SCi Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Een tijdje geleden heb ik een receptje uit de crazy eliquid machine gemaakt genaamd vanilla outburst ( check m'n review hier ;) Die was lekker maar de yoghurt kon niet overtuigen. Daarom maakte ik een aanpassing die ik outburst 2.0 heb genoemd ;) Voor 20ml is nodig : 0,2ml Flavormonks banana 0,3ml Flavormonks cream 0,6ml Flavormonks vanilla 0,3ml singha peer Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic , heeft zeker 2 maanden kunnen steepen. De kleur van deze versie is stukken minder heftig ; licht creme / gelig , de lucht is nagenoeg gelijk al lijkt de peer nu duidelijker. Wederom gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton van 1 ohm op 25 watt. Er komt van alles en nog wat samen maar de hoofdmoot zijn de banaan en vanille ; deze lopen een beetje kriskras door elkaar. Hier hangt een constant 'vettig' / romige ondertoon aan vast , een lekker mondgevoel maar het is nét even anders dan ik 'gewent' ben van de flavormonks aromas. Met wat meer vermogen er achter word de smaak duidelijk voller ; het vettige idee is nu weg en heeft plaatsgemaakt voor een mooi room gevoel. Zee smakelijk ! De peer is nu ook merkbaar en gaat prachtig samen met de banaan. Ik krijg alleen het idee dat de fruitsmaken vrij snel 'verzuipen' in een warme 'deken' van vanille en cream. De "edit" is naar mijn idee goed geslaagd , waar in het orgineel de yoghurt niet echt toegevoegde waarde ( lees : smaak ) bood daar maakt de cream er nu een mooi geheel van. Alhoewel , misschien is de cream wel zodanig van invloed dat die de banaan en peer misschien nét te snel wegdrukt. Wederom een hele smakelijke dit ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts