TheVapingRaven Posted December 22, 2017 Posted December 22, 2017 (edited) Gemixt op 2% aroma, 20/80 PG/VG (bij benadering), 6mg nicotine (0.6%). Heeft sinds 14-11-2017 gerijpt. getest in een Rose 3 RTA, 0,6 Ohm enkeldraads coil op een mechanische mod. Ben al een tijdje opzoek naar een goed aroma die in de lijn licht een koffie of chocolade. Veel enkelvoudige koffie/chocolade aroma's vind ik al snel erg saai worden, en vaak zijn ze al helemaal niet echt lekker. Met die reden heb ik het Stracciatella aroma van CdD aangeschaft. De gemixte liquid is licht roze van kleur met een aroma percentage van 2%. Koekt nauwelijks aan op de coil (vind ik de laatste tijd steeds belangrijker worden, heb gewoon niet erg veel zin meer om om de paar dagen een nieuwe coil te draaien). Het 2% percentage is ruim voldoende voor me. Dit is geloof ik wel een aroma wat een beetje rijptijd nodig heeft om echt goed tot zijn recht te komen. Grond smaak is duidelijk zoet. Het heeft een lekker natuurlijke stracciatella smaak. De cacoa/chocolade is mooi gebalanceerd met de rest van de smaken die stracciatella tot straciatella maken (en dan bedoel ik de ijsjes smaak, niet de soep!!). Keelgevoel is lekker duidelijk aanwezig. Een lekker aroma, geen ingewikkelde melange maar ook niet simpel als een enkelvoudige koffie of chocolade smaak. Ik vind het lekker om te gebruiken naast het kopje koffie na het eten als vervanging van een eetbaar toetje (mijn weegschaal en gezondheid zijn me dankbaar daarvoor). Prijs / kwaliteit verhouding meer als uitstekend met de benodigde 2% aroma. Ik kan hem aanraden als de smaakrichtingen chocolade/koffie aanspreken. o.a te koop bij -> https://www.savevape.nl/nl/cdd-stracciatella.html Edited December 22, 2017 by TheVapingRaven 5
Marianna Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 On 22-12-2017 at 12:40, TheVapingRaven said: Veel enkelvoudige koffie/chocolade aroma's vind ik al snel erg saai worden Dat vind ik ook en daarom giet ik er per 10ml liquid een paar druppels drinkbare alcohol bij (rum, café marakesh, cognac, of whisky...)
Recommended Posts