hex nut Posted January 5, 2018 Share Posted January 5, 2018 <off topic> De oorspronkelijke Siren werd zo’n twee jaar geleden op de markt gebracht door Digiflavor als de restricted DL/MTL versie van de Fuji. De meest in het oog springende feature van beide RTA’s was het Genesis-achtige build deck, dat ongeveer halverwege de tank was geplaatst. Digiflavor noemde de serie “GTA”, voor Genesis Tank Atomizer. Het waren echter geen echte top coilers zoals de oorspronkelijke Genesis en opvolgers, maar eigenlijk bottom airflow decks op hoog water. Waar de Fuji in twee versies kwam (single coil deck, of dual coil velocity-style deck) en een combi van top en bottom airflow, was de Siren een vereenvoudigde versie met een single coil deck en alleen bottom airflow met spreider. De Siren (versie 1) was een prima tankje en een behoorlijk succes voor Digiflavor. Het was dan ook geen verrassing dat het ontwerp navolging kreeg en in 2017 een aantal andere RTA’s met een vergelijkbare setup op de markt kwamen. Het grootste nadeel van de oorspronkelijke Siren was de airflow control. Zelfs met de AC op het kleinste gaatje was de trek eigenlijk nog te los voor prettig MTL dampen. Met de versie 2 heeft Digiflavor in elk geval dat probleem helemaal opgelost. </off topic> Ik heb mijn Siren 2 in de Black Friday sale op Ali gekocht bij de officiële Digiflavor winkel. Dat koste toen het schrikbarende bedrag van $ 20, inclusief verzending. Op dit moment ligt de prijs iets hoger, tussen de $25 en $35. Wat krijg je? In de plastic clamshell vind je het volgende: De Siren 2 “GTA” Een reserveglaasje Een zakje met O-ringen en schroeven De standaard Digiflavor/Geekvape “T”-tool Twee (kanthal?) coils Een “User manual” (quick start boekje) Wat is het? Op het eerste gezicht is weinig verschil te zien tussen de oorspronkelijke Siren en de versie 2. De “2” is iets korter en breder, maar beide hebben hetzelfde soort deck zo’n beetje halverwege de tank. Als je de Siren 2 uit elkaar haalt worden de verschillen duidelijker. De vuldop, die bij de oorspronkelijke versie niet al te best schroefdraad had, heeft bij de nieuwe versie een eenvoudig te openen bajonetsluiting gekregen. Draai het een kwart slag en je kunt het bovenkantje eraf halen om de atty te vullen. Dat is overigens niet alleen een voordeel. Als je een wickje wilt vervangen terwijl nog wat sap in de tank zit, bestaat de kans dat bij je het draaien van de onderkant ook de vuldop los draait en de inhoud van je tankje over je vingers stroomt. Even opletten dus. Als gezegd heeft Digiflavor ook de airflow control van de Siren aangepakt. De versie 2 heeft vijf luchttoevoer gaatjes van oplopend formaat. De AC heeft niet alleen een brede opening om verschillende gaatjes tegelijk kunt openen, er is ook een enkele opening, waarmee elk gaatje afzonderlijk gekozen kan worden. Wie wil kan zelfs dat enkele gaatje voor een deel sluiten, door de AC net iets verder te draaien. Dat geeft heel veel keuze, variërend van redelijk open (voor érg restricted DL) via gemiddeld MTL tot een heel erg strakke trek. Op het kleinste gaatje (0,8mm, net als de Berserker) is de trek zelfs strakker dan mijn oude eGo clearo. Op dit punt is de Siren dus in elk geval flink verbeterd. De schoorsteen van de nieuwe Siren is een paar mm korter en bovenin meer gewelfd dan de originele, maar een groot verschil is het niet. Het build deck van de Siren 2 is even groot als dat van de oorspronkelijke versie. Je kunt het deck van de v2 zonder probleem in de “schoorsteen” van de eerste Siren schroeven en omgekeerd. De afmetingen van de tanks zijn echter zo verschillend dat je niet zomaar het deck of de schoorsteen kunt uitwisselen. Het deck van de Siren 2 is iets veranderd ten opzichte van de eerste versie. In plaats van de verticale schroeven in de oorspronkelijke Siren, heeft de versie 2 verticale posts waar je de coil in kunt laten zakken. Dat maakt het bouwen iets makkelijker. Wat lastiger is aan deze uitvoering, is dat de schroeven waarmee je de coil vastzet wel heel erg klein zijn. Met 28 AWG lukt dat nog wel, maar met dunner draad kan het een probleem zijn. Verder is op het deck de luchttoevoer anders. Waar de eerste Siren een rond ‘rooster’ had, heeft de Siren 2 een rij van drie gaatjes onder de coil. Verder dampt de Siren 2 wat rustiger, mogelijk door de plaatsing van de luchttoevoergaatjes. Hoewel dat deel logischer lijkt, is moeilijk te zeggen of dat nu ook een groot verschil in smaak geeft. Dat brengt me op het laatste punt, smaak. Mijn ervaring is dat de sapjes die ik in de Siren 2 heb gedampt (vruchten, custards en tabak) goed tot hun recht komen. Ook met weinig airflow zijn subtielere smaken duidelijk aanwezig. Of dat door de luchttoevoer onder de coil, door de vorm van de schoorsteen, of een resultaat is van beide kan ik moeilijk beoordelen. Conclusie Ik vind de Siren 2 een RTA die prettig MTL dampen combineert met een goede smaak. Daarnaast is de Siren 2 aantrekkelijk, omdat deze eenvoudig te coilen en wicken is. Verder heb ik zowel met mijn oude Sirens als met deze Siren 2 nog nooit last gehad van lekkages of flooding. Een paar minpuntjes zijn er wel. Bij mijn Siren 2 zat de bovenste o-ring vast aan het glas en bij het losmaken bleef een stukje van die o-ring aan het glas zitten. Dat heeft verder geen invloed op het gebruik en in de doos zitten voldoende reserve-ringen, maar enige voorzichtigheid bij eerste gebruik is wel aangewezen. Een ander mogelijk puntje is de siliconen afdichting van de vuldop. Aangezien de vuldop regelmatig wordt geopend en gesloten zal deze na verloop van tijd slijtage vertonen. Dat heeft niet direct invloed op het gebruik, maar als de atty niet rechtop staat krijg je daar wel lekkage. Voor zover ik kan zien wordt de afdichting (als die al verwisselbaar is) niet los verkocht, dus versleten is pech hebben en creatief worden. Dat gezegd hebbend, wie op zoek is naar een degelijke MTL RTA heeft aan de Siren 2 een vrij probleemloze, eenvoudig te gebruiken atty. Met de AC van de Siren 2 kun je de luchttoevoer variëren van uiterst strak op het kleinste gaatje tot behoorlijk open met alle gaatjes onbedekt en zo’n beetje alle instellingen daar tussenin. Daarmee kan elke tootlepuffer behoorlijk uit de voeten. Ook voor de beginnende bouwer is de Siren 2 een aanrader. Een coiltje plaatsen en wicken is een eitje en zolang je niet al te zuinig met katoen bent, zal de Siren 2 niet lekken of andere problemen geven. 14 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fivepack Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 Mooie review van een fijn tankje. Ik heb deze zelf ook, super tank. 1 minpuntje vind ik de zwakke 510 pin, ik heb deze al bij 2 tankjes kapot weten te draaien. Gewoon afgebroken bij het vast zetten. En kan nog geen vervangende pin vinden, laat staan een antwoord krijgen van digiflavor zelf. Heb ze hierover een vraag gesteld, maar antwoord na een week nog niet ontvangen helaas..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
YoNan3D Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 Toevallig gisteren mijn Siren 2 mogen ontvangen. Besteld bij Fasttech op 21 december, voor hmm, eigenlijk bijna twee keer zoveel als de OP, 38 dollars. Gisteren middag en vandaag de hele dag mee gedampt. Ik ben er tot nu toe heel blij mij. Het heeft meer airflow (mogelijkheden) dan de Berserker die ik de laatste twee maanden heb gebruikt. Het is een stevig ding en zit goed in elkaar. Het openen van de topkap vind ik heel erg handig, veel simpeler dan de Berserker waarvoor ik regelmatig een tang moet gebruiken om dat ding los te schroeven. Ook net als de Berserker een grote tank (no TPD for me!), en een ruime deck. Ik heb nu de coil erin gezet wat meegeleverd wordt, bevalt mij niet echt. Een paar foto's: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
balling Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 3 minutes ago, YoNan3D said: Toevallig gisteren mijn Siren 2 mogen ontvangen. Besteld bij Fasttech op 21 december, voor hmm, eigenlijk bijna twee keer zoveel als de OP, 38 dollars. Gisteren middag en vandaag de hele dag mee gedampt. Ik ben er tot nu toe heel blij mij. Het heeft meer airflow (mogelijkheden) dan de Berserker die ik de laatste twee maanden heb gebruikt. Het is een stevig ding en zit goed in elkaar. Het openen van de topkap vind ik heel erg handig, veel simpeler dan de Berserker waarvoor ik regelmatig een tang moet gebruiken om dat ding los te schroeven. Ook net als de Berserker een grote tank (no TPD for me!), en een ruime deck. Ik heb nu de coil erin gezet wat meegeleverd wordt, bevalt mij niet echt. Een paar foto's: Daar zit toch een MAP-code op bij FastTech? Dan is tie $ 25.26 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esmoke66 Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 12 minutes ago, balling said: Daar zit toch een MAP-code op bij FastTech? Dan is tie $ 25.26 Smeert hem toch geen zout op de wond joh Link to comment Share on other sites More sharing options...
balling Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 4 minutes ago, Esmoke66 said: Smeert hem toch geen zout op de wond joh Ik zorg alleen ervoor dat ie de volgende keer beter oplet. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hex nut Posted January 8, 2018 Author Share Posted January 8, 2018 (edited) 14 hours ago, fivepack said: Mooie review van een fijn tankje. Ik heb deze zelf ook, super tank. 1 minpuntje vind ik de zwakke 510 pin, ik heb deze al bij 2 tankjes kapot weten te draaien. Gewoon afgebroken bij het vast zetten. En kan nog geen vervangende pin vinden, laat staan een antwoord krijgen van digiflavor zelf. Heb ze hierover een vraag gesteld, maar antwoord na een week nog niet ontvangen helaas..... Oh, dat is wel erg slecht. Ik meende dat atty's vaak uit een stuk gedraaid werden, maar het lijkt inderdaad een press fit constructie. Press fitting is wat sneller te maken, kost minder materiaal dan draaien en is daardoor goedkoper, maar (afhankelijk van materiaaldikte) inderdaad ook zwakker. Sommige gebruikers van de oude Siren hadden ook problemen met een zwakke 510, misschien mede een gevolg van de nogal ver uitstekende positieve pin waardoor de atty vaak niet helemaal vlak op de mod zit. Niet te vaak laten vallen dus ;-) Edited January 8, 2018 by hex nut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niezel Posted January 13, 2018 Share Posted January 13, 2018 De vrouw des huizes gebruikt naast haar Kayfun v3 mini deze siren 2 als dagelijkse MTL tank. Ze is er bijzonder tevreden van en ik ben zelf ook onder de indruk van het gebruiksgemak. Makkelijk en snel te bouwen, nooit dry hits. Prijs - kwaliteit echt super! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hex nut Posted January 17, 2018 Author Share Posted January 17, 2018 Het 'gemis' van dry hits is inderdaad een van de grote voordelen van de Siren serie. Door het deck-op-hoog-water ('sky deck') is een JFC overbodig, je kunt dus ook niet per ongeluk vergeten deze open te draaien met alle vervelende gevolgen van dien. (Wie doorgaans met TC dampt, zal daar overigens toch zelden problemen mee hebben.) Een ander voordeel van het hoge deck is dat je ook niet snel last zult hebben van flooding. Het is vast niet helemaal onmogelijk, maar het is bij mijn Sirens in elk geval nog nooit voorgekomen. Ik heb wel gemerkt dat de dikke 3,5mm coils die ik in mijn 'oude' Siren gebruikte, het minder goed doen in de Siren 2. Waarschijnlijk is de afstand tussen de posts net iets kleiner en is met zulke dikke coils onvoldoende plaats voor goede luchtstroom rond de coil. 3mm of kleinere coils lijken beter te werken. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niezel Posted March 10, 2018 Share Posted March 10, 2018 3mm is idd meer dan voldoende. Flooding hebben we ook nog niet gehad. Top tankje! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Dampkring Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Niet helemaal OT, maar okay. Ik heb de 22mm versie en kan niet anders zeggen dat het een top tankje is. Makkelijkste deck om op te bouwen ooit, 3mm spaced coiltje (6wraps 0.37mm a 0.96ohm), wickie erin, gaan. Hij wickt als een tiet. De bajonet sluiting van de top is ook makkelijk. Smaak is prima, kan er nog niet alles over zeggen, omdat ik er een smaakje in heb zitten die ik nog nooit gedampt heb. Eerlijk gezegd vind ik hem niet mooi. Het is een saaie tank, de drip tip ziet er meh uit. Afwerking... Nou moet ik zeggen dat ik de grijze heb, denk dat ik hem in zwart wel ietsjes beter zou vinden (of blauw op een oranje Vaporesso Swag voor ultieme foutheid ). Maar boeiend. Hij dampt lekker en daar gaat het om. Ik zou hem elke (beginnende) MTL damper (ook) aan kunnen raden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwebbel Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Deze tank al enkele weken in gebruik, ik heb een coil van 1 en 0.5 ohm geprobeerd, ik kan er niet aan wennen omdat de airflow erg strak is. Uiteraard de wick paar x losser geprobeerd maar wil niet echt werken bij mij. Wat doe ik verkeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 Ik heb de tank nu een dikke week in huis. Vandaag voor het eerst opgebouwd voor het vrouwtje. Coilen en wicken was een fluitje van een cent. Zonder enkele problemen. De clamp systeem ben ik nooit zo weg van want vaak zie je bij dit soort systemen dat de draad verspringt bij het vast draaien. Ook dit gebeurde hier niet. Dus één gebruiksvriendelijke tank! Toen er maar even mee gedampt om te testen. Smaak is meer dan uitstekend en de airflow volledig open ook geweldig. Eén nadeel dat ik ondervond en denk dat ik gewoon pech heb gehad. Bij het schoonmaken wilde ik het glas van de oring verwijderen (bovenste oring van de schoorsteen). Deze zat zo vast dat ik bang was dat het glas zou knappen. Na bijna 15 minuten had ik het voor elkaar gekregen. De oring zat helemaal vast geplakt aan het glas. Bij het verwijderen van het glas scheurde de oring in tweeën. De oring leek wel vastgeplakt op 3 punten aan het glas. Ik denk dat dit niet zo hoort maar dat door één of ander verwarming (misschien bij het schoonmaken in de fabriek) de oring zo heet is geworden dat deze is gesmolten. Ik heb er een nieuwe oring op gezet en gaan met die banaan. Al met al een super tankje en het vrouwtje is tevreden. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hex nut Posted April 29, 2018 Author Share Posted April 29, 2018 On 4/12/2018 at 15:49, qwebbel said: Deze tank al enkele weken in gebruik, ik heb een coil van 1 en 0.5 ohm geprobeerd, ik kan er niet aan wennen omdat de airflow erg strak is. Uiteraard de wick paar x losser geprobeerd maar wil niet echt werken bij mij. Wat doe ik verkeerd? Het is een MTL tankje en op het kleinste gaatje echt paarse-wangen-strak. Maar met alle vijf gaatjes open krijg je een redelijk restricted DL trek. Een strakke trek kan dus zeker, maar wil je het wat luchtiger, dan kan dat ook. Een echte DL RTA wordt het natuurlijk nooit, maar daar is de Siren ook niet voor bedoeld Vraag aan jou is, op welke stand heb jij de AFC? Ook: hoe ziet je coil er uit en hoe groot is de afstand tussen de coil en de drie gaatjes op het dek? Op de foto hierboven zie je ongeveer hoe ik mijn coils plaats, ongeveer twee millimeter boven de luchttoevoer en breed genoeg om boven alle drie gaatjes te zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hex nut Posted April 29, 2018 Author Share Posted April 29, 2018 8 hours ago, Jayjay said: Ik heb de tank nu een dikke week in huis. Vandaag voor het eerst opgebouwd voor het vrouwtje. Coilen en wicken was een fluitje van een cent. Zonder enkele problemen. De clamp systeem ben ik nooit zo weg van want vaak zie je bij dit soort systemen dat de draad verspringt bij het vast draaien. Ook dit gebeurde hier niet. Dus één gebruiksvriendelijke tank! Toen er maar even mee gedampt om te testen. Smaak is meer dan uitstekend en de airflow volledig open ook geweldig. Eén nadeel dat ik ondervond en denk dat ik gewoon pech heb gehad. Bij het schoonmaken wilde ik het glas van de oring verwijderen (bovenste oring van de schoorsteen). Deze zat zo vast dat ik bang was dat het glas zou knappen. Na bijna 15 minuten had ik het voor elkaar gekregen. De oring zat helemaal vast geplakt aan het glas. Bij het verwijderen van het glas scheurde de oring in tweeën. De oring leek wel vastgeplakt op 3 punten aan het glas. Ik denk dat dit niet zo hoort maar dat door één of ander verwarming (misschien bij het schoonmaken in de fabriek) de oring zo heet is geworden dat deze is gesmolten. Ik heb er een nieuwe oring op gezet en gaan met die banaan. Al met al een super tankje en het vrouwtje is tevreden. Het is inderdaad een fijn tankje. Ik ben ook nog steeds dik tevreden ben met mijn oude Sirens, al blijft het daarbij zoeken naar de prettigste stand van de AFC. Dat gedeelte is echt flink verbeterd in de tweede versie. De doorzichtige ringetjes van de Siren 2 (en trouwens ook van de oude Siren) zijn van nogal beroerde kwaliteit. Bij mij zat de bovenste ring ook vastgeplakt aan het glas en ik zag hetzelfde bij een aantal YT reviewers. De onderste ring bleek ook niet al te best en heb ik intussen ook al vervangen. Hopelijk houden de gekleurde ringen het wat langer uit, anders wordt het op termijn toch zoeken naar reserve o-ringen voor de Siren 2. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 8 minutes ago, hex nut said: Het is inderdaad een fijn tankje. Ik ben ook nog steeds dik tevreden ben met mijn oude Sirens, al blijft het daarbij zoeken naar de prettigste stand van de AFC. Dat gedeelte is echt flink verbeterd in de tweede versie. De doorzichtige ringetjes van de Siren 2 (en trouwens ook van de oude Siren) zijn van nogal beroerde kwaliteit. Bij mij zat de bovenste ring ook vastgeplakt aan het glas en ik zag hetzelfde bij een aantal YT reviewers. De onderste ring bleek ook niet al te best en heb ik intussen ook al vervangen. Hopelijk houden de gekleurde ringen het wat langer uit, anders wordt het op termijn toch zoeken naar reserve o-ringen voor de Siren 2. Als jij het hebt en andere reviewers dan vraag ik mij af of het misschien niet zo hoort? Er zit nog aan één kant lijm/gesmolten oring op en die krijg ik er ook niet af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hex nut Posted April 29, 2018 Author Share Posted April 29, 2018 Je zou inderdaad bijna gaan denken dat het zo hoort. Al is het dan wel vreemd dat nergens als "feature" op de Digiflavor site, of in de 'user manual' staat. Bovendien wordt het schoonmaken er niet veel makkelijker mee. En als het glas onverhoopt een keer breekt moet het vastgeplakte ringetje ook vervangen worden. Dus als het al een bedoelde "feature" is, is het wel een heel vreemde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ward0 Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Hallo, Ik heb momenteel de Geekvape Ammit(niet de ammit25), maar die tank is dorstig man! op 30 minuten damp ik er 3,5ml door. Zou de Siren2 me hierin kunnen helpen aub? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRich Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 7 minutes ago, ward0 said: Hallo, Ik heb momenteel de Geekvape Ammit(niet de ammit25), maar die tank is dorstig man! op 30 minuten damp ik er 3,5ml door. Zou de Siren2 me hierin kunnen helpen aub? De siren 2 is een MTL tank, de Ammit een DL tank, het zijn twee totaal verschillende beestjes. Als jij de luchttoevoer van de Ammit altijd helemaal open hebt staan, dan is dit geen goeie vervanger.. Maar het klopt, de Ammit is een dorstige. Geldt overigens voor bijna alle DL RTA's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L33ntje Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 21 hours ago, TheRich said: Maar het klopt, de Ammit is een dorstige. Geldt overigens voor bijna alle DL RTA's. Ik begin er meer en meer van overtuigd te raken dat dat ook een beetje inherent is aan hoe goed hij je smaakt ? Ik kon altijd een dag met één tankje in een DL-apparaat. Af en toe een paar hijsen en klaar was het. In de Siren trok ik er zo'n 10-12 ml per dag door. Nu ik echter de Vapor Giant heb , leeg ik daar ineens een tankje of....acht mee op een dag, en dan moet ik echt mijn best doen om één, twee tankjes in de siren leeg te dampen :lol: Ik moet ook een beetje oppassen wat ik er in mik ; een fles Six Licks of Charly's Pacha Mama is er echt zo door....beetje dure hobby zo dat dampen. Ik dwing mezelf nu de Vapo Giant af en toe buiten handbereik te hebben. Het is niet zozeer de tank die extreem dorstig is, maar de extreem goede smaak die maakt dat ik het kreng in mum van tijd leeg lurk. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRich Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 7 hours ago, L33ntje said: Ik begin er meer en meer van overtuigd te raken dat dat ook een beetje inherent is aan hoe goed hij je smaakt ? Ik kon altijd een dag met één tankje in een DL-apparaat. Af en toe een paar hijsen en klaar was het. In de Siren trok ik er zo'n 10-12 ml per dag door. Dat is zeker waar! Bij bepaalde smaken is de Ammit echt een knaller. Maar dan nog is hij dorstiger, mede omdat er dikkere coils ingaan en eigenlijk ook in moeten.. De Hussar daarentegen is helemaal niet dorstig. Geen grote coils, ok, maar er zit nu toch een flapton in met een id van 2,5mm,4 wikkelingen. 0,27 ohm op 40 wattjes en ik doe echt heel lang met die 5,7 ml. Wat mij betreft de perfecte tank. Laag verbruik, precies de goede restricted dl airflow, uitmuntende smaak.. Maar je moet er van houden, zoals met alle tanks, ik heb de Ammit ook op het kleinste gaatje staan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fivepack Posted June 2, 2018 Share Posted June 2, 2018 On 7 januari 2018 at 11:16, fivepack said: Mooie review van een fijn tankje. Ik heb deze zelf ook, super tank. 1 minpuntje vind ik de zwakke 510 pin, ik heb deze al bij 2 tankjes kapot weten te draaien. Gewoon afgebroken bij het vast zetten. En kan nog geen vervangende pin vinden, laat staan een antwoord krijgen van digiflavor zelf. Heb ze hierover een vraag gesteld, maar antwoord na een week nog niet ontvangen helaas..... Als je op internet zoekt ben ik helaas niet de enige die hier last van heeft..... Maar digiflavor/geekvape hebben het blijkbaar erkent want ze verkopen op hun website tegenwoordig spare pins, Jawel eindelijk. Heb er dus maar gelijk een aantal gekocht.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
the martin Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Afgelopen week ook de Siren 2 binnen gekregen... Fijn tankje hoor. En staat erg mooi op mijn SXK Zero mini... Qua uiterlijk, smaak, builddeck, vullen een toppertje. Nog geen ervaring met de tank leeg maken voor een nieuwe build. minpuntje: Je coil moet wel vrij breed zijn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L33ntje Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Just now, the martin said: Afgelopen week ook de Siren 2 binnen gekregen... Fijn tankje hoor. En staat erg mooi op mijn SXK Zero mini... Qua uiterlijk, smaak, builddeck, vullen een toppertje. Nog geen ervaring met de tank leeg maken voor een nieuwe build. minpuntje: Je coil moet wel vrij breed zijn Klopt. Hij moet een klein beetje spaced zijn, zodat van bovenaf gezien de coil de luchtinlaat helemaal "bedekt". Dan loop je de minste kans dat de watten over je luchtinlaat vallen en hij gaat lekken / zweten. Ik overweeg eigenlijk de buitenste stwee gaatjes dicht te stoppen en alleen het middelste open te laten. Dat zou nog meer kunnen schelen. Ik weet alleen niet of dat dan nog genoeg lucht gaat zijn, maar kan het altijd proberen. Stop er geen soldeer in ofzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the martin Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Dat luchtgat is groot genoeg lijkt me Verder een perfect tankje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts