Quidam Posted May 26, 2017 Share Posted May 26, 2017 Koffie met een Pecan broodje is een lekkernij waar ik mij bij tijd en wijle nog wel eens op wil trakteren. De eerste keer dat ik deze tegenkwam was bij zo'n koffiecorner in een ZH. Ik snap ook wel waarom ze die daar verkopen want je kunt het echt wel als een traktatie en zelfs als comfort food zien. Later kwam ik 'm tegen in de supermarkt en weer later vond ik een leuk recept en begon ze zelf te maken. Toen ik deze smaak dan ook bij Chefs Flavours tegen kwam was mijn interesse gelijk gewekt. De aanbevolen hoeveelheid is 10-20 % en omdat het een VG aroma is kom ik dan al snel op mijn zeer bekende en geliefde mix en menging uit van 25/75 en 4mg/ml. Ik heb 'm dan ook maar gelijk op 20% gezet en dat bleek geen overbodige luxe. De smaak is perfect en samen met de Espresso die ik nu aan het drinken ben zelfs een overheerlijke combinatie. Alle smaken komen stuk voor stuk tot z'n recht. Voor diegenen die over de smaken meer willen weten..... Het bladerdeeg met de Maple/Ahornsiroop zit vooraan en de Pecan achteraan althans zoals ik het nu proef. Dat kan natuurlijk in de tijd nog anders worden. Een blijvertje? Ja voor mij wel. :) Rest mij nog te melden dat ik het flesje ongedopt 6 uur in de yoghurtmaker heb gehad en na tijd nog om en nabij 12 uur heb laten rusten. Ik damp 'm nu in een KFL+ met een 1,18 ohm coil en 11,6 watt van een Pico. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts