Jump to content

Coildag Den Haag 17 februari 2018


Guest Jofra1984

Recommended Posts

Iedereen heel veel plezier gewenst op de coildag. Ik zit helaas nog in de fase dat ik flink dien te oefenen met pre-build coiltjes en ook probeer ik het mopperen erbij ietwat onder controle te krijgen. Nog steeds last van een enorme knoeiboel bij wat ik ook doe (vullen, vervangen, etc.). Mocht dit allemaal (ooit) gladjes verlopen dan woon ik ook zeer zeker graag een keer zo'n coildag bij. 

Voor de komende tijd geef ik iedereen graag nog de tip te investeren in aandelen Edet keukenrollen. 

 

Afbeeldingsresultaat voor gif kitchen accident

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Guest satriani

Hahahahha! Tja, ik klooi ook nog maar wat aan, maar dat is des te meer reden om aanwezig te zijn. Voorlopig ziet het er nog naar uit dat ik er bij ben, alleen wss niet stipt om 1500 uur....

Oowww en mn nieuwe build-deck is ook binnen, dus nog meer reden om er vanalles aan te doen erbij te zijn!

Edited by satriani
Link to comment
Share on other sites

Bedankt iedereen voor de gezellige middag! De tijd vloog voorbij.. veel info en tips :grinsen proefsrijtjes. Ik heb nog een foto gemaakt maar die krijg ik niet geupload... En mijn eerste coil gemaakt en gewickt :fluit , met hulp uiteraard. Voor een volgende bijeenkomst hou ik me aanbevolen!  bedankt @Jofra1984 voor je gastvrijheid :bloem

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Was inderdaad een leuke middag!
Hoe vaak kun je nou naar hartelust dampen, erover lullen en tegelijkertijd liquid van elkaar proberen, tankjes opbouwen etc?

Dit is voor herhaling vatbaar jongens, Jo, ik schrijf me bij deze in voor de volgende keer

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Zoo , ook net thuis ;)

 

De tijd vloog werkelijk voorbij en dat is meestal een goed teken.. :duim

 

Naar waarheid want het was bere gezellig.

Er werd lekker creatief gedaan met diverse setups , sapjes en ervaringen.

Naar mijn idee zeker voor herhaling vatbaar !

 

Dank Jo voor de leuke locatie en de gastvrijheid ! :e33

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Nog ff wat linkjes:

 

Zijkniptang:

 

https://www.conrad.nl/nl/knipex-79-22-125-elektronisch-en-fijnmechanisch-zijkniptang-zonder-facet-125-mm-814910.html

 

Cotton bacon voor 80 cent:

http://s.aliexpress.com/UvemQrIZ?fromSns=

 

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

 

 

Meh, link van t standaard werkt niet, hier een plaatje:

598389ba0c5b60951f3b6aea8e9d36e3.jpg&key=9b0763314d22208dabb228cc2ea7c972482e9796d1cc75a34f2ccae82e9ebb74

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Als het om de kwaliteit gaat dan staat de Knipex idd hoog bovenaan, maar 49 euro !? :shock 

Grootste nadeel van de Knipex vind ik echter dat de bek erg (té) groot is waardoor ik hem niet bij alle decks kan gebruiken. Voor nog geen 3 euro ben je ook klaar... Link Grootste voordeel echter is dat deze laatste meer geschikt is voor de kleine ruimten die je bij sommige van onze tankjes vaak tegenkomt... :wink

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Als het om de kwaliteit gaat dan staat de Knipex idd hoog bovenaan, maar 49 euro !? :shock 
Grootste nadeel van de Knipex vind ik echter dat de bek erg (té) groot is waardoor ik hem niet bij alle decks kan gebruiken. Voor nog geen 3 euro ben je ook klaar... Link Grootste voordeel echter is dat deze laatste meer geschikt is voor de kleine ruimten die je bij sommige van onze tankjes vaak tegenkomt... :wink
 
Klopt, bij Conrad is ie wat duur, ik koop m zelf tegen inkoopprijs bij eriks.nl en het kan vast nog wel wat goedkoper ergens.





☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Begrijp mij niet verkeerd, hij is dat geld zeker dubbel en dik waard en zou het zo weer ervoor betalen. (Ik heb de volledige Knipex tangenset al meer dan 25 jaar (!) en ze doen het nog als nieuw!)

Maar zoals ik al aangaf, grootste nadeel vind ik dat ik de tang niet bij alle decks kan gebruiken.:f45

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Alles los bij de Hornbach gekocht.. https://www.hornbach.nl/shop/WIHA-Elektronica-zijkniptang-128-mm/5216795/artikel.html

 

De schroevendraaiers ook, alles van WIHA. Kwalitatief ook erg goed en niet al te duur.. Complete set met 4 schroevendraaier, 2 imbussen en een torx T5 kost je dan nog geen €35. Had een paar schroevendraaiers van FT, maar had er binnen notime 1 stukgedraaid. Dit gereedschap doe ik nog wel even mee, ben ook nogal fan van goed gereedschap

 

Voorak met schroevendraaiers kan je nogal eens in de mist gaan. Bij HB ligt alles los en ik heb gewoon m'n decks meegenomen en gepast.. Zo heb ik dus alles precies op maat..

 

En met twee van de 4 schroevendraaiers kom je heel ver.. 95% van de tanks doet het daarmee, dus er kan nog €7 van die  €35 af

Edited by TheRich
  • Like 3
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, TheRich said:

Alles los bij de Hornbach gekocht..

Helemaal eens, ook ik heb daar mijn gereedschap vandaan, b.v. mijn zijkniptang.

4010995268138.jpg

Hiermee kom je op de kleinste plaatsjes in het builddeck, heeft ook nog eens een draadvanger tegen wegschietend draad.

 

Voor de rest alle nodige micro schroevedraaiers van hun Pico lijn.

  • Like 3
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Guest satriani

Het was inderdaad erg leuk en leerzaam! En uiteraard, het was heel gezellig. Het was jammer dat ik bijtijds weg moest, volgende keer hou ik me aanbevolen en plan ik de rest van de dag vrij! @Jofra1984 ontzettend bedankt voor je gastvrijheid en een super locatie! Daar kunnen we een volledige damp-rally houden! 

De smaakjes waren ook erg lekker, en daar ga ik me zeker ook weer meer in verdiepen!

Link to comment
Share on other sites

Nog even een vraagje aan Jo over de Kanzi clone. Die was toch van flavourhouse.eu? Die ga ik dan toch wel bestellen.. jammie :grins
Die was idd van flavourhouse, maar ik vond later deze, gewoon een pakket aroma's met recept erbij

https://www.dampenmag.nl/epages/78178542.mobile/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/78178542/Products/KANZI-CLONE&Locale=nl_NL

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...