SCi Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Zelfs ( of misschien zelfs juist ) op de dag van een meet is er ook nog tijd om een nieuw brouwsel uit de crazy eliquid machine te testen.. Dit maal de Swirl jungle Voor een batch van 20ml is nodig : 0,3ml tfa ginger ale 0,3ml tfa greek yoghurt 0,4ml tfa pie crust 0,5ml tfa vanilla swirl 0,4ml real flavors white chocolate Gemixed met een 65/35 vg/pg base met 6mg nic. , heeft zeker 5 weken kunnen steepen. Het luchtje van de liquid is niet enorm overweldigend maar wel een opmerkelijke mengeling van allerlei luchtjes. Iets zoetigs , een bittertje , een zuurtje .. er zit echt van alles in.. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van ca. 1 ohm op 32 watt. De smaak spreekt wat minder tot de verbeelding dan de lucht maar interessant is het wel. Het ginger ale / yoghurt duo is meteen merkbaar maar ramt er niet snoeihard in. Deze mengeling blijft eigenlijk constant hangen. Vrij vlot komt hier een mooie , soepele vanille bij. Het karakter van de vanilla swirl is duidelijk herkenbaar. In de verte meen ik een hintje van de chocolade te bemerken maar dit is net te vaag. Oprmerkelijke afwezige hier is de pie crust.. Met wat meer vermogen er bij komt deze uiteindelijk wel opzetten als een constante maar het blijft naar mijn smaak nog altijd te zwak om de rest van de smaken mooi aan te vullen. Ik ben toch aangenaam verrast hoe vooral de combinatie ginger ale en yoghurt heeft uitgepakt. Vanille is hier een mooi aanvulling op. De pie crust kan niet niet genoeg "spreken" in dit geval maar met wat fine tuning moet het geheel nog lekkerder kunnen denk ik De moeite waard om eens te proberen ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts