Jump to content

Recommended Posts

Posted

Uwell Evdilo, de kleinste dual 21700 mod. 

Silver_f717e020-daf5-4b5b-a7ad-77cab9654377.thumb.jpg.3560e70916916f8bddeb922fc127f0d8.jpg

uwell_evdilo_mod_full_colors.thumb.jpg.9676488fc77a6ea1741cdb76f401ac67.jpg

1. Material: Zinc Alloy, PC & Stainless Steel
  2. Size: 47.4 mm × 32.5 mm × 83.7 mm
  3. Power Range: 5 W - 200 W
  4. Fit with 18650, 20700, 21700 batteries.
  5. Smaller than most dual battery mods, ergonomic design for a comfortable grip.
  6. The PCBA is equipped with a conformal coating which has excellent anti-corrosive properties, protect the core unit and prolong the life of mod.
  7. Reliable performance and fast firing (0.008s) from the new PCBA of UWELL.
  • Like 4
Posted

Voor de liefhebbers van single coil topcoilers deze MATO van Vandy Vape ontvangen.

Voorlopig weer enkel exclusief in Duitsland te krijgen omdat het ontworpen is door een Duitse reviewer.

IFeOaDb.jpg?1

zUZlpiY.jpg?1

L7SrbGh.jpg?1

• Like 8
Posted (edited)

In navolging van de Voopoo Vincy X komt Smok met de RPM 80 en RPM 80 Pro uit.

verschil is in de Pro zit een verwisselbare 18650 en in de gewone versie een 3000 Mah buildin batterij... voor de rest zijn ze nagenoeg t zelfde...

Qua uiterlijk verschillen niet te veel behalve dat de Pro een paar mm langer is en de gewone RPM80 is wat vetter...

voor beide versies hebben ze de Tank veranderd... daar het apparaat een bolle achterkant heeft...

1576461701997.jpg

https://www.smoktech.com/kit/rpm80-and-rpm80pro

Geschikt voor wie de 40 watt van de RMP te weinig power vonden...

ook komen ze nu zelf met enkele rebuildable RPA's uit... 1 ervan heeft een 510 aansluit mogelijkheid.

Zie de Product pagina van smok voor het hele plaatje van deze RPM80 en RPM80 Pro....

nu nog t prijskaartje wat eraan hangt....

koop je em bij Smok zelf betaal je 40 dollar... voor de pro versie...

de gewone versie kost rond de 43 dollar...

Voor t apparaat niet echt duur..... dus ga je je scheel betalen aan de vervangende coils.. tenzij je de RPA decks er gelijk bij koopt...

Doet me denken aan de Inkjet Printer markt.... printer zelf kost bena geen fluit, navullingen betaal je je scheel aan....

Edited by Camikease
  • Like 7
Posted

Die mato van nebelfee ziet er wel aantrekkelijk uit, heb hem laatst geprobeerd bij een duitse winkel. Ik vondt hem niet slecht, en ben eigenlijk ook wel geneigd om hem te kopen. Wordt ook geleverd met een nebelfee driptip.

Posted (edited)

iJoy komt met een Voopoo-Like/ type Machine op de markt en pakt t gelijk goed aan...

70 watt... externe 18650 batterij, RPA coil-kop +510 adpater ervoor - zijn al verkrijgbaar, 5 ml liquid-Tank..... 8 vrolijke kleurtjes

en dit alles voor 35 euro bij Heaven Gifts...... is een Pre-Order....
IJOY-Jupiter-70W-Pod-Kit_02_4fb6ed.jpg   IJOY-Jupiter-70W-Pod-Kit_04_1256e3.jpg

De Pods los per stuk kosten iets meer dan 8 euro.

De losse coils verpakt per 3 st. kosten 6 euro... de Mesh RPA coil per stuk kost ook 6 euro....

2-3 stuks RPA's gelijk mee laten komen en je kunt ermee dampen zoals jij wenst en net zolang tot t apparaat ophoudt met functioneren...

Ijoy-Jupiter-Pod-Cartridge-5ml_06_61c3eeIjoy-Jupiter-Pod-Cartridge-5ml_0068099be

Ijoy-Jupiter-Pod-Cartridge-5ml_006809953

IJOY-Jupiter-70W-Pod-Kit_07_09aedb.jpg

Pffff...... en ik dacht gedaan te hebben met t kopen van nieuwe gear......Ik vindt em er mooi en degelijk uitzien... vooral dat ze met een zeer compleet pakket uit komen,

die geheel compleet is zonder er maanden op te moeten wachten... bijv de RPA.... is natuurlijk een voordeel als ook de prijs.....

Ze hebben dan weliswaar een Voopoo-like apparaat uitgebracht.... daar is nix mis mee....vindt t zelf toch ook een aangenaam formfactor deze modellen...

als met al een goedkoper machine waar je ook niet gelijk voorover hoeft te bukken als je nieuwe coils koopt...

en zelfs de speciale RPA op dezelfde prijs te zetten vindt ik zeer netjes te noemen.

Edited by Camikease
  • Like 4
Posted
On 23-12-2019 at 16:44, Damuku said:

Die mato van nebelfee ziet er wel aantrekkelijk uit, heb hem laatst geprobeerd bij een duitse winkel. Ik vondt hem niet slecht, en ben eigenlijk ook wel geneigd om hem te kopen. Wordt ook geleverd met een nebelfee driptip.

Zeker een aanrader. Heb hem nu ongeveer een maand, en hij heeft mijn dual coil verdamper een beetje op de reservebank gezet. Ondanks het feit dat ik geen passende mod heb qua kleur, en dat wil bij mij wat zeggen ?. De smaak is overigens wel extreem intensief, ik moet echt sommige Liquids spaarzaam dampen of verdunnen. Een onverwachte smaak om.

Is trouwens van Vandy Vape in samenwerking met Nebelfee. 

• Like 1
Posted (edited)

@L33ntje Ik heb hem uiteindelijk ook gekocht, damp er nu 2 dagen mee en wat jij zegt kan ik zeker beamen. Smaak ik te vergelijken met RDA's (waar ik de meeste smaak van krijg) maar heeft een goed reservoir waardoor hij de meeste RTA's van mij op de reserve bank heeft gezet. Ik heb mensen horen zeggen dat ze de brunhilde aan de kant hebben gezet voor deze rdta. Enige nadeel wat ik vindt aan deze rdta (tot nu) is dat hij erg lang is, maar dat heb ik opgelost door hem op de sxk stealth te zetten zodat het geheel wat kleiner is.

Edited by Damuku
  • Like 2
Posted
On 6-12-2019 at 01:10, Camikease said:

Mijn Mechlyfe RPA coil en de Hippovape Vss RPA Kit voor de BVC coils zijn vanmiddag gearriveerd...

de beide versies van RPA's zijn heel erg klein, dus een vergrootglas of extra-extra sterke leesbril heb je er wel bij nodig...

wellicht dat ik later ook de Vinci 510 adapter ga aanschaffen...voorlopig houdt ik em nog gewoon als een Vinci R Pod systeem....

Echter heb ik al veel te veel 510 Mods en heb ik t niet nodig om ook nog eens de Vinci om te toveren naar een 510-Mod.

Dat de mogelijkheid geboden wordt is natuurlijk wel ideaal... want je kunt nu op de Vinci zelf de RPA coil van Mechlyfe erop coilen..en testen...

de Mechlyfe RPA coil heeft een 510 aansluiting zodat ze probleemloos op elke willekeurige Mod of Tester gedraait kan worden

en dus ook in de 510 Adapter voor de Vinci, Vinci R, Vinci X.

Ik heb de VINCI X met adapter. werkt super. Makkleijk te wisselen van POD naar tank. klik en klaar...

• Like 2
Posted

Het zal niemand verbazen, dat Smok nu komt met de Fetch pro, met een 18650 batterij en 80 wat vermogen. 303fe881d4f1e287a857ff3d13ca8a45.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 5
  • 2 weeks later...
Posted

geen idee of hij al was langs gekomen maar deze kwam ik net tegen. 

510 adapter voor de aegis boost:

€ 3,07  21% Off | 1 Stks/pak Originele Reewape Ruok 510 Adapter Elektronische Sigaret Vervanging Vape Connector Voor Geekvape Aegis Boost Pod
https://a.aliexpress.com/oYwwt9mXD

• Like 3
Posted

ja idd. die heb ik er dan ook gewoon naast voor m’n tankje ?

maar als dit je eerste aanschaf is en je wil kijken of een tankje(wat voor 1 dan ook) wat is hoef je niet eerst nog een mod aan te schaffen......

• Like 3
Posted (edited)

Tip :

Tijdens een uurtje dampscharrelen op internet, kwam ik onderstaande aanbieding tegen.

image.thumb.png.dcdd4c52f60e288b633ca68963b63090.png

Voor slechts € 25,85 ligt hij bij je thuis op de mat !

image.thumb.png.90af9dfbf721cd837473469498442422.png

En geloof me, anderhalf jaar geleden lag deze mechmod nog voor € 135,= in de Nederlandse winkels/webshops.

Dus ben je een liefhebber van mech-mods, grijp je kans, want het is wel een zeer goede mechmod en prijs.    

https://www.3avape.com/vgod-elite-mech-mod.html       

Edited by Steamboy
  • Like 1
Posted

@Sebas of iedereen die interesse heeft in RBA's voor pods/AIO's

Ik heb de laatste weken van zo goed als elke nieuwe RBA een filmpje staan op mijn YouTube.

• Like 5
  • Thanks 1
Posted (edited)

je hebt de rba en de rdta?

rba is gewoon je coil zeg maar die je rebuild dus die schuif je idd gewoon in je bestaande pod.

de rdta is compleet andere pod idd met een builddek 

Edited by Sebas
  • Like 2
Posted

Die officiële Geekvape RDTA of RBA pod is heel leuk en super makkelijk, heel de wereld zit er op te wachten maar eens ze die gaan hebben gaan ze allemaal ontgoocheld zijn...

De 2ml capaciteit is wel erg stom want je zit het ding constant te vullen, en dat rubber lipje om de pod te vullen is ook niet altijd aangenaam in gebruik.

• Like 2
  • Thanks 1