Popular Post Jim Posted February 1, 2018 Popular Post Share Posted February 1, 2018 (edited) De Vaptio N1 pro kit is een complete kit, dat wil zeggen mod en een sub-ohm tank. Deze mod is voor de liefhebbers van grote mods, mensen die graag een hele brok metaal in de handen houden. Links plaatsen mag niet dus gelieve Google te raadplegen voor meer info en waar te krijgen. Het is de TPD versie die ik hier heb en dat wil zeggen dat de tank maar een armzalige inhoud heeft van slechts 2ml. Dat is nu éénmaal de situatie waar we ons in begeven, de wetgevers hebben beslist dat we high wattage tanks moeten dampen met maar 2ml liquid volume. Een belachelijke regels maar het is nu zo en klagen en zagen gaat er niks aan veranderen. Deze mod kan ik vergelijken met de Wismec RX2/3, heeft wat gelijkenissen met die mod. Wat krijg je: - N1 mod - Extra cover om er een drie battery mod van te maken - Hele hoop handleidingen (zelfs Nederlandstalig) - Frogman tank - Reserve glas en o-ringen - 2 coils - USB kabel Heleboel waarschuwingen en uitgebreide handleidingen (Nederlandstalig ook) Zoals de TPD het ook wil met vertaling voor land van gebruik, nicotine waarschuwing op de verpakking, en een verdeeladres uit de UK. Dus deze kit is volledig TPD "complaint" of hoe je het ook wil noemen. Zoals ik al zei is het een vrij grote mod, wel speciale vormen en niet gewoon een rechthoekige blok. De kleur komt op foto niet duidelijk over want hier lijkt het gewoon mat wit, maar de kleur is eigenlijk satijn wit met een lichte parelmoer glans. Op de link hierboven zie je dat de kit in meerdere kleuren beschikbaar is, ik heb de witte mod met gouden stukjes aan de zijkant. Onderaan een knop om het batterijdeksel los te krijgen. 510 connectie kan tanks tot 25mm hebben zonder overhang. Batterij compartiment, duidelijk aangeven hoe de batterijen in de mod moeten. Met twee batterijen geeft dat dit gevoel in de hand. Maar je krijgt er ook extra batterijdeksel bij om van de mod een triple battery mod te maken. Met dit op de mod is het echt wel een hele brok metaal en een uit de kluiten gewassen mod. Natuurlijk zijn er veel liefhebbers van dit type mods, ik persoonlijk niet. Deze mod heeft wel een leuk board, simpel te bedienen en alles goed afleesbaar van het kleurenscherm. Ik heb geen problemen ondervonden met de chip. Dan de subtank die in de kit zit, ook dit is een grote tank voor slechts 2ml inhoud. De driptip is vrij imposant, het is een 510 formaat en bedekt de hele bovenkant van de tank. Zelf zou ik hier een eigen 510 driptip op gebruiken. De topfill is wel heel handig, gewoon een kwartje draaien en de topcap is los. De airflow is ruim, dit is dan ook een DL tank. Deze coil zat al voorgemonteerd in de tank, een quad coil die best wel wat power nodig heeft. Ook zit er nog een single coil bij van 0.4ohm. In deze tank kan je ook coils gebruiken van de Smok TFV8 baby beast, deze coils zijn wel zowat overal verkrijgbaar. De tank op de mod: Maar je kan natuurlijk je eigen tanks gebruiken die meer dan 2ml inhoud hebben en waar je uw eigen builds kan bouwen. Hier met de 25mm Zeus RTA: Een handcheck: Mijn bevindingen: - Heb geen problemen kunnen ondervinden bij de mod en tank, alles werkt zoals het moet. - Geen al te dure kit. - Mod is stevig en volledig uit zinc alloy, geen rammelende knopjes ofzo. - Het is een grote mod en dat is een feit, en met de tripple battery setup is het voor mij persoonlijk veel te groot. Maar er zijn genoeg van die tripple battery mods op de markt dus dat wil zeggen dat er veel mensen die ook graag gebruiken. - Het menu is duidelijk en niet moeilijk te navigeren. Ik heb niet het gevoel dat de mod underpowered zou zijn, vuurknop reageert goed en normaal. 200w in dual battery setup, 240w met tripple battery. Of dit ook daadwerkelijk klopt zal ik waarschijnlijk nooit te weten komen, wie dampt er nu ook zulke wattages en waarom? Over de TC kan ik niks zeggen buiten dat er wel wat opties zijn voor TC in het menu zoals de curve setup en andere TC menu's. Of die op punt staan weet ik niet want ik gebruik geen TC en ken er ook zo goed als niks van. - De bijgeleverde subtank doet het goed en lekt niet. - Leuk topfill systeem. - Veel airflow en coils die wat power vragen, en als je voordien als Smok TFV8 coils gedampt hebt weet je dat smaak hetzelfde zal zijn aangezien je die coils ook in deze tank kan gebruiken. Verder is het een gewone subtank, ik ben er geen fan van en zal dat nooit worden. Geef mij maar een goede RTA om te gebruiken op deze mod. Edited September 13, 2018 by Jim 23 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sezze Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 Tis niet mijn ding , maar tis wel mooi . Link to comment Share on other sites More sharing options...
the martin Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 Dank voor de review... Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesjanklootviool Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 (edited) Leuk bedacht... 3 batterijen voor thuis en 2 voor als je op stap gaat... (of andersom) maar of het echt gaat werken... Edited February 1, 2018 by keesjanklootviool Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommyDiamond Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 (edited) Bedankt weer voor de review! Bij deze een ‘like’ -> Het een en ander verkeerd begrepen denk ik <- Edited February 1, 2018 by TommyDiamond 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRich Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 (edited) 17 minutes ago, TommyDiamond said: Bedankt weer voor de review! Bij deze een ‘like’ niet nader te noemen onderwerp Misschien moet je even je tekst wijzigen, er wordt specifiek gevraagd dat niet te noemen.. ;) Edited February 1, 2018 by TheRich 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanaaizer Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 Wederom een goede review. Heb dit merk al een aantal voorbij zien komen, en lijkt dan toch degelijke kwaliteit te zijn. Heb je het beest ook gewogen toevallig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted February 1, 2018 Author Share Posted February 1, 2018 U vraagt, wij draaien: 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rohnny Pollenus Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 (edited) Mooi toestel, en een diepe Respect voor de review top de mooie afwerking en keuze van of 2/3 batteryen te gebruiken ,maken het toestel zeer mooi, het kleurenscherm is ook mooi, knap vapertje?? Edited February 4, 2018 by Rohnny Pollenus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanaaizer Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 Pfieuw, 522 gram op z'n zwaarst! Ik vroeg me al af of het ding wel onder de 500 zou blijven met de3 batterijen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 Haha, heel toevallig ! Zat vanmiddag deze mod en de Super Bat 220w en de Wall Crawler mod met elkaar te vergelijken omdat ik ze wel iets vond hebben, ofschoon ze totaal niet op elkaar lijken. Persoonlijk vind ik een ‘3 bat mod’ net té, maar mooie is natuurlijk dat je er een ‘2 bats’ versie van kunt maken. Eerlijk gezegd vind ik die hoge wattages persoonlijk ook niks (kom nauwelijks boven de 25/30 watt uit) maar is het mij om de gebruiksduur te doen, en dan is een duall of triple versie ideaal. Maar leuk dat ik nu dus een Nederlandstalige review lees! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubVapeLeon Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Wederom een mooie review van "onze" @Jim. Goed formaat, zo voel je dat je iets in je handen hebt. Leuk kleurenschermpje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
One Posted February 7, 2018 Share Posted February 7, 2018 Gaaf ding! Ik zet hem zeker op mijn verlanglijstje. Ik ben al even op zoek naar een wat zwaardere mod; lijkt me prettig om eens een wat robuustere (triple battery) mod in handen te hebben naast mijn eleaf pico & eleaf invoke. Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Vape A lot Posted February 7, 2018 Share Posted February 7, 2018 Mooi ding, top review! Proficiat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted July 3, 2018 Share Posted July 3, 2018 Nog even laten weten dat mijn vrouwtje deze Vaptio N1 pro kit dagelijks gebruikt en dat we er geen enkel probleem mee hebben, goede mod dus 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts