Jump to content

Hcigar VT inbox DNA75 review

Jim

Recommended Posts

@Caved Als je in VW op 15 watt lekker dampt en je zet dat over op TC, krijg je het effect in het rechter plaatje. Je moet dus hoger in (pre-heat)vermogen gaan zitten.

In EScribe kun je zien hoe snel je de temperatuur bereikt bij verschillende vermogens. Als je niet in EScribe wil kun je dat proefondervindelijk vaststellen; op 50 Watt beginnen en omlaag gaan in stapjes totdat je merkt dat de opwarming te traag is.

Aan de andere kant zal de winst betreft batterijefficiency klein zijn. Als je kijkt naar de besparing in energie tussen de verschillende vermogens in het linker plaatje is die minimaal; het maakt alleen een miniem verschil in de opwarmfase.

FYI: Ik speel in EScribe hoofdzakelijk met het pre-heat vermogen en stel het 'nominale' vermogen meestal ergens op/onder halverwege de mod-max. Omdat TC het overneemt na de pre-heat maakt dat vermogen in dit geval weinig uit, zolang het maar meer is dan het niveau waar TC het naar vermindert.

11 minutes ago, Bobby said:

FYI: Ik speel in EScribe hoofdzakelijk met het pre-heat vermogen en stel het 'nominale' vermogen meestal ergens op/onder halverwege de mod-max. Omdat TC het overneemt na de pre-heat maakt dat vermogen in dit geval weinig uit, zolang het maar meer is dan het niveau waar TC het naar vermindert.

Ja ik heb kennis genomen van de escribe software nadat ik een service dingsda liet doen deed m'n box 100% miks meer LOL grote paniek hiero...

Daarna alles op alles gezet om de box weer aan de gang te krijgen wat uiteindelijk lukte maar terug naar escribe, de monitor ja die ken ik is in

grote lijnen hetzelfde als in Arcticfox. Naja bij een preheat van 50 watt voor 1 secconde heb je zo'n tootle coil natuurlijk direct op temp. De uiteindelijke

TC dan maar op 30 watt gezet wat ook overkill is maar het werkt wel weer perfect. Een VTC6 met deze setings gaat een dag mee. Wat mag je meer

verwachten he?

Edited by Caved