1EyedVaper Posted November 7, 2017 Share Posted November 7, 2017 Een veelbesproken RDA mag wel gezegd worden. Wereldwijd al bijna uitgeroepen tot de beste RDA van dit jaar. Of dat zo is laat ik in het midden, ik moet er nog meer binnenkrijgen namelijk. Wat in ieder geval klopt is dat deze RDA een topper is in mijn ogen, makkelijk op te bouwen, single en dual coil mogelijkheid enz enz. Wat hebben we dan in handen, een net stevig doosje komt binnen met gelijk zichtbaar de RDA en een zakje met vanalles en nog wat erin. In het zakje vinden we 2 inbusjes, een hele stapel O-ringen, een 510 adapter, een zwarte 810 driptip, extra schroefjes en natuurlijk een squonkpin. Dan de RDA zelf, mooi afgewerkt, mooie driptip is inbegrepen, het deck, de barrel en topcap allemaal netjes afgewerkt. Het deck zelf is apart, in het midden kijk je namelijk tegen plaatje aan wat lijkt op het zelfde materiaal als de insulater. Als je het beter gaat bekijken zie je dat hier ook de opening onder zit als je hem in squonkmodus gaat gebruiken. Door het plaatje word je liquid niet recht omhoog gespoten zeg maar maar word naar je wick uiteinden geleid. Snel wat coils erin en hier is nogmaals goed zichtbaar de uitgang voor de liquid in squonkmodus. De juicewells zijn wat ondiep maar omdat je airflow zo hoog zit heb je geen last van lekken en kun je je liquid er direct van boven ingooien zonder de topcap te verwijderen. En dan zijn we er klaar voor, spreekt voor zich dat het wicken van dit konijntje een fluitje van een cent is. Al met al een hele fijne 24mm RDA en erg fijn om op te bouwen. Doordat de airflow gaten onder een hoek in de topcap zijn gemaakt raakt de luchtstroom mooi de coil en dit maakt deze RDA niet alleen een wolken machine maar ook een smaak machine. in Dual coil is de airflow perfect en goed te regelen. Geen gefluit of gepiep kunnen ontdekken. Zoals verwacht van een top product gaat alles soepel, van de airflow instellen tot de topcap en de barrel verwijderen. De beste RDA van het jaar is voor mij nog even afwachten maar kan er niet onderuit dat deze Dead Rabbit in ieder geval tot mijn top 3 gaat behoren. 6 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted November 7, 2017 Share Posted November 7, 2017 Mooi review @Mikus en tevens ook gelijk je eerste? Ik heb deze al 2 keer in mijn winkelwagen gehad er er toch weer uitgehaald. Ik ben gek op 24mm rda's om meerdere redenen. Echter merk ik vaak dat als een rda gemaakt is voor dual coil en je er een single in zet vaak turbulent wordt of de smaak wat verloren gaat. Zo'n rda is natuurlijk gemaakt voor een dual. Voorbeeld is de Vandy Vape Icon. Die kun je eventueel in single coil bouwen en er is een speciale 3de airhole aanwezig voor single, maar toch smaakt hij beter met dual dan single. Is dit ook het geval bij deze rabbit? Wat ik ook vaak met deze builddecks heb gemerkt is dat ik liquid onder de rda krijg. Omdat er niet een opstaande randje in de builddeck zit waar de topcap op rust. Die rust nu namelijk op jou mod. En als laatste vraag ik mij af of de hoogte van de coil hier ook toe doet? Aangezien de airflow van een bepaalde hoek binnen komt. Verder goed geschreven review! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1EyedVaper Posted November 7, 2017 Author Share Posted November 7, 2017 Inderdaad mijn eerste , Single coil moet ik er nog in zetten dus daar kan ik je helaas geen oordeel over geven op dit moment. In de topcap is inderdaad een 3e airhole aanwezig zodat je in single coil modus 1 gat compleet dicht hebt terwijl je de andere kunt stellen. De airflow is hoog genoeg geplaatst, zo als ik de coils nu heb staan op de foto worden netjes vol geraakt. ( coils zijn 3mm wrap.) Het is als je je coils plaatst wel even een beetje opletten natuurlijk en niet boven de gaten gaat zitten. ik houd altijd gewoon net boven de posts aan in deze RDA zit je altijd goed. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faustius Posted November 7, 2017 Share Posted November 7, 2017 @Jayjay de dead rabbit heeft ook een 3de aparte airslot voor single coil. Dus Als je single coil bouwt heb je maar 1 luchtopening ? Je Kan ze zien op de 3de foto van mikus. In de topcap zitten er 2 airslots vlak naast elkaar. De minst zichtbare is die vr single Sent from my MI 6 using Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted November 7, 2017 Share Posted November 7, 2017 Leuke review Deze RDA staat bij mij ook in de top 3 van dual coil RDA's van 2017. Al heb ik een klein vermoeden dat die nog gaat veranderen want ben in volle verwachting van The Drop RDA, dat lijkt me ook echt een topper te gaan worden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1EyedVaper Posted November 7, 2017 Author Share Posted November 7, 2017 7 minutes ago, Jim said: Leuke review Deze RDA staat bij mij ook in de top 3 van dual coil RDA's van 2017. Al heb ik een klein vermoeden dat die nog gaat veranderen want ben in volle verwachting van The Drop RDA, dat lijkt me ook echt een topper te gaan worden. Die drop is nou net die RDA waar ik van verwacht die de dead rabbit wel eens van de troon kon stoten. Als het goed is krijg ik die deze week ook nog binnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted November 7, 2017 Share Posted November 7, 2017 30 minutes ago, Faustius said: @Jayjay de dead rabbit heeft ook een 3de aparte airslot voor single coil. Dus Als je single coil bouwt heb je maar 1 luchtopening ? Je Kan ze zien op de 3de foto van mikus. In de topcap zitten er 2 airslots vlak naast elkaar. De minst zichtbare is die vr single Sent from my MI 6 using Tapatalk I know. Maar zoals ik al aangaf heeft de Icon ook een 3de airflow maar vind ik de smaak met een single coil veel minder dan met de dual coil. Zo'n rda is niet voor niets gemaakt voor een dual. Dat is net als je in een Ferrari een begrenzer inbouwt. Dat werkt niet hé ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted November 7, 2017 Share Posted November 7, 2017 Top @Mikus, keep 'm coming ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faustius Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 True that@Jayjay. Daar had ik inderdaad overgelezen in je post, mea culpa. Opvallend met katoen mss? Even een side opmerking. De Drop rda staat momenteel bij GB @18€ met de code DROP Sent from my MI 6 using Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1EyedVaper Posted November 11, 2017 Author Share Posted November 11, 2017 Even een update, speciaal voor @Jayjay een single coil in de Dead Rabbit gedaan. Ben normaal meer van de dual coil setup dus dit is ook nieuw voor mij. ipv de coil aan 1 zijde te plaatsen en maar 1 airslot te gebruiken heb ik gekozen voor een iets andere setup. De coil is kruislings geplaatst en omdat hij dan iets groter kan zijn blijf ik de 2 airslots gebruiken, wel heb ik ze iets dicht gedraaid. Resultaat is top, een bom van smaak en damp ondanks de single coil. De coil die ik geplaatst heb is een Alien Clapton gemaakt uit SS316L 3X 26ga core en de wrap is 34ga. Hiermee kom ik op een 0.19 ohm uit. De Dead Rabbit is nog steeds een top RDA voor mij en heb hem inmiddels met diverse coils gebruikt. Het is nog even afwachten op mijn Pulse mod zodat ik hem ook in de squonk mode kan gebruiken maar ik vermoed hier nou niet direct enorme tegenvallers. Heb je ooit getwijfeld over de aankoop van de RDA gewoon nemen, spijt zul je er niet van krijgen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted November 11, 2017 Share Posted November 11, 2017 13 minutes ago, Mikus said: Even een update, speciaal voor @Jayjay een single coil in de Dead Rabbit gedaan. Ben normaal meer van de dual coil setup dus dit is ook nieuw voor mij. ipv de coil aan 1 zijde te plaatsen en maar 1 airslot te gebruiken heb ik gekozen voor een iets andere setup. De coil is kruislings geplaatst en omdat hij dan iets groter kan zijn blijf ik de 2 airslots gebruiken, wel heb ik ze iets dicht gedraaid. Resultaat is top, een bom van smaak en damp ondanks de single coil. De coil die ik geplaatst heb is een Alien Clapton gemaakt uit SS316L 3X 26ga core en de wrap is 34ga. Hiermee kom ik op een 0.19 ohm uit. De Dead Rabbit is nog steeds een top RDA voor mij en heb hem inmiddels met diverse coils gebruikt. Het is nog even afwachten op mijn Pulse mod zodat ik hem ook in de squonk mode kan gebruiken maar ik vermoed hier nou niet direct enorme tegenvallers. Heb je ooit getwijfeld over de aankoop van de RDA gewoon nemen, spijt zul je er niet van krijgen. Thanks man. Dan gaat dezr binnenkort in het winkelmandje. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts