SCi Posted December 4, 2017 Share Posted December 4, 2017 Tijd om weer een nieuw receptje uit de crazy eliquid machine te doen.. Unimaginative Voor 20ml is nodig : 0,6ml Capella vanilla custard V2 0,6ml Real flavors cream 0,6ml Capella cake batter Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic , heeft 3 maanden kunnen steepen. De lucht van deze donker gele liquid is voor mij direct herkenbaar als de cake batter maar er merkbaar meer gaande , ik meen ook iets romigs en vanille op te vangen hier.. Getest in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 1 ohm op 26 watt. In de smaak is ook de cake batter het meest herkenbaar maar net zoals bij de lucht van de liquid is hier meer gaande. Er is een vrij duidelijke custard achtige nasmaak die helaas wel vrij snel weg is. Het geheel is vrij soepel en vol zonder hard / overduidelijk aan te komen. Bij 28 watt doet de cake batter een stapje terug en is de custard nu wat duidelijker en langer te proeven. Het geheel blijft mooi in balans en blijft die volle / soepele smaak houden. Ook lijkt het net ietsje zoeter te zijn als geheel. Op zich een vrij simpel receptje maar wel eentje die een mooie basis zou kunnen vormen om iets fruitigs aan toe te voegen naar mijn idee. Iets als perzik , abrikoos of peer zou hier mooi bij passen , citrusfruit weer niet denk ik. Leuk ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts