Jump to content

Review: Smoktech Ego Winder VV

Wahida

Recommended Posts

Hallo allemaal mijn eerste review. Sinds een week in het bezit van de Smoktech Ego Winder VV.

De voltage gaat van 3.2 naar 4.8. De kleur is zwart met glans, niet de ego zwart die mat is.

Ik heb de 1100 mah, maar wordt ook in 900 mah verkocht. Grote voordeel van deze VV batterij vindt ik persoonlijk dat de voltage

die aangegeven is duidelijk zichtbaar is onderaan bij de instelknop. Bij de Ego Twist heb ik echt een bril bij nodig.

Testen:

- getest met T2 en liquid Desert ship, USA Mix en Blackberry van Dekang

Smaak is zeer goed bij 3.8-4.0 v. De blackberry smaakt heerlijk en de geur is voortreffelijk, kan niet beter

-getest met T3 en liquid Desert ship, USA Mix en blackberry van Black Koko

Smaakt heel goed bij 4.2 v. En de blackberry mmm jammy jammy lekker :cigar

Ik ben heel tevreden met deze overstap van Ego batterij naar een VV batterij.

De smaken van de liquids zijn intenser en veel veel beter geworden.

Deze batterij gaat de hele dag mee, je kan lang doordampen.

Tot nu toe geen negatieve bijverschijnselen kunnen constateren.

Te koop bij E-cig4U

http://www.e-cig4u.nl/smoktech-ego-winder-1100-mah

Veel damp plezier allemaal :meisje

• 1 month later...

Hallo,

De lengte van de Winder is hetzelfde als die van de twist.

Dus niet echt lang, voor mij is het gewoon normaal geworden. Is niet storend

Met winder kan je de hele dag door dampen  :cigar ,dat vindt ik juist prettig.

Ik gebruikt het voor mijn werk. Thuis gebruik ik de Groove.

Als je eenmaal een VV gebruikt, dan wil geen gewone Ego batterij meer gebruiken.

De smaken van de liquids zijn beter geworden hierdoor :fy

Gr

Wahida

Juist voor deze reden heb ik gelijk 2 gekocht.

Als de ene op is, gaat deze op de lader en ander kan ik gelijk mee lurken :duimen

Ik hoef dan niet te wachten.

gr

wahida

Guest Coopje

Dat was inderdaad een goed plan geweest ja, maar wilde het eerst eens proberen.

Maar ik denk dat het voor mij toch tijd word voor een vamo ofzo

Wat is de reden dat je de vamo zou kiezen ipv een tweede winder?

Wat is de reden dat je de vamo zou kiezen ipv een tweede winder?

Ik weet natuurlijk de persoonlijke redenen niet van Moontje, maar een Vamo bied wel een hoop meer dan een winder of een twist.

De Vamo kun je accu's verwisselen en de maat 18650 kun je zelfs tot 3400mAh verkrijgen en gaat dus veel langer mee.

Daarnaast heeft deze een display waarop je veel nauwkeuriger de instelling kunt aflezen.

Ook geeft de display weer hoeveel weerstand de verdamper heeft (ohm) waarop je je instelling kunt aanpassen of weet wanneer het gloeispiraaltje op knappen staat.

Misschien wel het grootste voordeel is dat je naast variabel voltage ook kunt overschakelen naar variabel wattage, iets wat de winder of twist niet kan.

Keerzijde is dat een Vamo veel groter en dikker is dan de winder of twist. Niet iedereen vindt het prettig om daarmee "gezien te worden", maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Nou Redchilly je beschrijft dus precies de redenen waarom ik dan denk ik toch maar voor een vamo wil gaan.

En dat deze dikker en groter is wist ik al (afmetingen staan er tenslotte bij) ,maar dat maakt me niet zoveel uit, als ik met mijn knalroze  Smoktech Ego Winder VV op straat loop valt het ook echt wel op. :fluit

Guest dodojuice

Twist 1100 liever dan een vamo.. en nog liever een spinner 1300.. die heeft de ideale dikte en is niet zo lang. Dat iis mijn mening  :fy

Guest jupil

:bedankt

;-) heb mijn bestelling geplaatst en het is een ego winder startkit geworden met de mini viva nova kit + 2 extra t3 clearomizers + liquid van dekang