Jump to content

evil grapefruit

SCi

Recommended Posts

Tijd om eens iets heel bizars / bijzonders uit de crazy eliquid machine te proberen ! 

Evil grapefruit

Voor 20ml is nodig: 

0,3ml TFA cheecake graham crust

0,2ml TFA raisin

0,3ml Flavormonks speculaas

0,3ml Flavormonks grapefruit

Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic , heeft 2 maanden kunnen steepen.

De citroengele liquid is niet de enorme geur explosie die ik verwachtte , eerder subtiel juist.

Ik meen iets "bloemigs" op te vangen maar er komt ook iets van taart doorheen , ook de speculaas is herkenbaar.

Gedampt op m'n limitless plus met een enkele clapton van 1ohm op 25 watt.

Ook de smaak is niet meteen enorm "in your face" maar ook nu weer vrij subtiel.

Het kruidige karakter van de speculaas komt heel mooi herkenbaar uit maar dit word heel mooi afgewisseld met een subtiel zurig grapefruit smaakje.

In de verte meen ik een hintje rozijn op te vangen maar dit is erg vaag , de taartbodem uit de lucht van de liquid komt in de smaak helaas niet terug.

Met 5% meer vermogen word de balans tussen speculaas en grapefruit ietsje anders , beiden lopen nu een beetje langs elkaar heen waar de grapefruit ( en dan

met name het zure )  de overhand heeft.

Bij 10% meer vermogen slaat die balans weer om en word de speculaas duidelijker , ook meen ik nu een hintje koek / taartbodem op te vangen.

In de nasmaak word de rozijn nu ook net ietsje meer herkenbaar.

Een heel bijzonder sapje waarin een aantal bizarre aromas zit verwerkt.

Ik had verwacht dat het geheel zou afschrikken maar dat doet het zeer zeker niet.

Voor wie écht eens een uitdaging zoekt zou deze eens moeten proberen , leuk ! :) 

• Like 1