SCi Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 Tijd om weer een nieuw recept uit de crazy eliquid machine te proberen Pearing Voor 20ml is nodig : 0,3ml Flavor west white chocolate 0,2ml TFA DX graham cracker 0,3ml CDD Apfelkuchen 0,2ml TFA cheesecake graham crust 0,6ml Singh peer aroma Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic , heeft 2 maanden kunnen steepen. Het vrijwel transparante resultaat heeft een vrij vage lucht. Appel komt het meest duidelijk door met een hintje peer en iets koek achtigs er aan vast. Gedampt in m'n limitless plus met een clapton coil van 1 ohm op 26 watt De smaak verbaast me nogal ; een mooie balans van peer en appel waarin de appel qua karakter nét iets duidelijker door lijkt te komen. Hier achter hangt een constante koek / taartbodem achtige smaak en iets van een licht smeuig tintje. Het geheel is vrij heftig / duidelijk qua smaak , opmerkelijk aangezien het recept nog geen 10% aan aroma's heeft. Een grotere verassing komt als ik er wat meer vermogen achter zet. De smaak lijkt eigenlijk alleen maar sterker te worden , er lijken geen andere smaken op te komen. De balans blijft mooi overeind. Pas bij 15 tot 20% meer vermogen komt er verandering in het geheel ; de taartbodem achtergrond word nu echt veel duidelijker. Helemaal niet gek eigenlijk al is het karakter van de smaak nog altijd erg "in your face" Dit recept heeft met echt verrast. De smaak is behoorlijk heftig maar door de mooie balans in het geheel stoort me dat nu niet zo. Ik zie een duidelijke ruimte voor veranderingen ; iets romigs of een vanille wellicht ? Meer chocolade en minder appeltaart / peer zou ook goed kunnen naar mijn idee. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nijmegensmoke Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 Leuk zo'n revieuw... Thanks! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steve Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Vorige week toevallig iets met peer gemaakt. Gewoon lekkere sappige peer met heel ver op de achtergrond nog een tikje vanille ijs. Bevalt prima 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts