SCi Posted January 22, 2018 Share Posted January 22, 2018 Giga druk met opleiding voor nieuwe job maar toch nog een gaatje weten te vinden om een nieuws receptje te testen. Beautiful biscuit odore Voor 20ml is nodig: 0,8ml Flavormonks biscuit 0,4ml Singha peer 0,4ml Flavormonks cream 0,4ml Capella blueberry Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic , heeft meer dan 3 weken kunnen steepen. Dit licht gekleurde sapje heeft ondanks het voor mij vrij hoge aroma percentage maar een flauw luchtje. Ik meen een hintje peer en wat bosbes op te vangen maar dit is erg vaag. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele coil van ongeveer 0,75 ohm op 29 watt. De smaak is net als de geur opmerkelijk licht. Eigenlijk is alleen de bosbes écht herkenbaar. Ook meen ik een soort appeltaart (?) smaakje te herkennen , heel raar. Met wat meer vermogen er op word het geheel wel wat voller qua mondgevoel maar de smaakjes worden eigenlijk verder niet echt anders.. Deze heeft mij vooral qua smaak echt verbaasd. Ik had een veel duidelijkere smaak verwacht van dit geheel. Mogelijk dat ik later nog wat aanvul maar voor dit moment is het als geheel toch een beetje een tegenvaller.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts