Jim Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 (edited) De eerste versie van deze RDA heb ik verleden jaar gehad, goede airflow en smaak maar het build deck was niet zo leuk om op te builden. Deze v2 versie heeft wel een leuk build deck, dus geef ik de RDA graag een nieuwe kans. Het is een clone van de Odis collection O-Atty v2. En die heb ik hier gekocht: http://www.3fvape.com/rebuildable-atomizer-supply/17927-o-atty-v2-rda-rebuildable-dripping-atomizer-w-bf-pin-silver-stainless-steel-22mm-diameter.html?search_query=o+atty&results=129#.WbrxCMirTIU Het is een 22mm single coil RDA met restricted DL airflow, een flavor chaser en komt met squonkpin (of zonder). Wat krijg je: - O-Atty v2 style RDA - Reserve o-ringen en build deck schroefjes - Squonkpin of gewone 510 pin - Inbussleutel Zeer sober uiterlijk, geen logo of tekst. Topcap is uit delrin net als de 510 driptip. Build deck ziet er mooi uit en ook zeer makkelijk om je coil te plaatsen. Je ziet hier ook dat ik squonkpin geplaatst heb. De airflow komt vrij hoog de topcap binnen en gaat dan schuin naar beneden tot onder de coil. In de topcap is er nog de optie om aan elke kant een airflow gat open te hebben, of mensen die nog meer restricted willen dampen kunnen kiezen voor maar 1 gat open te hebben. De coil die ik ga gebruiken: Zeer simpel te plaatsen, ik zorg altijd dat de airflow de onderkant van de coil kan raken. Dit geeft mij altijd het beste resultaat. Wicken stelt ook niks voor, allemaal zeer simpel. En klaar om te squonken. Mijn bevindingen: - Bouwkwaliteit is in orde - O-ringen zijn deftig - Build deck schroefjes is zoals bij alle clones "handle with care" - Airflow is goed, een restricted longhit Met slechts 1 airflow opening weet ik het niet, dat is te restricted voor mij - Omdat de airflow redelijk hoog in de topcap zit zal je deze RDA niet zo snel oversquonken zoals de bv. de Hadaly of Soul-S... - Smaak is zeer goed, niet beter of slechter dan de Hadaly of Soul-S of andere 22mm flavor chaser RDA's - De delrin topcap zorgt ook dat het niet snel te warm word aan de lippen. - Lekker goedkoop en toch meer dan degelijke kwaliteit Edited September 22, 2017 by Jim 9 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted September 22, 2017 Author Share Posted September 22, 2017 (edited) Sinds vandaag heb ik ook de 24mm versie van deze RDA. Opgebouwd met 3.5mm flapton coil, 24awg Flatwire Ni80 core en 38awg Twisted Messes Ni80 mantel. Toch wel een zeer goede flavor RDA Heb deze hier gekocht: http://www.3fvape.com/rebuildable-atomizer-supply/18001-o-atty-v2-rda-rebuildable-dripping-atomizer-w-bf-pin-black-304f-stainless-steel-24mm-diameter.html?search_query=O-atty&results=137#.WcUWD-tJSrU Edited September 22, 2017 by Jim 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 10, 2018 Share Posted April 10, 2018 @Jim ik heb vandaag ook de 22mm gekocht de 24mm is echt een topper. Eén van de betere rda's die ik heb of geprobeerd heb. Echter is er 1 klein minpuntje. Hij fluit heel erg, de pieptoon is zo hoog dat het me gewoon zeer aan de oren doet. Heb jij dit ook? Het lijkt bij mij weg te komen tussen de wanden. En dan bedoel ik buiten want en de wand waar je de airflow mee regelt. Als daar condens tussen komt na tijdje dampen gaat deze fluiten. Als ik alles schoon veeg kan ik voor een half uur zonder gefluit dampen en dan komt het weer terug. Ik dacht eerst dat het te maken had met de coil. Maar verschillende hoogtes geprobeerd en het veranderd niks. Sterker nog. Hoe hoger je de coil hierin plaatst hoe beter de smaak wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted April 10, 2018 Author Share Posted April 10, 2018 Nee weinig last van, als ik iets merkte dan veranderde ik de positie van de coil en katoen en was het bijna altijd opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 10, 2018 Share Posted April 10, 2018 9 minutes ago, Jim said: Nee weinig last van, als ik iets merkte dan veranderde ik de positie van de coil en katoen en was het bijna altijd opgelost. Dan denk ik dat de coil lager moet? Ik had het net weer heel erg. De topcap was aan de binnenkant doorweekt van de condens/liquid. Schoongemaakt en weg was het gefluit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted April 10, 2018 Author Share Posted April 10, 2018 Ik plaats de coil bij dit soort deck altijd vrij laag ja, zodat de airflow geen vrij spel heeft onder de coil. Zoals op de foto in de review, zo doe ik dat ook bij de Haku en Castle RDA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts