Jump to content

Welkom bij versie 4.7.x


Recommended Posts

Ik zie en verwacht ook geen wijzigingen in lettertype @balling

 

20 minutes ago, Matung said:

 

edit: oh wacht, hij heeft 'm geliked. Da's ook een vorm van reageren natuurlijk. Voor de update stond er 'liked' in de notificatie, niet 'reacted'.

Ja dat fopte mij ook al een paar keer. Ding is natuurlijk dat niet meer elke "like" nu nog een echte like is. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sledge said:

Ja dat fopte mij ook al een paar keer. Ding is natuurlijk dat niet meer elke "like" nu nog een echte like is.

Dat is wat het 'm doet idd. Geen punt natuurlijk, ff wennen. :ja

 

@balling De letters van Chrome zelf (op je tabs, adresbalk, enz.) zien er ook niet al te strak uit. Was dat altijd al zo? Wat je zou kunnen proberen is overnieuw installeren of Chrome resetten. Geen idee of het werkt, maar niet geschoten, altijd mis.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, BusdriverTheo said:

ik hou het maar bij het default thema, bevalt mij het beste, beter dan die zuurstok thema's!

 

Ik vindt de 'dark' theme wel fijn (Vooral s'nachts/s'avonds) , alleen zouden de lichtgrijze letters (Zie voorbeeld) wel een stukje lichter mogen ... 

00lqUJJ.jpg

 

 

 

Beginpagina:
NWaK4ya.jpg

Zou het lezen op de beginpagina een stuk fijner worden ...

Maar .. vooralsnog .. een mooie update !

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik vind de nieuwe layout:duim

Lekker strak en modern.

 

Zit sinds het probleem van eerder deze week nog met een inlog "glitch".

Thuis gebruik ik de Ipad en op het werk een kleine windows laptop, maar telkens ik switch tussen beide toestellen moet ik opnieuw inloggen ook al staat het "remember me" vakje aangevinkt.

Niet dat dit zo een probleem is natuurlijk, maar het is er wel.

Edited by Jim
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Jim said:

Zit sinds het probleem van eerder deze week nog met een inlog "glitch".

Thuis gebruik ik de Ipad en op het werk een kleine windows laptop, maar telkens ik switch tussen beide toestellen moet ik opnieuw inloggen ook al staat het "remember me" vakje aangevinkt.

Niet dat dit zo een probleem is natuurlijk, maar het is er wel.

Dat zou voorlopig allemaal weer goed moeten zijn (als je diverse apparaten weer zijn gewend) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Sledge said:

Hopelijk geen problemen ......

 

Ik zie nog geen problemen, maar de beige tint van Tobacco lijkt meer op melk met een druppeltje koffie.

De kleur bruin die gebruikt is bij de buttons, zoals Reply to this Topic, lijkt veel meer op Tobacco.

Link to comment
Share on other sites

Ja...jammer dat de oude kleur niet meer werkt. Die was echt veel rustiger en warmer aan de ogen.

Het is nog steeds wel het meest rustige thema, want al die andere zuurstokthema's zijn mij te fel.

 

Als ik uit die anderen had moeten kiezen, toen ik hier lid werd, had ik lang niet zoveel uren hier besteedt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Madman said:

Ja...jammer dat de oude kleur niet meer werkt. Die was echt veel rustiger en warmer aan de ogen.

Het is nog steeds wel het meest rustige thema, want al die andere zuurstokthema's zijn mij te fel.

 

Als ik uit die anderen had moeten kiezen, toen ik hier lid werd, had ik lang niet zoveel uren hier besteedt.

Daar is wel een oplossing voor hoor: www.vapevoorblindenzondergezeikoverkleuren.nl :zwaai (even voor de nitwits; dat er teveel gezeurd wordt). 

Edited by Nijmegensmoke
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Madman said:

Ja...jammer dat de oude kleur niet meer werkt. Die was echt veel rustiger en warmer aan de ogen.

Het is nog steeds wel het meest rustige thema, want al die andere zuurstokthema's zijn mij te fel.

 

Als ik uit die anderen had moeten kiezen, toen ik hier lid werd, had ik lang niet zoveel uren hier besteedt.

Het is dat ik je al geplust had, anders had ik het zo nog een keer gedaan! Soms missen mensen de humor hier. Jammer. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Sledge said:

Er gaat echt nog wel aan de kleuren gewerkt worden, dat komt goed. Dat blijft toch altijd verrassing na zo'n grote update. 

 

Ja! En voor zo'n "grote update" is het allemaal verrassend soepel gegaan. We hebben wel een anders meegemaakt.

Fijn toch? zie: www. ohwatheefthetfbthetweerallemaalgoedgedaanzonderdedampgemeenschapindeboomtejagen.nl

Edited by balling
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@Sledge allereerst bedankt voor de update. Fijn dat jullie hier energie in steken.

 

Verder, ik weet niet of het al gemeld is, maar Activity (ongelezen topics) doet het niet meer. Hij verwijst naar All Activity (ongelezen berichten)

 

Laat maar, nu ik een bericht heb getypt doet hij het wel :s heb ik me voor niks zo lang zitten ergeren

Edited by Tamara
Typo
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Heb zojuist het Dark theme in de kliko gegooid, na de grote update deze week was deze op een aantal fronten niet meer leesbaar.

 

Voor de liefhebbers van het dark theme heb ik een nieuwe versie gemaakt, nog darker then before ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Eelco said:

Kinky, maar er zit in dat theme (in ieder geval in dit topic) toch nog een foutje. De afbeeldingen breken uit het kader.

 

(sorry hoor!)

No sorry, de mensen die het oude dark theme gebruiken zijn daarmee bekend, de basis van het dark theme heeft een ingebakken fout, de foto kadering.

 

Maar beter een darktheme met een foutje dan helemaal geen dark theme.

 

Ooit komt er een nieuw theme waar alles perfect werkt... Ooit.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Madman said:

 

@Sledge ?? Waarom werken mijn links naar plaatjes niet meer als vanouds?

Plakken en posten lijkt inderdaad niet meer te werken. Invoegen als URL in de onderbalk wel. Bug of feature.... Geen idee, maar irritant zeker. Hoop er binnenkort even verder in te kunnen duiken. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...