Jump to content

Flavourtec raspberry

Guest Teunis

Recommended Posts

De omschrijving bij www.e-sigaretnederland.nl is:

Raspberry is the perfect choice for lovers of light and fruity sweetness. Simply tasty!

Inhoud 10ml
Mengverhouding: 3-7%

Omdat de tot nog toe door mij gedampte tabakssmaken stuk voor stuk steeds meer tegenvallen, misschien is het 'verzadigingspunt' bereikt, eens iets anders geprobeerd.

Framboos ken ik. We hebben flinke struiken in de tuin staan. Van vroeg zomer tot laat herfst plukken we hier van.

Dit aroma gemixt op 5% met een base 50/50 en 4,8 mg/ml nicotine.

Gemaakt op 24-10-2017, en zonder regelmatig schudden of luchten weg gezet tot 29-11-2017.

Mijn bevindingen: Framboos is sowieso geen erg sterke, uitgesproken smaakbom, maar alleen een zwak zoetje op de achtergrond en geen hint zelfs van framboos is wel erg licht.

Ook mijn vrouw kan er geen framboos in ontdekken. Wel dat zwakke zoetje.

Tegenvaller!

De omschrijving bij www.e-sigaretnederland.nl is:

Raspberry is the perfect choice for lovers of light and fruity sweetness. Simply tasty!
Inhoud 10ml
Mengverhouding: 3-7%

Omdat de tot nog toe door mij gedampte tabakssmaken stuk voor stuk steeds meer tegenvallen, misschien is het 'verzadigingspunt' bereikt, eens iets anders geprobeerd.
Framboos ken ik. We hebben flinke struiken in de tuin staan. Van vroeg zomer tot laat herfst plukken we hier van.

Dit aroma gemixt op 5% met een base 50/50 en 4,8 mg/ml nicotine.
Gemaakt op 24-10-2017, en zonder regelmatig schudden of luchten weg gezet tot 29-11-2017.

Mijn bevindingen: Framboos is sowieso geen erg sterke, uitgesproken smaakbom, maar alleen een zwak zoetje op de achtergrond en geen hint zelfs van framboos is wel erg licht.
Ook mijn vrouw kan er geen framboos in ontdekken. Wel dat zwakke zoetje.

Tegenvaller!

Ik heb ook al gemerkt dat sommige fruitsmaken licht zijn? Ik zou eens mixen op 10... onals het dan nog maar steeds een licht toon van feamboos is dan is het slecht aroma lijkt mij

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk