Guest Dampertjuh Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 (edited) Gemengt met 100% VG, verdunt uiteraard, 6mg nicotine en 15% aroma Toen ik deze aroma rook beviel het me meteen al niet. Er zit een rare geur aan, ik dacht eerst dat het door nieuwigheid van het flesje kwam. Ik had gedacht dat als ik hem gemengt zou hebben dat de geur wel weg zou trekken, helaas dat was niet het geval, sterker nog; de aroma proeft echt vies vind ik. Normaal gesproken ben ik helemaal weg van Vanille. Andere merken aromas of liquids vanille vind ik super smaken en voor mij is Vanille normaal gesproken een all day vape. Helaas viel deze aroma van Revolute dus zwaar tegen. Ik heb wel eens gehoord dat een Vanille aroma lang moet steepen, maar mij lijkt het toch niet zo dat de aroma bij openmaken meteen al een vreemde lucht heeft. Een positief iets aan het aroma vind ik dat de nasmaak wel heel lekker romig is en echt naar vanille smaakt!! Ik had toevallig ook 2 flesjes besteld en ze roken en smaken allebei zo vreemd. Mijn doel van dit topic is vooral ook dat ik graag zou willen weten of meerdere dampers met deze aroma dit ervaren en zo ja, zou ik aan iedereen echt dit aroma afraden!! Edited June 25, 2017 by Dampertjuh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eelco Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 Mijn ervaringen met de 'gewone' Revolute aroma's zijn wisselend, maar ik vind ze geen van alle echt geweldig en ben er na een stuk of drie mee gestopt om ze te kopen. Ik heb er twee gehad die ik echt niet lekker vond (eentje is in de gootsteen verdwenen). De derde vond ik redelijk, maar niet redelijk genoeg om nog een keer te bestellen. De 'high end' aroma's van Revolute bevallen me beter: er zit zelfs één van mijn favorieten bij: 'Greedy Scrach'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dampertjuh Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 Oke, bedankt voor je reactie. Ik was echt benieuwd of iemand meer dit zo ervaarde.. Normaal gesproken bestel ik aromas van Big Mounth die bevallen me wel echt goed. Dit was de eerste keer dat ik van revolute bestelde maar ook de laatste keer haha!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts