Jump to content

Blijf ik voor altijd een newbie?

Recommended Posts

Hoe meer je post, hoe hoger je lidmaatschalstitel :-)

Kortom: ik zou me er echt niet druk over maken welk labeltje er onder je naam staat. Het is een graadmeter hoeveel tijd je op dit forum kwijt raakt: dat is alles. Het zegt niets over jouw kennis en ervaring wat dampen betreft. 

• Like 1

Oke, bedankt voor jullie reacties. Hoewel ik bijna dagelijks inlog en veel lees op het forum, reageer ik bijna nooit. Daar heeft het dus mee te maken.

Ik vroeg het me af, vandaar. Wie weet wordt ik later (over 30 jaar) gepromoveerd tot Jr. member! Geduld dus.

• Like 6

Oke, bedankt voor jullie reacties. Hoewel ik bijna dagelijks inlog en veel lees op het forum, reageer ik bijna nooit. Daar heeft het dus mee te maken.
Ik vroeg het me af, vandaar. Wie weet wordt ik later (over 30 jaar) gepromoveerd tot Jr. member! Geduld dus.

Ik reageerde maanden ook op niets en nu sinds een maand of 2 zwier ik er regelmatig iets op waar ik van denk iets aan bij te dragen.. wat wel niet zoveel zal zijn maar laat dat me niet tegenhouden we leren bij
  • Like 1

Guest UGL211211a
26 minutes ago, Peter Molegraaf said:

Maar gelukkig zijn er veel mensen die wel veel reageren, want anders zou het een beetje saai worden hier

Daarom beloont de forumsoftware mensen die veel posten met een gewichtige titel :) Puur uit zelfbehoud.

Waarom bepaalde avatars, zoals de mijne, sinds kort ook een enge groene straling krijgen snap ik alleen niet. Het voelt wat radio actief. Of het ligt aan mijn computer.

Guest UGL211211a
2 minutes ago, Peter Molegraaf said:

Dat zal wel een kerstversiering zijn

Hee, nu heb jij hem ook. Net nog niet (op mijn beeldscherm). Het is besmettelijk!

4 hours ago, Ad nogwat said:

Waarom bepaalde avatars, zoals de mijne, sinds kort ook een enge groene straling krijgen snap ik alleen niet.

3 hours ago, Marianna said:

Niet iedere avatar heeft een groenig randje gekregen, dus.... (?) 

Groen randje om de avatar betekent dat die forumgebruiker aanwezig is op het forum, of aanwezig is geweest in de laatste 5/10/15* minuten.

* Doorhalen wat niet van toepassing is

Edited by gottalickitbeforeyouwickit
  • Like 2

Ik zit ook veel op het forum en reageer ook niet zoveel. De mensen die hier wel veel reageren, zullen sowieso meer dampkennis hebben dan mij denk ik. En ik zit dit hier te typen met vollen bak griep in m'n lijf, die heb ik niet gekregen van het groene randje, maar wel van m'n lieftallige vriendin, die vorige week flink heeft mogen uitzieken. 

• Like 1
  • Sad 1

Het feit of je meer kennis hebt is niet zo belangrijk,het gaat hem meer over persoonlijke ervaringen.

Een tankje kan door iedereen de hemel in geprezen worden, maar dat wil niet zeggen dat bij jou het ook het geval is.

Of een bepaalde liquid is beter als je hem drie maanden laat rusten(of juist niet)

Reageer gewoon met je eigen weetjes ,en wees niet bang voor reacties van anderen.

Smaken verschillen gelukkig.

Ik heb het puur met slap geouwehoer tot Hero Member geschopt. En als ik de leden zie die tegelijk met of na mij zijn begonnen dan moet ik eerlijk bekennen dat er wel een patroon in zit van types die veel papegaaiensoep eten. 

Hero Member. Zo noemde een van mijn exen mijn piemel altijd. Terwijl ze eigenlijk meestal juist vrij sarcastische dingen zei.

• Haha 4