Jump to content

Bugje op forum?

Recommended Posts

Ik zou graag een afbeelding verwijderen maar dan krijg ik deze melding:

5a624904f11ac_Schermafbeelding2018-01-19om20_21_20.thumb.png.e0362e2b894c7c7c15962203f198be03.png

Het gaat hem om de knop verwijder gebruiker, ik wil de gebruiker niet verwijderen.

Verder als ik afbeeldingen wil laden krijg ik de melding in de trend van only allowed 1024mb. Bij m'n vorige afbeeldingen had ik dit niet en m'n balkje bij afbeeldingen is nog zo goed als leeg :-(

Hopelijk is dit de correcte plaats om zoiets te melden.

Sorry, @tsiis dat snap ik, maar bij een bijlage die nog niet gebruikt is op het forum, klikken op het vuilbakje krijg ik de melding gebruiker verwijderen. Zou er voor de duidelijkheid niet beter staan afbeelding verwijderen?

En mijn attachments balkje staat op 5% - You have used 2.2 MB of your 48.83 MB attachment limit. Dus een afbeelding van 1024 kb zou toch nog moeten lukken?

Dit is trouwens het beste forum dat ik ooit al heb gezien en wil het zeker geen commentaar leveren, integendeel. Maar als ik denk ergens een foutje gevonden te hebben wil ik jullie graag helpen om dit recht te kunnen zetten (sorry daarvoor, beroepsmisvorming)

• Like 1

Oh zo, sorry had het eerst niet begrepen dan. Tja, tis een Nederlandse vertaling van de forumsoftware waar wij geen invloed op uit kunnen oefenen/wijzigen. Het enige wat er aan gedaan kan worden is zelf een volledige vertaling bij Invision boards indienen en hopen dat deze geïmplementeerd wordt als "DE NL vertaling". Mocht het je ernstig storen, overweeg dan om de Engelse versie van het forum te nemen (onderaan bij Taal, te vinden op elke pagina).

Nee, geen probleem ik dacht ik meld het maar even. Bij nader inzien had ik dit misschien beter gedaan in een pm.

Zolang ik m'n gebruiker maar niet verwijder ben ik tevreden :ja.

Enne ik zal m'n afbeeldingen maar wat verkleinen zie nu pas staan dat deze Max 1MB mogen zijn, zat er 24K boven. Sorry voor het misverstand.

• Like 2

10 minutes ago, Sir Vape A lot said:

Enne ik zal m'n afbeeldingen maar wat verkleinen zie nu pas staan dat deze Max 1MB mogen zijn, zat er 24K boven

Gebruik een externe host voor het uploaden naar het forum zoals wordt beschreven in mijn eerste reactie, scheelt in het evt. bereiken van je limiet.

• Thanks 1

Ik herinner me nu opeens dat ik ook eens over dat "gebruiker" ben gestruikeld, dus het was geen gekke vraag. Inmiddels ben ik flink ingeburgerd en gewend aan de forumsoftware met z'n bijzonderheden en gekke dingetjes :connie

Hopelijk maken we het met de Forumwiki wat duidelijker en gemakkelijk :duim

• Like 2