Quidam Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 Vandaag een aantal heerlijk geurende aroma's/concentrates van ChefsFlavours binnengekregen waarna het binnen no time leek alsof ik aardig aan de bak in mijn keuken was. Ik zeg leek want dat was niet zo. De geuren kwamen stuk voor stuk uit de flesjes die ik in de yoghurtmaker had gezet. Niet gelijk allemaal maar wel een paar waaronder de Banana Milkshake. Bij het ruiken aan de dop c.q. aan de fles van 100 ml kwam mij al een verrukkelijke geursensatie tegemoet die even later door mijn buurman als McDonalds bananen milkshake werd ervaren. Voor hem heb ik 'm dan ook gelijk op 70/30 gemaakt 6 mg/ml en voor mij op 25/75 4mg/ml en beide dan dus op 20%. Heel blij dat ik gelijk 100 ml heb gekocht want deze komt echt wel op. Inmiddels heb ik na om en nabij 6 uur in de YM de bananen milkshake in mijn KFL+ gedaan en zit ik te genieten. Het is overigens een VG Aroma. :) 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 Ik zie dat je een KFL++ gebruikt. Bepaalde bananen aroma's staan er om bekend zogenaamde tankcrackers (er komen scheuren in de tank ) te zijn, ik weet niet welk van welk materiaal de KFL+ gemaakt is, maar ik wil je het even meegeven om in de gaten te houden. Hier een lijst met de aroma's die "tank crackers" zijn. http://www.discountvapers.com/liquids-and-tanks/ Goeie review! Ik geloof je eerste? Hoop meer te lezen van wat je in de YM hebt gebakken 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quidam Posted May 23, 2017 Author Share Posted May 23, 2017 32 minutes ago, TheVapingRaven said: Ik zie dat je een KFL++ gebruikt. Bepaalde bananen aroma's staan er om bekend zogenaamde tankcrackers (er komen scheuren in de tank ) te zijn, ik weet niet welk van welk materiaal de KFL+ gemaakt is, maar ik wil je het even meegeven om in de gaten te houden. Hier een lijst met de aroma's die "tank crackers" zijn. http://www.discountvapers.com/liquids-and-tanks/ Goeie review! Ik geloof je eerste? Hoop meer te lezen van wat je in de YM hebt gebakken Dankjewel. Het klopt het was mijn eerste review en uit die YM zijn er nog meer gekomen. Maar zolang die Hadaly dripper nog onderweg is kan het even duren.... ;) Ik wist niet dat banaan een tank cracker was. Thanks voor de tip. Wat ik zo kan lezen is het hier het zichtvenster van gemaakt : http://shop.svoemesto.de/zubehoer/kayfun-lite-plus/polykarbonat-sichtfenster-kayfun-3-1-lite.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quidam Posted May 23, 2017 Author Share Posted May 23, 2017 @TheVapingRaven ik zie overigens de bananen milkshake van chefsflavours niet in die "crack" lijst staan, wellicht heb ik geluk. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 2 hours ago, Quidam said: Dankjewel. Het klopt het was mijn eerste review en uit die YM zijn er nog meer gekomen. Maar zolang die Hadaly dripper nog onderweg is kan het even duren.... ;) Ik wist niet dat banaan een tank cracker was. Thanks voor de tip. Wat ik zo kan lezen is het hier het zichtvenster van gemaakt : http://shop.svoemesto.de/zubehoer/kayfun-lite-plus/polykarbonat-sichtfenster-kayfun-3-1-lite.html Het gaat vooral om het soort banaan aroma wat een merk gebruikt. Ik heb bijvoorbeeld jaren geleden een toen nog erg dure Cobra genesis verdamper met het banaan aroma van Inawera kapot gekregen, en toen was het nog niet in de mode om losse reserve tanks aan te bieden. Met een andere banaan aroma (merk kan ik me niet meer voor de geest halen, maar ging om een banana cream) heb ik een paar Evod (eGo pen atomizer) verdampers mee vernietigd. Had een paar vrienden wat liquid gemaakt en die gebruikten allemaal Evods. Ik moet het nu nog horen, vrienden dachten eerst dat ik ze wou vergiftigen omdat het niet gezond kon zijn een liquid wat tanks kapot maakt. Je hoeft je trouwens niet echt zorgen te maken over de gezondheidseffecten van tankcrackers. Het is dat er in die aroma's precies het goede onschadelijke stofje zit wat bepaalde plastics aantast. Ik zag staan KVL+ en banaan aroma en dan beginnen bij mij de alarmbellen te rinkelen. Ik denk dat die plastic tanks wel wat kunnen hebben, maar je weet maar nooit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts