SCi Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Tijd om weer eens een nieuw receptje uit de crazy eliquid machine uit te proberen. Gooey vanilla rapture Voor 20ml is nodig : 0,7ml CDD apfelkuchen 0,7ml Flavormonks vanille 0,5ml Capella cake batter Gemixed met een 65/35 vg/pg base met 6ml nic , heeft 2 maanden kunnen steepen. Het nogal bruine resultaat laat me een beetje schrikken qua kleur , de geur is interessant. Een duidelijk herkenbare appel die samen gaat met de cake batter. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 1,4 ohm op ca. 24 watt De smaak is een aangename verassing ! Ook nu is er een mooie blend van appel met de cake batter. De vanille is qua smaak lastig thuis te brengen maar het bekende soepele mondgevoel wat de flavormonks vanille me geeft is hier absoluut aanwezig ! Met wat meer vermogen er op valt de cake batter smaak wat meer naar de achtergrond en word de appel complexer. Met wat goeie wil kan ik er wel iets "appeltaart achtigs" van maken. Het soepele mondgevoel doet voor m'n gevoel ook een stapje terug al blijft er een vaag vanille laagje in de smaak waarneembaar. Zeer interessant receptje ! Met wat tweaken en een andere setup is hier vast meer uit te halen , aanrader ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts