SCi Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Tijd om weer eens een brouwsel vanuit de crazy eliquid machine te testen... Calm crust Voor 20ml is nodig : 0,1ml CDD sauer apfel 0,5ml TFA dairy milk 0,4ml TFA cheesecake graham crust 0,3ml singha peer aroma Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic. , heeft bijna 2 maanden kunnen steepen. De lucht van dit licht gele sapje is overduidelijk een taartbodem idee , hier hangt iets fruitigs naast. Gedampt op m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 1 ohm op 25 watt. De smaak ervaring is vrij subtiel maar een tikje chaotisch voor m'n gevoel. Er lijkt een vrij "wrange" ondertoon te zijn die ik niet echt kan plaatsen , ook nu is het de taartbodem met duidelijke invloeden van zowel appel als peer. Deze smaken lopen echter nogal kriskras door elkaar heen , raar.. Met wat meer vermogen er achter slaat het geheel om ; het fruit heeft nu duidelijk de overhand. De taartbodem is nu ver naar de achtergrond gedrukt. In de nasmaak meen ik een hintje romigheid te ontdekken. De hoeveelheid vermogen luisterd achter nogal nauw voor m'n gevoel ; vanaf ca. 15% meer vermogen vanaf de start begint het weer een warrig geheel te worden. Opmerkelijk is wel dat de wrange ondertoon nu vrijwel helemaal weg is en er een constant mondgevoel in de achtergrond zit die wat soepels en cremigs brengt. Een erg interessant sapje waarin met name de chaos in de smaakervaring me heel erg heeft verbaasd. De dairy milk kan voor m'n gevoel te weinig doen , mogelijk dat deze door een 'echte' cream vervangen moet worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts