Jump to content

Reviews per categorie

Sub-Ωhm

Recommended Posts

We hadden tot nu toe twee subforums waar leden hun hardware reviews konden plaatsen, inmiddels zitten we op een totaal van dik 600 reviews, door o.a. @Jim groeit het aantal snel.

Het was de hoogste tijd om deze te gaan herplaatsen per categorie, ik heb een review forum aangemaakt met daarin diverse subforums.

De komende tijd zullen de bestaande reviews worden herplaatst naar de juiste categorie...

Plaatst dus a.u.b. je nieuwe reviews in de juiste categorie, dit maakt het lekker overzichtelijk.

Mocht je een foutje of een verkeerd geplaatste review tegenkomen, meld het dan hier ? 

Sub.

• Like 7
  • Thanks 2

Leuk idee maar ik ga mijn vingers er niet aan branden.  Dacht dat ik het verschil inmiddels aardig onder de knie had,  maar blijkbaar kan ik nog geen batterij van een gloeidraad onderscheiden,  dus mijn reviews hou ik ook maar voor mezelf.  :-(

• Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1

21 minutes ago, L33ntje said:

Leuk idee maar ik ga mijn vingers er niet aan branden.  Dacht dat ik het verschil inmiddels aardig onder de knie had,  maar blijkbaar kan ik nog geen batterij van een gloeidraad onderscheiden,  dus mijn reviews hou ik ook maar voor mezelf.  :-(

Gewoon doen, jou bevindingen interesseert ons, niet alles moet perfect zijn.

• Like 2

Dat is het probleem niet.  Het probleem is dat ik niet meer weet wat in welke categorie hoort, en geen vergissingen durf te maken. 

Ik meende dat inmiddels eindelijk goed duidelijk te hebben, en mijn persoonlijke interpretatie is tot op heden in de praktijk zeer werkbaar gebleken,  maar ben vandaag meermaals bot gecorrigeerd,  zonder dat er ook maar een greintje met duidelijkheid in is gekomen. Integendeel. 

Dus voor ik dat helder heb,  ga ik er mijn vingers niet meer aan branden. 

• Like 1

29 minutes ago, K&H said:

Gewoon doen, jou bevindingen interesseert ons, niet alles moet perfect zijn.

Ben bang dat je de komma en woordje te vroeg hebt ingevoerd......althans,  afgaande op mijn ervaringen in een zoektocht naar een KLEUR   tank.......  :-(

20 hours ago, L33ntje said:

Dat is het probleem niet.  Het probleem is dat ik niet meer weet wat in welke categorie hoort, en geen vergissingen durf te maken. 

De RDTA5 mag in de categorie RDTA

De Ammit 25 mag in de categorie RTA

Veel succes met jouw persoonlijke reviews !

• Haha 1