Jim Posted January 25, 2018 Share Posted January 25, 2018 RDA = check 24mm = check Single coil = check Restricted DL airflow = check Squonkpin = check SXK clone van een RDA die ik anders niet kan betalen en bemachtigen = check Alle ingrediënten waren dus aanwezig om mij te overtuigen om op de koop knop te drukken. Deze Vaponaute le supersonic is weer zo een "high end" RDA die voor veel mensen absoluut niet in het budget past of je kan het gewoon niet kopen omdat het weer zo een Facebook listing item is. Gelukkig kan ik dan rekenen op fabrikanten zoals SXK om mij dat type atomizer toch te laten ervaren. En SXK doet dat weer goed, hun producten zijn bijna altijd 1:1 clones met een hoge afwerkingsgraad om U tegen te zeggen. Heb de RDA hier gekocht: http://www.3fvape.com/home/20816-sxk-le-supersonic-style-rda-rebuildable-dripping-atomizer-w-bf-pin-silver-316-stainless-steel-24mm-diameter.html Wat krijg je: - De RDA uiteraard - Reserve schroefjes en o-ringen - Squonkpin Het uiterlijk is zoals vaak bij die "high end" atomizers zeer sober, en voor een keer gelukkig is geen blinkende SS uitvoering. Info onderaan: De airflow met de drie kleine gaatjes zorgt voor een rustige en restricted airflow. Driptip is een 510 formaat. Het build deck ziet er een beetje anders uit dan gewoonlijk, maar toch is het relatief simpel om hier een nette build in te bouwen. Voor de build heb ik een coil gedraaid van deze Coilology multi strands fused clapton draad. Ik dacht eerst de draad aan de binnenzijde van de schroefjes te plaatsen, maar op onderstaande manier ging vlotter omdat de draad dan wel mooi onder het schroefje blijft zitten. Hier zie je hoe ik de airflow tov. de coil heb. 0.33ohm is meer dan goed genoeg voor mij, goed voor zowel een mech als gereguleerd toestel. Wicken is heel makkelijk, en omdat het een 24mm RDA is kan je er ook goed wat katoen in kwijt. RDA op een mechanical squonker, het grijs van de RDA past perfect bij het grijs van de mod. Mijn bevindingen: - SXK heeft weer een mooie 1:1 clone gemaakt. - O-ringen zijn perfect, topcap gaat er zeer goed op/af. - Heb de RDA wel eerst een grondige poetsbeurt gegeven want hij rook wat naar machineolie toen die uit de verpakking kwam. - Builden ging zeer vlot, zelfs met de iets wat dikke draad die ik gebruikt heb. - Airflow is perfect voor mij, restricted vol open en als je slechts 1 klein gaatje zou gebruiken is het heel erg restricted. Echt MTL met één klein gaatje is het niet echt, maar je kan er toch wel een losse MTL hijs van bekomen. - Smaak is zeer goed, niks op aan te merken. Kortom weer een heel goedkope RDA waar ik veel gebruik van ga maken en geen seconde spijt van heb. 4 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts