Jump to content

Kan niet meer " normaal" reageren

Recommended Posts

Ik weet niet of het met een recente update te maken heeft , maar ik ben er de hele dag nog niet in geslaagd normaal in/op een topic te kunnen reageren. Als ik reageer op een post krijg ik meteen een quote, en die quote wil ik dan niet altijd hebben. Maar ik kan hem vervolgens niet meer weghalen. Wanneer ik dan belsuit maar niet te reageren vanwege dat euvel, en ik probeer het een tijdje later weer als reactie op een andere post, staat ook de oude quote er nog, en krijg ik beiden niet weg. Wel de inhoud, maar niet de quote. En zojuist kon ik buiten de quotes - die ik niet wilde hebben - helemaal nergens meer mijn cursor plaatsen om dan maar alsnog om de forumvervuiling heen te tikken.

Ik zit gewoon achter een laptop met windows 10 en Opera. Op de tablet probéér ik al niet eens meer.....

Een tijdje terug heb ik een paar keer een knop gezien waarmee je het tikvenster alsnog kon opschonen en met een blanke lei kon beginnen, werkte geweldig, maar die knop zie ik nergens/ nooit meer.

Ik hou van een beetje schoon en overzichtelijk en zonder onnodige quotes forummen, maar het lijkt wel steeds lastiger te worden om me aan die in mijn ogen vrij standaard regeltjes te houden. Kan dit zodanig gefixed worden dat je in elk geval " foute"  quotes (weer)( kunt verwijderen uit je tikveld ? Want " vroeger"  ging dat heel eenvoudig met de delete-knop, nu niet meer.....

Misschien even je cache legen. Anders de quote proberen te backspacen. Als dat ook niet werkt, een stukje quote selecteren en dan Ctrl + A en dan Delete. Als dat niet werkt, probeer de quote te selecteren door linksboven met mouseover een soort kruisje/handeltje zichtbaar te krijgen en dan Delete.

• Like 2
  • Thanks 3

Dank je, @Leo Bak. Welke uit het rijtje het nu precies was weet ik niet, maar het is me uiteindelijk gelukt ;-) 

Backspacen en het kruisje aanklikken en deleten deed het in elk geval niet, dat waren mijn " oude"  trucjes die ineens niet meer werkten. Gelukkig kan ik nog steeds nieuwe leren ;-) 

Vermoedelijk was het dit keer iets met de cache. 

• Like 2
  • Haha 1

• 1 year later...

Nondeju, weer een hele rits reacties verdwenen, hele topic schoongeveegd en gesloten.

Vooral erg fijn omdat ik net een heel verhaal had ingetikt, druk je op Submit Reply, is je tekst weg en blijkt het topic leeg en gesloten.

Dat zijn forumbeheerders hun rechten, maar soms is het wel vervelend dat je hier nog geeneens een melding van krijgt, niet weet of het verplaatst of  verwijderd is, je tast volledig in het duister en moet dan gaan zoeken of het nog ergens staat of dat het een verloren zaak is. 

De ondoorzichtigheid van de moderatie hier stimuleert niet echt om eens de tijd te nemen voor een uitgedacht stuk tekst, voor je het weet ligt het in de kliko en kun je zelfs je eigen tekst niet meer terughalen. ?

Zo, stampvoetmodus weer uit, ik moest het even kwijt. :bloem

• Like 1
  • Haha 1