Guest kuipers_t Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 Hallo allemaal, Ik haalde vanmiddag mijn batterij uit mijn Voopoo Drag en zag dat de positive connector ingedeukt was. Ik heb ze meteen aan de kant gelegd, omdat ik met batterijen geen risico wil lopen. Maar weet iemand hier of ze nog veilig zijn om te gebruiken of dat ik ze beter kan vervangen? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 De accu is op zich niet kapot. In het verleden knapte ik zo'n accu op met een isolatieplaatje, en lichtte de pluspool dan op. Ben je hier niet mee vertrouwd, zou ik voor een paar euro een nieuwe kopen. Zoals de accu nu is, kan er makkelijker sluiting ontstaan, omdat de ruimte krapper is geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kuipers_t Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 Thanks zoiets dacht ik al, dan ga ik een setje nieuwe bestellen voor een paar euro ?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts