SCi Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 Drukdrukdruk maar tussendoor nog een gaatje weten te vinden om een nieuw probeerseltje uit de crazy eliquid machine te doen. Crystal cream Voor 20ml is nodig : 0,9ml TFA ginger ale 0,9ml Flavormonks cream Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic , heeft 3 weken kunnen steepen. De lucht van dit sapje is eigenlijk een typisch ginger ale luchtje ; een tikje zoet / bitter / zuur , geen verassing ;) Gedampt in m'n limitless plus met een enkele coil van 0,75 ohm op 29 watt. De start is mooi romig , het mondgevoel is lekker vol. Hier hangt een bijna fruitige smaak naast die ik aanvankelijk niet goed kan plaatsen maar die dan ineens over gaat in de bekende ginger ale smaak met zelfs een klein prikkeltje in de nasmaak ; leuk ! Bij 31 watt doet het romige een stap terug om meer plek te geven aan de ginger ale. Die smaak is nu van begin tot eind duidelijk te proeven. Ik had dit receptje aangemaakt omdat ik erg nieuwsgierig was of deze 2 aroma's goed samen konden gaan. Dat lijkt zeer zeker het geval te zijn imho. De room is een mooi passende aanvulling op het vrij opmerkelijke ginger ale aroma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts