JaWa Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Als je in een forumtopic je bericht wijzigt nadat iemand anders het al gelezen heeft, dan komt daar altijd een vermelding van onderaan je bericht. Nu heb ik gemerkt dat dit bij persoonlijke berichten niet het geval is, daar kun je naar hartenlust je oude berichten veranderen zonder dat de ontvanger daar iets van ziet. Nu merkte ik dit op bij een conversatie waar dit verder geen gevolgen heeft, maar ik kan me voorstellen dat als er sprake is van onenigheid dit niet gewenst is... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Dan komt er toch wel bij te staan dat het ge-edit is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 14 minutes ago, Madman said: Dan komt er toch wel bij te staan dat het ge-edit is? De laatste tijd bij mij niet meer. En dat vind ik prima, als 't gaat om taal- of typfoutjes. Zodra er een belangrijke aanvulling of wijziging is aangebracht, attendeer ik daar op via een volgende pb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaWa Posted June 18, 2017 Author Share Posted June 18, 2017 1 hour ago, Madman said: Dan komt er toch wel bij te staan dat het ge-edit is? Nee. Bij gewone forumberichten wel, maar bij PB's dus juist niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsiis Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Probleem is bekend (bij de admins) en er is door Karin destijds al eens bij de forum software leverancier (Invision Power Services) aangekaart, maar die vinden het niet belangrijk daar een oplossing voor te vinden/mee te nemen in hun updates Gelukkig krijg je (als je het hebt ingesteld*) ook nog een mail met de originele tekst *) Ga naar https://www.dampforum.nu/notifications/options/, zet in de Notification List bij "I receive a message" het schuifje op "aan" bij Email. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Het is niet handig en ik snap ook totaal niet waarom IPS deze kleine bug niet oplost. Voor DMs waar het er wel toe doet, zou ik willen zeggen; zorg dat je de relevante teksten quote in je reactie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camikease Posted June 24, 2017 Share Posted June 24, 2017 is de optie aanwezig in de forum software om de DM's te editten misschien gewoon uit te zetten ? dan is t probleem opgelost - echter wel op je spelling letten alvorens je verzend. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Was het maar zo simpel @Camikease Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts