Jump to content

Site voor fotos te verkleinen die hier niet passen. ( super simpel)

Guest Dervedige

Recommended Posts

Guest Briggitte

Als te plaatsen foto's al niet automatisch verkleind bij 'verzenden' van je berichtje worden kun je dit toch gewoon hier zelf in het berichtje doen? :weetnie

Gewoon op 1 van de hoeken van de foto gaan staan en dan de waardes naar max 400 x 400 slepen: tenminste, zo doe ik dat..  :onschuldig

Maar bedankt voor je bijdrage D :ja

Misschien verplaatsen naar "Forum Hints en Tips voor Nieuwe Leden"? Het heeft in ieder geval niet erg veel te maken met "Weetjes & Vragen over E roken"...  :weetnie

Guest nesfotografie

ik verklein foto's gewoon in mijn eigen fotobewerkingsprogramma  :onschuldig

heb ook wel photobucket maar dat werkt al tijden niet meer zoals in het begin.

Guest Dervedige

Als te plaatsen foto's al niet automatisch verkleind bij 'verzenden' van je berichtje worden kun je dit toch gewoon hier zelf in het berichtje doen? :weetnie

Gewoon op 1 van de hoeken van de foto gaan staan en dan de waardes naar max 400 x 400 slepen: tenminste, zo doe ik dat..  :onschuldig

Maar bedankt voor je bijdrage D :ja

Goeie tip.. Wist ik nog niet..

Fiekesof, misschien is het voor jou handiger om een gratis programmaatje te downloaden en installeren,

bij mij werkt deze altijd heel goed, razendsnel en met veel mogelijkheden: http://pixresizer.nl.softonic.com/

Photobucket gebruik ik al jaren niet meer, Imageshack.us is beter en eveneens gratis.

Tinypic.com werkt trouwens ook goed.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest marjolein

Misschien is het wel handig om een sticky te maken van dit draadje? Ik ben zelf ook een kluns als het op verkleinen van foto's aangaat en dan zijn dit soort links wel heel erg makkelijk :)