Jump to content

Batterijen met button top

Stekke

Recommended Posts

2 minutes ago, Stekke said:

Ik ga me nieuwe batterijen aanschaffen via nkon. En daar zie ik vtc6 en vtc6 met button top staan. Wat is het verschil? Passen deze zonder button top ook in mods?

Ligt er aan welke mod, maar in 99,99% (Ik denk zelfs 100%) van de gevallen heb je een flat-top batterij nodig ... Button top zijn iets hoger, en die passen vaak niet in een mod .

• Like 2

Oei verkeerde gekopieerd even gecheckt en vtc6 is zelfde als 5 beiden zonder

Die 0,2 zal wel niet het verschil maken maar er is ook geen verschil in lengte tussen button top en zonder

Kga dan toch gaan voor de vtc zonder button top.

En vtc6 lijkt me de betere dan 5 voor in een alien of vergis ik me hierin?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

1 minute ago, Stekke said:

En vtc6 lijkt me de betere dan 5 voor in een alien of vergis ik me hierin?

Nee hoor, je vergis je niet .. :e33

Ik heb inmiddels een stuk of 32 VTC6's in gebruik (Weliswaar in andere mod's als een Aliën) , en de 'perfomance' van deze batterijen zijn uitstekend te noemen !

• Like 1

5 minutes ago, Stekke said:

32 ???

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jup ... lol
9 mod's (3 Tesla Nano's waar er 2 ingaan, 2 Reuleaux RX2/3 waar er 3 ingaan , en 2 iStick's 200W waar er 3 ingaan, en 2 Geekvape Aegis waar ze als reservebatterij dienen als de 26650's in de lader zitten/leeg zijn) << En bij elke set een setje 'reserve' batterijen als de gebruikte in de lader zitten :e33

Tja, .. ik zit niet graag zonder energie .. zal ik maar zeggen :e33

Edited by Mtb Zuidwijk
  • Haha 2

9 minutes ago, Stekke said:

Die nanos daar ben je wel fan van? Wat maakt hen zo goed voor jou?

Ze liggen (voor mij althans) perfect in de hand, vuurknop zit op zeer buitengewoon plezierige plek . Ze zijn wel iets aan het gewicht, dat dan weer wel .. maar dat zie ik (Persoonlijke voorkeur) als voordelig.

Voor de rest, ik damp in Watt-modus (Dus over de TC kan ik weinig meegeven), en dat doen ze alweer een tijdje zonder tegenstribbelingen .

En ze zien er (Door mijn voorkeur voor techniek) puik uit met die 'steampunk' uiterlijk .

*aanvulling* - Ook de aan/uit knop is helemaal super .. geen geouweh**r met 5 keer klikken ...

Edited by Mtb Zuidwijk
  • Like 1