Jump to content

Review Envii Fitt

Robin_D

Recommended Posts

Laatst was[mention=98]Camikease[/mention] bij me om wat spulletjes op the halen, we hadden het toen over de Envii Fitt die ik heb liggen.
Hij kwam met het idee om er een Review over te maken.

Vond ik zelf ook wel een leuk idee :)
Dus zo gezegd zo gedaan.

E327B1C9-AB9F-464A-9B75-47864601B5C6-15264-00000B7C776B5029.thumb.jpeg.990d781913a436845794e6f23bd22f75.jpeg
Zo op het oog ziet de Fitt er erg flitsend uit, hij heeft niet meteen wat weg van een mod.
Sommige mensen vragen dan ook wel eens aan mij "is dat een aansteker?" Of "Is dat je autosleutel?"
Het is een mooi, handzaam en compact model! Je stopt hem dan ook even makkelijk in je broekzak, of in de handtas van je vriendin :p

De Envii Fitt starter kit had de volgende keuzes : cream, fruit, tabak of menthol.
Hierbij kreeg je dus de Fitt, 3 "drip tips" en 4 pods van de gemaakte keuze.
Deze zijn standaard voorzien van .18mg nicotine, wat ik zelf wel een lekkere bite vind hebben, met subohmen zit ik zelf rond de .2mg.

Tegenwoordig koop je de starter kit met 2 lege pods, welke je dus zelf kan vullen. Hierbij moet je dan wel de keuze maken welke pods je wilt (US 3,2 ml) of de (EUR 2 ml)

De pods zelf zijn ideaal, af en toe lekken ze wel maar hey welk tankje lekt tegenwoordig niet. Dat was dan ook meteen het enige nadeel wat ik eraan kon ontdekken.
Al snel had ik uit gevonden dat je hem ook makkelijk kan voorzien van een nieuwe wick, en even later ben ik begonnen met het opnieuw coilen van de pods, ikzelf doe dit met 0,25mm (30g) kanthal maar er zijn er ook die dit met dezelfde dikte van ni60 doen.
IMG_2094.JPG
IMG_2093.JPG

De Fitt zelf is gewoon perfect, nooit heb ik een faal eraan gehad, ik heb hem eigenlijk altijd op zak, vandaar dat hij er nu al zo uit ziet.
IMG_2101.JPG

Je hebt de keuze om hem middels een knop te vuren, of wanneer je een haal neemt automatisch te laten vuren, ook dit werkt vlekkeloos(waar je bij andere pod apparaten nog weleens een mis fire hebt)
De 650 mah accu is meestal binnen een half uurtje weer bij geladen, en ik kom hier meestal de dag wel mee door(ik gebruik hem voornamelijk af en toe voor de extra nicotine bite)

Tot nu toe is dit echt mijn favoriete pod.
Prijs $54,99 bij Envii zelf incl 2 pods.

• Like 4
  • Thanks 2

Goede Info en Review @black_tear, thanx

Welke Squonker mod heb je in je hand op de laatste foto ??

Of Envii Fitt een geavanceerde hardware is betwijfel ik... Ik denk dat dees vooral ook een leuke beginners mod is.

maarja, je kunt em wel weer zelf voorzien van nieuwe coils, dat is dan wel weer geavanceerd.... je info erover is duidelijk en overzichtelijk.

Edited by Camikease
  • Like 1

Goede Info en Review [mention=7036]black_tear[/mention], thanx

Welke Squonker mod heb je in je hand op de laatste foto ??

Of Envii Fitt een geavanceerde hardware is betwijfel ik... Ik denk dat dees vooral ook een leuke beginners mod is.
maarja, je kunt em wel weer zelf voorzien van nieuwe coils, dat is dan wel weer geavanceerd.... je info erover is duidelijk en overzichtelijk.

Bedankt@Camikease !
Die ernaast is de Pulsar van Moddog.

• Thanks 1

Leuke review.

Zo een toestel wil ik mezelf ook nog eens aanschaffen, om ergens lekker ongemerkt te dampen.

Ps: je mag gerust meer reviews maken hoor, van die erg mooie Pulsar bijvoorbeeld :trilt

Edited by Jim
  • Like 1

Leuke review.
Zo een toestel wil ik mezelf ook nog eens aanschaffen, om ergens lekker ongemerkt te dampen.

Ps: je mag gerust meer reviews maken hoor, van die erg mooie Pulsar bijvoorbeeld :trilt

Haha dank je wel!

Als ik tijd heb zal ik er even voor gaan zitten.

Leuk ding ook, past mooi in t rijtje penguin, Mi One en de nieuwe iCare wellicht

Ja ik heb zelf ook de Bo vaping is een super klein pod device en wacht nog op de Suorin Air welke hetzelfde formaat heeft als een creditkaart alleen iets dikker, waar ik wel een hoge verwachting van heb, nadeel alleen van beide apparaatjes is wel dat het recoilen vrij lastig gemaakt is. Niks is onmogelijk natuurlijk, maar bij de Fitt is dit wel perfect geregeld.