Jim Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 (edited) Deze RDA heb ik gekocht vanwege het mini formaat en speciale vorm, en ook omdat het komt met een squonkpin. Maker van deze RDA is Thiberian Vapor Co. De echte versie kost 65€, wil je dit niet geven zijn er clones van te koop bij FT en 3fvape. http://www.3fvape.com/rebuildable-atomizer-supply/16228-mulciber-style-rda-rebuildable-dripping-atomizer-w-bf-pin-silver-316-stainless-steel-22mm-diameter.html#.WWoVvoiLTIU Vanwege de zeer kleine chamber inhoud kan je deze RDA onder de categorie flavor chaser plaatsen. De RDA is 22mm, maar het build deck is maar 17mm. Wat krijg je: - De Mulicber RDA uiteraard - Reserve o-ringen - Reserve schroefjes - Squonk en gewone 510 pin - 2 verschillende airflow control ringen - Schroevendraaier en inbussleutel De vormgeving is speciaal en echt zeer compact. Geen branding of logo's aanwezig op de RDA. Onderaan enkel een Mulciber logo, squonkpin heb ik reeds geplaatst. Je krijgt 2 airflow control ringen bijgeleverd, single of dual airflow opening. Zit er gewoon met een o-ring op, wel stevig. Driptip is gewoon een 510 formaat en helaas ook piskleurig ultem. Het build deck is echt zeer klein, ben het niet gewend om op zulke kleine decks te werken. Het is een velocity style deck met echt minieme schroefjes en mini inbussleutel. Je zou een dual coil bovenop elkaar kunnen maken, maar dat zou echt wel overkill zijn vrees ik. De chamber is echt heel klein, lichtjes conisch. Welke build je voorkeur geniet moet je natuurlijk zelf uitmaken, iedereen dampt anders en niet iedereen dampt onder de 0.5ohm. Voor deze build heb ik de RDA direct laag opgebouwd om te gebruiken op een mechanical squonker. Mad Rabbit 23awg, Ni90 draad. Op de Icarus mechanical squonker: Even een vergelijk in formaat tegen andere 22mm RDA's. Zoals je ziet is de Mulciber dus echt wel klein. Van links naar rechts: Mulciber - Armor v1 - Hadaly - Pulse - Goon Mijn bevindingen: - Zeer leuke en kleine RDA - Bouwkwaliteit is zeer goed - Smaak is vanwege het formaat en kleine chamber zeer goed. - Word niet snel warm, dit had ik anders verwacht. - Build deck is klein, maar je kan er toch een degelijke microcoil in kwijt. Alien coils enz... gaat niet lukken vanwege de kleine openingen in het velocity style deck. Maar dat is niet echt de bedoeling bij deze atomizer denk ik. Wil je deze RDA is testen, zijn clones van beschikbaar voor minder dan 10$ dus je zal er je broek niet aan scheuren. Edited July 15, 2017 by Jim 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsiis Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 20 minutes ago, Jim said: Van links naar rechts: Mulciber - Armor v1 - Hadaly - Pulse - Goon Die laatste foto kwam niet door (is dezelfde als 1-na-laatse) Oh, en prachtige review weer, deze RDA gaat op m'n wensenlijstje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted July 15, 2017 Author Share Posted July 15, 2017 Thanks! Heb de foto aangepast. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
/Marc/ Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 4 hours ago, tsiis said: Die laatste foto kwam niet door (is dezelfde als 1-na-laatse) Oh, en prachtige review weer, deze RDA gaat op m'n wensenlijstje Als ik tegenwoordig iets wil kopen kijk ik al eerst of @Jim er geen review over heeft gedaan 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted July 15, 2017 Author Share Posted July 15, 2017 Ik heb nog een review of 5 klaar staan hoor. Vooral van 22mm squonking RDA's. (Armor v1, spilt atty, oumier wasp,...) Maar probeer de reviews wat te spreiden, voor de mensen vinden dat ik overdrijf. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Misschien nog een ideetje voor je.....Verticale dual build erin met 2 coils voor de posts, dus niet boven elkaar in een horizontale, maar naast elkaar in verticale stand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted July 15, 2017 Author Share Posted July 15, 2017 Dat wil ik eerst eens testen op een 24mm RDA en een mooie parallel build ook. Op een 17mm build deck zoals deze Muliciber ga ik mijn geduld snel verliezen vrees ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts