Jump to content

Geek Vape Aegis


Mr. Z

Recommended Posts

Heb mn Geek Vape Aegis net binnen dus kan er nog niet veel over vertellen behalve dat hij het doet, simpel te bedienen is en niet zo zwaar als ik hier wel eens gelezen heb, heb 400 gram voorbij zien komen maar is met 26650 batterij 290gram, dat scheelt nogal vandaar deze quick review.

Is wel wat groter en zwaarder dan mn Vaporesso Nebula maar dat is te verwachte van een outdoor mod :wink

 

Wat foto's

 

CV8QWV.jpg
VNty7W.jpg
OLSLlg.jpg
WCpdik.jpg
29PJgF.jpg
Ky5PW5.jpg
0RJrOV.jpg
lKLYxj.jpg

 

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Prachtig :duim

Je klinkt niet zo enthousiast :-)  als hij bij mij zou toekomen zou ik zingen,springen en al van die andere dingen :-)  maar dat is dan weer te overdreven

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, K&H said:

Prachtig :duim

Je klinkt niet zo enthousiast :-)  als hij bij mij zou toekomen zou ik zingen,springen en al van die andere dingen :-)  maar dat is dan weer te overdreven

Hij is mooi en ik ben blij! had hem niet meer verwacht voor mn vakantie maar lag ineens in de bus en 110 gram lichter dan verwacht:duim

Maar wat druk, ga dit weekend op fietsvakantie in Frankrijk dus wat druk met pakken en tracks voor de GPS enzo maar was blij verrast dat ie op tijd binnen was en lichter dan verwacht dus dat wou ik ff snel met jullie delen:wink

 

20 minutes ago, Jim said:

Bij jouw toestel is de stiknaad op het (nep)leder ook niet perfect in het midden, dat zijn details waar ik dan weer naar kijk :bloos

 

T is nog erger, stiknaad is niet helemaal recht maar de naad op het grijze plastic boven aan ook niet... maar van dat soort dingen lig ik niet wakker, als ie het maar blijft doen als ie nat wat op zee met mn kajak en heel blijft als ik een klim niet red met mn KTM en met motor en al naar beneden duikel :wink [zal mn tank bij t crossen maar apart in doosje doen:ja]

 

Let wat dat betreft niet zo veel op uiterlijk maar meer wat het kan, en voor 37 euro let ik er al helemaal niet op.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen, zit er ook met een oog naar te kijken (Maar eerst komt m'n Tesla nano 120w morgen binnen ... )

 

 

47 minutes ago, Mr. Z said:

ga dit weekend op fietsvakantie in Frankrijk


Ik hou het wat dichter bij huis .. 'wij' gaan onze bikes in Spa uitlaten as Maandag .. (Jup .. net nadat de F1 circus daar verdwenen is dus).
Alvast veel plezier aldaar ! (Wordt het op de weg, of off-road?)
 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Mtb Zuidwijk said:

Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen, zit er ook met een oog naar te kijken (Maar eerst komt m'n Tesla nano 120w morgen binnen ... )

 

 


Ik hou het wat dichter bij huis .. 'wij' gaan onze bikes in Spa uitlaten as Maandag .. (Jup .. net nadat de F1 circus daar verdwenen is dus).
Alvast veel plezier aldaar ! (Wordt het op de weg, of off-road?)

 

Thanks! gaan met volle bepakking dus weg maar ook off-road [ das geen probleem met een Santos Travelmaster 2.6 :wink] Maar wordt deze x echt vakantie dus rustig aan met korte stukken en rust dagen :grins

Hij bevalt goed, groter en wat zwaarder dan de Nebula, die vuurt snel maar de Aegis is sneller en levert ook gelijk wat je wil!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Just now, Mr. Z said:

Hij bevalt goed, groter en wat zwaarder dan de Nebula, die vuurt snel maar de Aegis is sneller en levert ook gelijk wat je wil!

 

Dat zijn in ieder geval al pluspuntjes dus .., maar ben benieuwd op lange termijn eigenlijk. Ik fiets zelf graag in onbekende gebieden (MTB) en dan kan het wel eens voorkomen dat ik de grond aan het knuffelen ben... Daar schijnt deze mod zeer goed tegen te kunnen ... :ja .hehehe.
In combinatie met een kayfun met stalen tank is hij dan voor mij compleet af (Bulletproof dus) :duim

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Voelt lekker stevig aan en ze hebben hem al goed getest, enige zwakke punt is natuurlijk de 510 aansluiting, zijwaartse druk op de tank kan die makkelijk laten afbreken dus als ik op mijn MTB van 140kg en 640cc ga spelen denk ik dat ik de tank er maar afhaal... als daarvan t stuur klapt in mul zand loop ik soms 10 meter terug om hem op te rapen:gek

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik heb 'm ook sinds namiddag en moet zeggen dat hij super in de hand ligt en doet wat ie moet doen.

Het grootste voordeel is dat je er zowat elke maat van tank of RDA kan opdraaien, die zal niet snel overhangen :gek

Een echte aanrader! :duim

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kon het ook niet laten, heb hem hier in Nederland gekocht. De reden, zoek met een metaaldetector in een droogpak in heel europa op dagstranden, dit was altijd een heel gehannes

om de mod te beschermen waar ook een het loodje bij heeft gelegd, moet de mod door de nekseal naar buiten halen met altijd natte handen dampen.

Denk dat deze mod voor mij een stuk meer zekerheid geeft in deze vochtige hobby.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, krokdundee said:

Kon het ook niet laten, heb hem hier in Nederland gekocht. De reden, zoek met een metaaldetector in een droogpak in heel europa op dagstranden, dit was altijd een heel gehannes

om de mod te beschermen waar ook een het loodje bij heeft gelegd, moet de mod door de nekseal naar buiten halen met altijd natte handen dampen.

Denk dat deze mod voor mij een stuk meer zekerheid geeft in deze vochtige hobby.

Nou, ik had van jou wel verwacht er een te maken uit Stabilized Rubber & RVS :gek

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 27-8-2017 at 7:40 PM, Madman said:

Voldoende power voor wat dan? Ik neem aan dat je dan behoorlijk wat vermogen gebruikt.

80W op een 0.25Ohm dual coil build in de Mad Dog, je merkt zeer goed dat de smaak afneemt als je in die zone komt.

Link to comment
Share on other sites

Mijn pico mega gaat door op 60watt tot de batterij op 3.4volt staat .Dan laad ze bij tot 3750 mha (wel een 26650).

Ik hoop dat deze dat ook doet.

Ik had eerder een ud balrog ex ,die stopte reeds op 3,8volt.

Die was ingesteld om op een 18650 te werken.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mijn aegis is gisteren aangekomen,hij overtreft mijn verwachtingen.

Ligt goed in de hand,is niet te zwaar en ziet er goed uit.

De prestaties zijn ook schitterend, ik gebruik een batterij die in de pico mega al gebruikt is na 200 pufjes gaf hij nog geen krimp al was de indicator voor drie kwart leeg.

Toen ik hem in de lader stak duide die 3,6 volt aan.

Toen gaf hij nog volop 55watt voor een pufje van 4tot 5 sec .

Ik heb in afwachting van de aromamiser mijn conquoror er maar op gezet, met een coil die op 0.18ohm uit komt.

Zalige damp zoals ik die al kende wel heel snel vuren.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sinds deze week heb ik de Aegis ook in mijn bezit. Ben er erg tevreden mee: voelt degelijk aan, fijne materialen en ligt heerlijk in de hand.
Heb 'm voornamelijk gekocht voor op mijn werk. Ik werk als service monteur aan boord van zeeschepen en was tot nu aan toe altijd behoorlijk huiverig over m'n vapegear, tegen van alles aanslingerend in m'n zweterige ketelpak.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...