Jump to content

Reglisse - Revolute (Snoep, Kruiden?)

TheVapingRaven

Recommended Posts

Gemengd met 8% aroma (zoals aanbevolen op gegeven verkooplink), base 80% VG, 20% PG (bij benadering), 6mg Nicotine. Heeft staan rijpen sinds 4-2-2018 (minimaal 5 dagen aangeraden). Getest met een mechanische mod, Derringer RDA, 0,6Ohm enkele coil.

Deze review wordt gesponseerd door een forumlid (niet betrokken bij een shop zover ik weet).

uzcNEVW.jpg

Gemengde liquid is helder en heeft een licht geelbruine kleur. Geur is een beetje lastig te omschrijving, ik zou het haast als "kruidig" willen omschrijven, hele lichte ondertoon van zoete drop (trekveter achtig).

Beetje zwak in smaak met de aanbevolen 8%. Ga hem nog een keer maken met minstens 10%. Ik probeer me voor reviews echter te houden aan de opgegeven instructies.

Bij de eerste paar trekken (verse watten) kon ik de smaak eigenlijk niet omschrijven als een drop smaak. Het deed me eerder denken aan een lichte zoethout smaak met op de achtergrond iets kruidigs wat me deed denken aan een "sterrenmix" thee variant. 

Algemeen gaat de liquid duidelijk richting een zoet karakter. Gebalanceerd zoet.

Heeft een anijsachtig toontje zonder het verkoelend effect, vooral aanwezig bij het inademen als niet onprettige prikkeling. Zoethout smaak komt op mij erg natuurlijk over.

Bij een ingedampt lontje komt het zoethout, en het "droppige" karakter beter naar voren. Zou het nog niet als een dropsmaak wat wij Nederlanders gewent zijn omschrijven. Absoluut geen onaangename smaak.  

Smaak blijft hangen in de mond maar verliest definitie, kan liggen aan de mengverhouding die ik gebruikt heb.

Was een beetje een verassing dit aroma. Zit duidelijk in de drop familie, maar niet het drop wat wij doorgaans kennen. 

Absoluut niet onaardig, wel een beetje wennen.

Laat redelijk wat drap achter op de coil. Foto is genomen na ongeveer 9ml verdampt te hebben. Zou het niet in instant coil killer noemen, maar meer als 20ml zou ik er niet van dampen in een tank zonder de coil te reinigen.

9BqG9XD.jpg

o.a te koop bij -> https://www.savevape.nl/nl/revolute-drop.html

Edited by TheVapingRaven
  • Like 2
  • Thanks 1

Als je echt drop-drop-drop zoekt.... FlavorMonks

Ik heb de afgelopen maanden een aantal Liquorice/Drop versies geprobeerd waaronde CdD, Inawera, FlavourArt, Revolte en FlavorMonks

Deze laatste (FlavorMonks) is echt drop-drop-drop zoals wij het kennen. Revolte is een goede tweede trouwens. Inawera valt tegen (beetje verbrand smaakje)

Edited by Lessram