Jump to content

Subforum kruiden verdampen

Guest UGL180208

Recommended Posts

Guest UGL180208

Ik kan geen enkele reactie geven in het subforum kruiden verdampen. Is hier een specifieke reden voor?, of ben ik gewoon niet slim genoeg:)

17 minutes ago, stoneywise said:

Ik kan geen enkele reactie geven in het subforum kruiden verdampen. Is hier een specifieke reden voor?, of ben ik gewoon niet slim genoeg:)

Waarschijnlijk nog niet genoeg gepost op het forum. Voor sommige subfora heb je een x aantal post nodig om toegang te krijgen, waarschijnlijk heb je ook een x aantal posts nodig om te kunnen reageren.

• Like 2

• 3 weeks later...
7 minutes ago, DeBaard said:

Ik heb hetzelfde probleem... Ik zou er graag in posten, maar geen mogelijkheid toe :(

Ff wat meer posts op het forum knallen dus. Activiteit wordt beloond.. Ik weet t, onder invloed is activiteit een abstract begrip, maar het is toch nodig.. :hihi

• Haha 1

Als je zo bekijkt dan is de overgrote meerderheid aan posts hier op het forum van weinig inhoud, maar als ook één lezer interesse betoont ervoor en ermee geholpen is, dan is de voor jou ene inhoudsloze post plots niet inhoudloos meer! En heel nuttig. :gek

Edited by timmermc
  • Like 2

2 hours ago, DeBaard said:

Ja, precies... maar ik vind het ook weer zo wat om allerlei inhoudsloze posts te plaatsen terwijl ik op dat andere onderwerp wel wat nuttigs te melden heb ;)

Misschien valt er ook wat te zeggen over het feit dat je buiten dat onderwerp weinig te melden hebt... :wink alle stokheid op een gekje. Het is wat het is, enzoals de poster boven mij al meldt: wellicht komt er toch wat nuttigs uit! 

• Like 3

3 hours ago, DeBaard said:

Ja, precies... maar ik vind het ook weer zo wat om allerlei inhoudsloze posts te plaatsen terwijl ik op dat andere onderwerp wel wat nuttigs te melden heb ;)

Je bent er zo, nog 3 posts te gaan ? 

• Like 2

7 minutes ago, DeBaard said:

Ok, hier een daar een beetje rondkijken levert mij toch weer wat draadjes waar ik iets onder kan melden :D

En dit gesprek hier helpt natuurlijk ook mee ;)

Wij zorgen wel voor je hoor.. :aai

• Haha 2

30 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Tuurlijk helpt dit gesprek, heb je al eens nagedacht over een passende avatar, iets met een baard ofzo ? 

Kleine suggestie

https://www.shutterstock.com/video/clip-25424591-stock-footage-the-bearded-lady-is-walking-loop-animation-alpha-channel.html

Heb er over zitten denken omdat mijn avatar te maken. Maar niet representatief genoeg, mijn baard is grijs de rest klopt wel zo'n beetje

• Haha 2

16 minutes ago, TheVapingRaven said:

Kleine suggestie

https://www.shutterstock.com/video/clip-25424591-stock-footage-the-bearded-lady-is-walking-loop-animation-alpha-channel.html

Heb er over zitten denken omdat mijn avatar te maken. Maar niet representatief genoeg, mijn baard is grijs de rest klopt wel zo'n beetje

Hahahahaha :') mijn baard is beduidend langer xD

49 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Tuurlijk helpt dit gesprek, heb je al eens nagedacht over een passende avatar, iets met een baard ofzo ? 

Ik ga er eens over nadenken ;)

• 2 weeks later...
On ‎3‎-‎1‎-‎2018 at 12:24, Sub-Ωhm said:

On ‎3‎-‎1‎-‎2018 at 12:57, TheVapingRaven said:

Kleine suggestie

Wat dachten jullie er zo van? :p

• Like 5
  • Haha 1

• 5 years later...