbeldrank, of zo’n flesje Maaza met oranje kleur.

De liquid laat zich goed mengen met andere fruitsmaken –bijvoorbeeld om je andere fruitliquids een tropisch karakter te geven, maar ook met romige smaken (bijvoorbeeld een custard) gaat dit heel goed samen.

 

Een simpele maar geslaagde mangosmaak!

3358-large_dm.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...