SCi Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Het weekend zit er bijna op maar toch is er een gaatje om een nieuw receptje uit de crazy eliquid machine te doen ;) Hungry cereal Voor 20 ml is nodig : 0,5ml CDD apfelkuchen 0,3ml Flavormonks banana 0,8ml TFA honey circles cereal Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic , heeft 2 maanden kunnen steepen. De lucht van de donkergele liquid verbaasd me een beetje ; de banaan is het meest herkenbaar waarna er een duidelijk appel herkenbaar word. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton van 1 ohm op 25 watt. Ook de smaak is een verassing ; het geheel is zeer soepel. De voorgrond is een mooie mengelmoes van appel en banaan met een lichte nadruk op de appel , hier hangt een "granige" nasmaak achter . Er lijkt ook hier een daar een hintje caramel (?) op te komen. Op 26,5 watt word het geheel merkbaar voller en zwaarder qua smaak. De fruitsmaken doen hier een stapje terug maar de cereal word nu absoluut meer herkenbaar. Toch is het een beetje jammer dat het erg volle mondgevoel een beetje afbreuk doet aan het geheel. Met nog meer vermogen er achter zakt dit 'overdadige' gevoel wat meer weg gelukkig. De smaken "verplaatsen" nu ook opmerkelijk genoeg. De start is nu echt een kommetje ontbijtgranen met banaan waar in de nasmaak er ineens een opleving van appel in komt die ook vrij lang blijft hangen. Een erg leuk sapje waar meer dan genoeg in te ontdekken valt naar mijn idee. De combinatie is erg leuk al verbaas ik me er een beetje over dat de cereal hier niet écht de overhand heeft. Nodigt zeker uit tot experimenteren ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts