Jump to content

Nectarine - TPA (Fruit)

TheVapingRaven

Recommended Posts

Gemengd met 8% aroma (op gegeven verkooplink wordt 5% tot 10% aangeraden, ben er een beetje tussen in gaan zitten), base 80% VG, 20% PG (bij benadering), 6mg Nicotine. Heeft staan rijpen sinds 11-3-2018. Getest met een mechanische mod, Derringer RDA, 0,6 Ohm enkele coil.

Deze review wordt gesponseerd door een forumlid (niet betrokken bij een shop zover ik weet).

Kleur van gemengde e-liquid is helder als water en bijna geheel kleurloos op een licht gele zweem kleur na.

UBnVggB.jpg

Geur doet mij persoonlijk niet aan een nectarine denken. Ruikt wel lekker fruitig met een klein bloemig accent. Geur is erg sterk geloof ik. Zelden een liquid gehad die zo nadrukkelijk aanwezig was bij het opendraaien van het flesje.

De eerste haal was een beetje verwarrend. Kreeg bij het uitademen een bijna parfumachtige bijsmaak (vind ik persoonlijk vaak geen probleem). Die bijsmaak was bij de tweede haal helemaal verdwenen (snelle gewenning, smaakstof die erg snel in de watten trekt?).

Smaak is fris en fruitig. Heb een beetje moeite er nectarine in te herkennen, moet ik er dan wel bij zeggen dat nectarine niet echt meer op mijn menu staan. Vind de smaak wel duidelijk in de perzik, abrikoos familie zitten. Smaak heeft een mooi licht fruitzuurtje. Het zoet is duidelijk aanwezig zonder overheersend te zijn. Het laat soms een beetje bittere nasmaak achter (niet verkeerd).

Throathit van het aroma nauwelijks aanwezig, dampt erg soepel weg.

Smaak wordt voller en natuurlijker met het indampen van de watten.

Wat me verder opviel is dat dit aroma een erg stabiele smaak heeft in de zin dat ik niet veel verschil proef tussen het dampen van verzadigde watten, en bijna droge watten. Heeft me een paar keer bijna een dry hit opgeleverd omdat ik niet kon proeven wanneer bij te druppelen.

Vind het prima te gebruiken als one shot aroma, verveelde mij nog niet na plus minus 9ml weggedampt te hebben. Maar in combinatie met andere smaken zou het ook goed passen (vanille, room/custard)

Denk dat het aroma zeker een goede smaak tegen een eerlijke prijs biedt.

soHoFW4.jpg

Aroma laat nauwelijks troep achter op de coil. Ook watten blijven mooi helder van kleur. 

o.a te koop bij https://www.savevape.nl/nl/tpa-nectarine.html

Edited by TheVapingRaven
  • Like 1
  • Thanks 1