Jump to content

Flavormonks Kiwi

Guest Noltha

Recommended Posts

Guest Noltha

FlavorMonks  Kiwi

Checked

What?

Hell Yeah.that's ok.

What?

Nope,already did that.

What?

Ah, yeah, almost forgot it.

What?

What do you think.

What?

It's review time.

Bijna zomer, het warme zonnetje komt al meer en meer  tevoorschijn,
terrasjes lopen weer vol, elke vrouw en man geeft weer zijn ogen de kost,
al dat moois, al dat nieuwe, die hitte, de vochtigheid, die geuren,
al die heerlijke en sexy mods en tankjes hahahaha, wat dacht u dan.

Oef, eindelijk , FlavorMonks heeft de Kiwi in zijn assortiment and it's a ....., nope , not going to write sexy aroma, damn, just did it.

De FM Kiwi is al een tijdje op de markt , had ik twijfels over de kiwi, Duh not.

Zou ik het kopen of niet?

Do I need it or not ?

Hell Yeah, natuurlijk heb ik deze nodig , eigenlijk is het een aroma dat perfect is om een tropical mix mee  te creëren en net dat beetje meer zomer in een smaakje te krijgen.

Ik ga zoals gewoonlijk deze review zo kort mogelijk houden en dit natuurlijk op mijn manier brengen,   zodat wat ik neer pen  ook duidelijk overkomt over hoe en wat  ik vind van het aroma zonder hierdoor  saai  over te komen en een onbegrijpelijk  tekst  neer te pennen, zodat niemand dit snap en  daar ik niet wil  dat iemand  een verkeerd beeld of gedacht krijgt over de review die ik nu aan het schrijven ben over het aroma,  terwijl ik deze review zo kort mogelijk wil houden en dit natuurlijk op mijn manier wil brengen zonder dat deze overdreven lang wordt.

Voila, als dat geen kort zinnetje was.

Maar laten we beginnen.

I bought this aroma for my own personal use and was not given  free of charge from FM for this review.

Tjonge, zitten niet op YouTube hé.

Laten we eerst het flesje eens open doen.

Neusje effe geschrobd, de  winter haren in de neus snel een snoeibeurt gegeven, alles staat wide open. Ready for take of.

De geur is bitter en een beetje fris zoet, je kan het vergelijken met de geur van het harde gedeelte van kiwi, ja, dat riekt en smaakt ook wat bitter en fris.
Dus , op het gebied van geur kan je al weten dat dit aroma toch een paar weken moet steepen, voor diegene die niet weten wat steepen is ; het laten rijpen van een vloeibaar product .

Dus , effe snel het aroma  gemengd met mijn base.
Base is een 90VG/10PG 3mg nicotine .
10ML aangemaakt met  6% Kiwi aroma.

Natuurlijk ben ik de geduldigste mixer die er is, dus wat doe ik.

Yep, meteen proberen die handel, Stumpy  erbij genomen, snel nieuw coiltje erin, is een single kanthal a1 26awg 0.35 Ohm op 18W en proberen maar.

Had ik dus niet moeten doen, viel bijna achter over , te sterk en te bitter van smaak. Damn.

Nu op het moment  dat ik deze review aan het verder schrijven ben, zijn we 2 weken verder en O My O My, dit is duidelijk een verbetering.

De geur is nog wat bitter na 2 weken steepen, maar is duidelijk veel minder als toen ik deze pas gemengd had.

Dus we gaan weer proeven.

Dit maal ga ik eens wild doen. We halen de Mad Dog RDA erbij als vergelijking , super clapton dual coil 0.34Ohm op , slikken , een mega  40W.

De inhale, met de inhale ben ik een beetje ontgoocheld als ik de Mad Dog gebruik, je proeft maar een beetje fris van de kiwi, niks zoet en meer het bittere.
Met de Stumpy valt het iets minder tegen, maar het bittere blijft wel de hoofdtoon voeren.

Nu , wat brengt de exhale.
Hier valt het op dat met beide RDA's men eerst een redelijke zoete en frisse kiwi smaak proeft die steeds begeleid wordt door een wat bittere smaak, die bitterheid wordt sterker en sterker op het einde van de exhale. Het bittere komt  meer naar boven bij de Stumpy en wordt wat meer afgevlakt bij de Mad Dog RDA, wat eigenlijk normaal en te verwachten is.
De exhale geeft geen sugar lips, wat ook niet verwonderlijk is, het is een goede en lekkere kiwi smaak waar de bitter toon steeds aanwezig is en zich duidelijk niet op de achtergrond houd. Het bittere blijft lang na smaken en de zoete en frisse kiwi valt wat op de achtergrond.  Is dit nu slecht , absoluut niet, maar door deze bitterheid zal  niet iedereen dit aroma als stand alone smaak appreciëren.
.
Nu waar het aroma wel schittert is als het in een mix wordt gebruikt, zelf heb ik wat  kiwi, peach,lemon en nog een ander fruit op de Stumpy gedaan en WAW, de lemon zorgt ervoor dat de bitterheid van de kiwi wat weggeduwd wordt en de zoete/frisse kiwi die men nu op de achtergrond proeft is geweldig.

Hey, Ahtlon, what about your ADV recommendation.

Easy, ik beschouw de FM Kiwi niet als een stand alone ADV, het is een aroma dat pas schittert als het in  een mix gebruikt wordt.
Kijk wel uit , de kiwi is een sterk aroma, dus het gaat snel overheersen ( de bitterheid) als men net iets teveel bij een mix doet, dus hou daar rekening mee als je deze gaat gebruiken.

En dan zijn  we na mijn o toch zo korte review bij mijn. O so little star chart.

Toevoeging met punten/stars, maximum is 7 stars;
7 stars = Doesn't get better as this.
6 stars = Excellent
5 stars = Very Good
4 stars = Good
3 stars = Average
2 stars = Acceptable
1 star  =  Well what do you think, yep; just bad.

FlavorMonks Kiwi

Taste ;      5 stars
Smell ;      4 stars
Bottle;      6 stars
Price  ;      5 stars

FlavorMonks heeft een goede Kiwi smaak op de markt gebracht, het enigste nadeel vind ik persoonlijk dat de bitterheid iets te dominant is als men deze als stand alone wilt dampen,
maar dat is ook het enigste nadeel.

Zo de lengte van de review valt nog aardig mee, hahaha.

See you next time.

Greetz from Ahtlon.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...