Jump to content

Vraag over instellingen account


Recommended Posts

Ik heb al in de forumwiki zitten neuzen en op mijn profiel, maar waar vind ik de instellingen voor mijn account hier?

 

Bbv. notificaties (dat geluidje uitzetten die door mijn muziek heen komt) en vooral of ik al dan niet wil dat ik emails krijg van ieder nieuw privébericht. Met die inkoopactie laatst, dat privébericht met 35 geadresseerden die allemaal begonnen te reageren werd ik even gek, dat waren er meteen tientallen. :gek

 

Ook mijn emailadres veranderen kan ik nergens vinden, kan ik er tenminste een gmail spammaarraak adresje aanhangen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Het bliepje is weg (heel hinderlijk als je met meerdere schermen werkt), maar de emails over nieuwe privéberichten blijven komen. Maar eens opnieuw aangelogt, kijken of die "Do not send me notifications" dan gaat werken. Dat is het enige vinkje wat nog aanstaat.

 

Ach, ik moet toch mijn scherm eens opnieuw configureren, die valt nu net wat groter uit dan het fysieke scherm en daardoor mis ik dat pijltje naast mijn avatar en naam, maar ook de schuifbalk en eronder volgen nog meer instellingen. :stom Zucht, ik moet maar eens vroeg naar bed vanaaf.

Edited by Raycoupe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Raycoupe said:

Ach, ik moet toch mijn scherm eens opnieuw configureren, die valt nu net wat groter uit dan het fysieke scherm en daardoor mis ik dat pijltje naast mijn avatar en naam, maar ook de schuifbalk en eronder volgen nog meer instellingen. :stom Zucht, ik moet maar eens vroeg naar bed vanaaf.

 

Volgens mij is er wat anders aan de hand :weetnie

Qtq0nVi.png

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...