Jump to content

Rapture

SCi

Recommended Posts

Wederom een nieuw probeersel uit de crazy eliquid machine

Rapture

Voor 20 ml is nodig :

0,9ml TFA captn cereal

0,3ml flavor west white chocolate

1,1ml flavormonks divine custard

Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic , heeft 7 weken kunnen steepen.

Het gelige resultaat heeft een vrij vage lucht ; in de verte zit vanille en witte chocolade.

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton van 1 ohm op 25 watt.

De smaak is zeer soepel en zacht maar net als de geur vrij vaag ; opmerkelijk voor het vrij hoge aroma percentage imho.

De custard smaak is duidelijk herkenbaar al komt het door mij geliefde mondgevoel daarvan niet echt lekker uit.

Hier naast hangt een constante hint van chocolade , niet echt duidelijk maar wel een heerlijke aanvulling op de custard.

Zo nu en dan krijg ik een heel vaag hintje van iets granigs door , wellicht dat dit de cereal is.

Met wat meer vermogen er achter word de smaak wat voller en zwaarder zonder dat er in de individuele smaakjes écht verandering zit.

Vanaf meer dan 10% extra vermogen begint de cereal herkenbaar te worden maar dit zorgt er helaas ook voor dat de mooie custard / chocolade

combinatie moeilijker herkenbaar word.

Toen ik het recept maakte was ik erg hoopvol over de combinatie maar het eindresultaat valt me toch een klein beetje tegen.

Al hoewel het geheel soepel is "spreken" de aroma's niet echt , ik ben bang dat het met een normale coil nog vager zou zijn.

Opmerkelijk want ik had gezien het ( voor mij ) vrij hoge aroma percentage juist een zeer herkenbare / duidelijke smaak verwacht.

Toch is de combinatie van custard en witte chocolade erg lekker , daar ga ik zeker nog eens iets mee doen.

• Like 1