Jump to content

Vaporizer aansluiten op voetpedaal?


TimVN

Recommended Posts

Hallo!

 

Na een tijdje het internet afgestruind te hebben kom ik er toch niet helemaal uit. Ik heb een apart verzoek.

 

Het zit namelijk zo. Ik ben programmeur en maak lange sessies, en vroeg me af of ik efficiënter kon werken d.m.v. het vapen wat makkelijker te maken. Ik dacht hierbij aan een gaspedaal, zie afbeelding. Het idee is dan om een soort slangetje aan de vaporizer aan te sluiten. En het pedaal via de mini usb poort (Of misschien wireless?) En als het kan, hoe harder ik 'm indruk, hoe hoger het wattage. Zo hoef ik m'n handen niet telkens te gebruiken als k een wolkie wil dampen. Ik denk dat het een hoop tijd zal schelen die ik anders weggevopen had.

 

Ik heb een Smok Majesty

 

Bij voorbaat dank! :)

vapeaffaire.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook programmeur en denk aan zoiets xd

DNA heeft Escribe software, daar heb je knop om mod te firen via de software, met beetje reverse engineering kun je dat doen

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jaren geleden een desktop damp apparaat gefabriceerd die die mogelijkheid had. Ook handig dat het ding op computervoeding kon werken (en batterijen en auto accu, alles wat maar boven de x Volt en Amps stroom kan leveren).

 

bVvPwEn.jpg

 

Beetje knutselen met b.v een Arduino en mosfet's, opamps kan een hele leuke mod opleveren.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, TimVN said:

Zo hoef ik m'n handen niet telkens te gebruiken als k een wolkie wil dampen. Ik denk dat het een hoop tijd zal schelen die ik anders weggevopen had.

 

Ja solly hoor, maar hoeveel tijd ben je nu al hier aan kwijt? En je zal ook nog steeds een slang of zoiets naar je mond moeten brengen. Of gaat dat via een masker? 

En je hebt nog een hele kleine afwisseling ten opzichte van eindeloos doortypen.