Jim Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Heb deze RDA al een maand of 2, een impulskoop omwille van het speciale build deck. Maar hold your panties on, speciaal wil hier niet zeggen duur. Kijkt u zelf maar: https://www.fasttech.com/p/6017400 Zo krijg je het, met reserve onderdelen. Simpel uiterlijk. Je krijgt ook zo een driptip/topcap geval, maar dan kan je de airflow niet meer regelen dus dat ding blijft lekker in de doos zitten. Topcap is conisch, ziet er deftig uit langs binnen. Waar ik de RDA voor gekocht heb is dit build deck, gewoon omdat het anders is dan gebruikelijk en ik zag de mogelijkheid voor een grote diameter single coil te plaatsen. De bottom airflow zo in het midden van het deck bij een dripper? Wat de maker hier wou bereiken weet ik niet, ik zie enkel dat er veel liquid gaat lekken langs die airflow... Gelukkig is hier een oplossing voor, een schroef dat dient als plug om die airflow uit te schakelen. Single coil was het plan, dus een alien coil gemaakt van 4mm. Wicks mogen vrij lang, er is plaats genoeg in het deck. Je kan heel het deck bedekken met je katoen. Simpel om dus gewoon via de driptip te drippen. Foto op een Lost Vape Therion, de RDA ziet er vrij klassiek uit. Mijn conclusie: Ik gebruik deze RDA nu voor het testen van mijn DIY liquids, simpele single coil en makkelijk te wicken. De zijdelingse airflow is ruim voldoende, staat maar half open bij mij. Kwaliteit is aanvaardbaar, o-ringen zijn strak genoeg en houden alles goed samen maar zijn vrij dun. Smaak is goed. Als ik een RDA als dit zie met een build deck dat ik nog niet gezien heb, dan is het een impulskoop op goed geluk en deze keer had ik geluk. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
monotom Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Ik heb een Shenray clone op komst. Idem gemotiveerd: RDA's zijn niet mijn ding maar dit is gaaf spul om te zien. 12.50 voor een 1:1 clone, enfin. Heb je hem wel eens geprobeerd met de bottom airflow open of is dat helemaal no go voor je? Ik schat de flavor potential tamelijk hoog als dat op een of andere manier niet al te onmogelijk zou blijken te zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 @monotom: Heb gezien dat je de RDA ook toegekregen hebt. Leuk ding voor zijn prijs he? Link to comment Share on other sites More sharing options...
monotom Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 On 29-6-2017 at 21:01, Jim said: @monotom: Heb gezien dat je de RDA ook toegekregen hebt. Leuk ding voor zijn prijs he? Zeker! En ook los van de prijs mag ie er zijn, ik vind de smaakbeleving met de bottom airflow tamelijk spectaculair zelfs. Wat dat betreft: ik heb de stopschroef er toch weer uitgedraaid. Ding op een ijust s batterijmod gedraaid, die kostte me een tientje dus ik dacht nou ja we zien het wel. Tot mijn verbazing geen enkel probleem met lekkage tot nu toe. Single coil, zo dik mogelijk katoen erdoorheen getrokken, afgeknipt op lengte "net tot de bodem", flink proppen, stouwen echt, om het katoen binnenboord te krijgen, airflow vrijlaten is niet zo'n kunst. Die lading katoen herbergt met gemak een hele ml, 1.5 misschien zelfs, zonder dat er liquid vrij kan bewegen en sijpelen en weet ik wat. Een hit of 40 haal je er wel uit, en het feit dat je een klein beetje handigheid moet ontwikkelen qua drippen (kwestie van drie keer doen) staat in geen verhouding tot de winst die je boekt qua smaakbombast. Ik was ook tamelijk huiverig maar het is alleszins goed werkbaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
monotom Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts