SCi Posted March 8, 2018 Share Posted March 8, 2018 Druk druk druk.. maar gelukkig nog een gaatje gevonden om een nieuw receptje uit te proberen ;) Lyonnaise milk merger Voor 20ml is nodig : 0,6ml TFA Honey circles cereal 0,3ml jo-la Cocos aroma 0,4ml TFA mango 0,7ml TFA dairy milk Gemixed met een 60 / 40 vg/pg base met 6mg nic , heeft zo'n 5 weken kunnen steepen. De lucht van dit licht gele sapje is verassend ; cocosmacronen ? kwarktaart ? Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton van ca. 1,2 ohm op 20 watt. De smaak is lekker vol , niet echt romig of vet maar er zit duidelijk iets melk achtigs in. Ook nu krijg ik het idee van cocosmacronen of zaanse kermis ; lekker ! Mango kan ik helaas niet proeven ; de volle / zware basis maakt het blijkbaar zeer moeilijk om te proeven. Op 22 watt slaat de smaak ineens om. Het geheel word net iets minder vol en soepel maar nu kan ik toch echt de mango herkennen. Een hele leuke combinatie ! De combinatie van aroma's was al een vrij verassende en dat geld eigenlijk ook voor de smaak. De cocos is zeker niet overheersend maar is toch wel grappig in een liquid. De volle basis laat mij merken dat je dus niet altijd met een cream hoeft te werken om dat idee te krijgen. Geeft inspiratie voor aanpassingen ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts