Jump to content

Smok T-Priv 220W KIT

Guest Yvo Van Winssen

Recommended Posts

Guest Yvo Van Winssen

Hallo beste mensen, 

Hierbij een kleine review van mijn Smok T-priv, ik zag dat deze nog niet in de lijst stond en wilde deze niet weerhouden.

*DISCLAIMER* 

ik vape nog niet heel lang waardoor ik geen exacte review kan geven als een pro wel kan ik van uit het perspectief van een beginnende vaper een review schrijven wat ook bij deze gebeurt is, sorry voor het niet vermelden van bepaalde data of incompleet zijn van info.

Maar goed de Smok T-priv dus....

Deze kit komt uit het buitenland gezien deze in nederland naar mijn weten niet geleverd word ( zowiezo niet met deze tank).

In de kit zitten de volgende dingen:

- De T-priv mod zelf

- 1x TFV8 Big Baby Tank ( ga ik niet op in, tijdens deze review)

- 1x V8 Baby-Q2 0,4ohm Dual Coils

- 1x V8 Baby- T8 0,15ohm Octuple Coils

- 1x USB kabel

- 1x Replacement Glass Tube

- En nog wat losse ringetjes.

Wat opvalt als beginnende vaper is dat er vrij weinig uitleg bij komt kijken en ook in de manual weinig staat enkel wat functies.

Nou is dit natuurlijk eigenlijk ook geen mod bedoeld voor beginners maar goed... het zij zo verder kijken we naar gebruiksvriendelijk.

Uiterlijk Smok T-priv....

Kwa uiterlijk viel ik als een blok voor deze mod persoonlijk. 

De (in mijn ogen) alien achtige leds en cutouts maken de T-priv in mijn ogen erg grof en ruig precies wat ik wilde hebben.

In de cutouts zitten dus overal leds rondom de gehele mod verstelbaar in 7 verschillende kleuren.

De mod zelf verkrijgbaar in meerdere kleuren waaronder Rood, Blauw en Rainbow.

Functionaliteit

De display zit aan de bovenkant van de mod en is te navigeren door middel van de side-bar en door de 2 verstelknoppen, is even een dingetje om onder de knie te krijgen 5x fire button is aan en 3x om in de instellingen te komen.

In de display staan zoals naar behoren de meest overzichtelijke info zoals je Batterijen, Wattage, Ohm,Voltage, en een puffcounter ( en dat allemaal op dat kleine schermpje).

Opstarten

Er gaan 2x 18650 batterijen in de mod en wat meteen opvalt de batterij lade zit aan de onderkant en voelt in eerst instantie een beetje losjes aan.

Vervolgens na het plaatsen van de batterijen moet je relatief wat kracht op het deurtje zetten om em dicht te doen ( dit vond ik de eerste keer vrij apart maar dat hoort gewoon zo).

Mod vraagt netjes of er nieuwe coils in zitten en welke ohmage.

Fill up en ready to go.

Oordeel na 2 weken vapen

Fijne complete kit ook voor beginners, wel had ik wat info nodig van een collega om alles up and running the hebben.

Het deurtje van de batterijen is best freaky voor de eerste keer maar went al snel dat je iets harder moet drukken.

Ik overweeg om zelfs met de tijd nog een 2e van deze mod met een andere tank te gaan kopen.

Oordeel na 1 maand vapen

Kit is nog steeds erg fijn wel vallen er een paar dingen op. 

Zo is het scherm erg gevoelig voor krassen en is deze erg moeilijk te lezen in de zon (erg irritant) en daarnaast ook zonde want ik heb het scherm enkel een paar keer schoon gemaakt en ik had al krassen. 

Afentoe last van varieerende Ohm meting na opstarten mod schijnt em meer in de coil te zitten. Ik moet zeggen dat ik er ondertussen al 5 dagen geen last meer van heb ( gok dat de coil niet helemaal lekker verbind). 

Verder weinig aan te merken. Nieuwe tank is besteld Cloud Beast. Gezien ik met mn baby beast niet heel hoog in wattage kan met standaard coils. 

Nog steeds een fijne mod. Volgende maand weer een update. 

IMG_8464.thumb.JPG.944ee059a2739ad1f4df493238c8a88b.JPGIMG_8465.thumb.JPG.efb297dfb3146b5bf6b1a76248fa9463.JPGIMG_8474.thumb.JPG.b5156359fc9adf9c66b8fa65722d6fdc.JPGIMG_8471.thumb.JPG.9e0c6dce9630ef5cc250080f518db891.JPG

Edited by Yvo Van Winssen

Nette review. Overigens ook de uitvoering zoals ik deze zou kopen. De kleuren combinatie is gewoon super. Oh en waarom de big baby laten liggen? Ik heb deze opnieuw 1 aangeschaft omdat deze goed bevalt wanneer ik bijvoorbeeld ergens naartoe ga en zo makkelijk 1 extra coil mee kan nemen ipv een complete DIY kit of vervangende tank. En de smaak vind ik niet eens zo erg tegen vallen.

Guest Yvo Van Winssen
On 15-9-2017 at 21:43, SubVapeLeon said:

Nette review. Overigens ook de uitvoering zoals ik deze zou kopen. De kleuren combinatie is gewoon super. Oh en waarom de big baby laten liggen? Ik heb deze opnieuw 1 aangeschaft omdat deze goed bevalt wanneer ik bijvoorbeeld ergens naartoe ga en zo makkelijk 1 extra coil mee kan nemen ipv een complete DIY kit of vervangende tank. En de smaak vind ik niet eens zo erg tegen vallen.

Ten eerste bedankt voor je compliment ! ? topic word binnekort nog iets aangevuld als ik eenmaal een maand vape

De big baby bevalt me best prima maar heb een cloud beast TFV8 besteld voor er bij. Waarom? Meer wattage meer damp en hopelijk meer smaak. De big baby is een prima tank ( 5ML versie) en ik wilde gewoon wat anders er bij. Miss in de toekomst ook nog een TFV12. De kleuren vind ik ook erg mooi toch word mijn volgende een andere kleur zeker nu Smok aangekondigd heeft dat ie in 19 verschillende kleuren gaat komen ! ?

Edited by Yvo Van Winssen

• 5 months later...