Jim Posted March 20, 2018 Share Posted March 20, 2018 (edited) Alweer een samenwerking tussen Vandy Vape en Alex Vapers MD, ze hebben eerder al de twee Berserker RTA's gemaakt. Deze waren niet echt mijn ding omdat de airflow net iets te strak was voor mij. Nu hebben ze een MTL RDA uitgebracht, en deze zag ik onmiddelijk zitten. Omdat ik niet wou wachten op een stoomboot uit China heb ik het product in de UK gekocht, je betaald er wel iets extra voor natuurlijk maar ieder moet voor zich maar uitmaken waar ie het koopt. https://www.ecigone.co.uk/new/vandy-vape-berserker-mtl-rda Hier alvast een heel kort filmpje, de rest van de review kan je hieronder lezen. Wat krijg je: - Berserker RDA - 22 en 24mm beauty ring - Airflow inserts - Ultem en derlin driptip - Coiling tool, inbussleutel en schroevendraaier - Reserve o-ringen, build deck schroefjes, squonkpin - 2x MTL fused clapton coils Ik wou de zwarte versie om matching te staan op mijn RSQ squonker, de zwarte versie is natuurlijk wel iets moeilijker om op foto vast te leggen maar denk wel dat het duidelijk genoeg is. De looks van de RDA zijn misschien wel niet 100% mijn ding, zou het zelf toch iets anders ontworpen hebben, maar lelijk is het natuurlijk ook niet. De RDA is vrij sober gehouden, gelukkig geen Vandy Vape branding zichtbaar. Langs buiten heb je veel airflow openingen, maar om eerlijk te zijn doet deze regeling niet enorm veel aan de kwaliteit van je vape, het zijn de inserts binnenin die zorgen voor je gekozen airflow. Bovenaan heb je een heatsink/driptip combinatie. De driptip in de heatsink zit vast door middel van schroefdraad, wel opletten want het is maar fijne delrin schroefdraad dus voorzichtig opschroeven. Als je die heatsink afneemt dan heb je gewoon een 510 driptip connectie, dus je kan perfect je eigen driptips gebruiken. Omdat de RDA zelf maar 18mm is hebben ze gelukkig een beauty ring voorzien en je krijgt er zelf twee, een 22 en 24 ring. Standaard zit er een gewone 510 pin in, de squonkpin moet je zelf nog plaatsen. Je krijgt in een net doosje nog al de airflow inserts, een ultem driptip en de coiling tool. Om al de maten te vinden van de openingen plaats ik een link naar Vandy Vape. http://www.vandyvape.com/detail/atomizer/Berserker_MTL_RDA/ Maar mijn raad is vergeet die maten, en probeer ze gewoon allemaal uit tot je gevonden hebt wat je zocht. Dan het build deck: Is vergelijkbaar met de Berserker RTA of een Kayfun, heel simpel om een coil te plaatsen. Een diep juice well en als je het gebruikt om te squonken zie je die verdeler zitten in het midden die zorgt voor een mooie verdeling van je liquid in het deck. Dan het belangrijkste aan deze RDA, en wat het ook MTL gaat maken, namelijk de inserts. Een gelijkaardig systeem zoals bij bv. de Skyline RTA, gewoon inserts uit peak die de airflow nauwer of breder maken. Grote voordeel en heel goed ontwerp is hier dan je uw coil en zelfs wick gewoon kan laten zitten terwijl je de inserts test. De insert schuif je gewoon door de RDA, zitten er goed in en zullen er niet zomaar uitvallen als je de topcap afneemt. De andere kant zonder gat ziet er zo uit. En langs boven zo. Je krijgt twee MTL fused clapton coils uit Ni80 draad, komen uit op ongeveer 0.7ohm. Ik had al ervaring met deze draad omdat ik er een rolletje van heb liggen en al meermaals gebruikt in andere RDA's. Is helemaal geen slechte draad, geeft een goede smaak en iets meer damp dan gewoon single wire. Hier met de rol draad die ik al had, kan je zo apart kopen. Aan de MTL'ers die blijven vasthouden aan hun "ik ben tevreden van mijn single wire draad", zet even je principes opzij en probeer gewoon eens zo een rolletje draad. Voor de review heb ik de bijgeleverde coil gebruikt, deze is heel simpel te plaatsen met de bijgeleverde coiling tool. Die tool heeft aan één kant een 2.5mm formaat en aan de andere een 3mm formaat, 3mm coil is dan ook het maximum dat je kan plaatsen in deze RDA. Met de coiling tool kan je ook makkelijk de coil in het deck duwen tot net boven de airflow insert. Dit is de positie die ik gebruik en dit werkt goed voor mij. Komt uit op ongeveer 0.7ohm Wicken is heel simpel, je hebt een diep juice well dus heb je ook lange wicks nodig. En op deze mod gebruik ik deze RDA, helemaal blacked out. Maar ik gebruik wel een andere driptip, die heatsink is voor mij helemaal niet nodig en zie graag een kortere RDA. Mijn bevindingen: - Mijn eerste echte MTL RDA, en ben er erg tevreden over. - Ook al zijn de looks voor mij persoonlijk niet erg aantrekkelijk, maar met een andere driptip enz kan ik er gerust met dampen. - Smaak is heel goed! - Veel airflow opties, welke voor u geschikt zijn moet je natuurlijk zelf uitzoeken. Ik gebruik de grootste en op één na grootste omdat ik hou van een losse MTL hijs. Met de kleinste insert is net zo strak als bij de Berserker RTA, voor mij persoonlijk te strak. - Airflow komt net onder je coil uit, geen turbulentie. - Builden is heel simpel. - Handige tool om je coil te plaatsen. - Je krijgt er twee degelijke coils bijgeleverd. - Kwaliteit van de o-ringen en alle andere onderdelen zijn zeer goed. - Squonken is een echt plezier, diep juice well en zelfs al squonk je tot de hoogte van de coil er komt bij mij niks in die airflow insert terecht. Het zijn kleine gaten in die inserts, en mijn 70vg/30pg en 80vg/20pg liquids vinden hun weg niet door die kleine openingen. Je kan natuurlijk ook gewoon drippen bij deze RDA, maar om eerlijk te zijn is dit toch het best op een gereguleerde squonker. Met een minimum 6ml squonkflesje liquid en één batterij batterij kom ik de hele dag door dampend op 15-20W. - Deze RDA werkt beter dan al de andere MTL RTA's die ik heb, niks dan voordelen met deze RDA op een squonker ten opzichte van een RTA. Geen tank uit elkaar schroeven om je wicks te vervangen, geen risico op lekkage, geen risico op spitback of gepruttel na het vullen, geen glas dat je kan breken. Edited March 20, 2018 by Jim 15 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted March 20, 2018 Author Share Posted March 20, 2018 Probleem met de foto's opgelost, rookie mistake. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsiis Posted March 20, 2018 Share Posted March 20, 2018 Top review weer, inclusief filmpje met side-kick Handig te weten: Je kunt de drip tip van je gewone Berserker gebruiken (als dat een passende look voor je is, en je hebt de RTA in huis natuurlijk). De inserts wisselen gaat zonder problemen door met de nieuwe de reeds geplaatste eruit te duwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaper69 Posted March 20, 2018 Share Posted March 20, 2018 Weer een top review Jim, bedankt daarvoor. Nu kan ik helemaal niet meer wachten haha. Ook fijn om te horen dat de trek net zo strak kan worden gezet als de Berserker RTA, want ik vind dat echt heel lekker dampen. Ik heb hier ook een rolletje van die Vandy vape MTL clapton, alleen met mijn stomme kop SS316 besteld, wat op een mech met MTL gewoon een beetje teveel van het goede is. Bij de Galaxies had ik mtl claptons van Ni80 maar kreeg die op een of andere manier niet lekker werkend. beetje hetzelfde verhaal van 'teveel van het goede' maar wellicht moet je daar gewoon een poosje mee vogelen om de juiste build te krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L33ntje Posted March 20, 2018 Share Posted March 20, 2018 Deze stond al hoog op mijn verlanglijstje, maar nu weet ik zeker dat het mijn eerstvolgende zal zijn. Ik vind hem dus wél mooi met al die tierelantijnen. Hou daar wel van. Maar vooral de combi mtl en sqounken lijkt me erg aantrekkelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acrobat Posted March 21, 2018 Share Posted March 21, 2018 (edited) Mooie review, dank voor ‘t delen! ?? Stond en staat ook op mijn lijstje als m’n eerste RDA. Toevallig van de week een rolletje SS316L superfine draad van Vandyvape gekocht voor in de Ares in TC modus. Een coil met 8 a 9 windingen zal hier niet helemaal in passen ben ik bang maar als ‘t in de Ares bevalt bestel ik zeker een Ni80 rolletje mee. Edited March 21, 2018 by Acrobat Link to comment Share on other sites More sharing options...
coen321 Posted March 21, 2018 Share Posted March 21, 2018 Weer goede review Jim, heb hem ook maar besteld, bedankt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Dampkring Posted March 22, 2018 Share Posted March 22, 2018 Dankjewel voor de review. Ik wist al dat ik hem ging kopen, maar nu helemaal. Ik vraag me wel iets af over de draad. On 3/20/2018 at 9:02 PM, Jim said: Hier met de rol draad die ik al had, kan je zo apart kopen. Ik zie erop staan 3,5ohm per foot. Een foot = 304,8mm. Als ik 304,8 deel door 35 krijg ik 8,71mm per 0,1ohm. Doe ik dat keer 7 (voor 0,7ohm) komt er zo'n beetje 61mm uit. Trek ik daar 5 vanaf (voor de pootjes=56 over), deel ik dat door 3mm wraps kom ik op 18,67 wraps uit. Dat lijkt me een beetje veel. Hoe zit dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted March 22, 2018 Author Share Posted March 22, 2018 38 minutes ago, Dampkring said: Ik zie erop staan 3,5ohm per foot. Een foot = 304,8mm. Als ik 304,8 deel door 35 krijg ik 8,71mm per 0,1ohm. Doe ik dat keer 7 (voor 0,7ohm) komt er zo'n beetje 61mm uit. Trek ik daar 5 vanaf (voor de pootjes=56 over), deel ik dat door 3mm wraps kom ik op 18,67 wraps uit. Dat lijkt me een beetje veel. Hoe zit dat? Hold on professor... Dat heb ik nu zeker vijf keer gelezen en snap het nog niet Zelf kijk ik amper naar wat er aangegeven staat op verpakking. Ik draai er een coil van en mijn ohmmeter zal wel zeggen wat het is. 6 wraps bij een 2.5mm coil is ongeveer 0.7ohm. In deze RDA krijg je maximum 8 wraps van deze draad zonder je coil wat te "bewerken". 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaper69 Posted March 22, 2018 Share Posted March 22, 2018 6 hours ago, Dampkring said: Dankjewel voor de review. Ik wist al dat ik hem ging kopen, maar nu helemaal. Ik vraag me wel iets af over de draad. Ik zie erop staan 3,5ohm per foot. Een foot = 304,8mm. Als ik 304,8 deel door 35 krijg ik 8,71mm per 0,1ohm. Doe ik dat keer 7 (voor 0,7ohm) komt er zo'n beetje 61mm uit. Trek ik daar 5 vanaf (voor de pootjes=56 over), deel ik dat door 3mm wraps kom ik op 18,67 wraps uit. Dat lijkt me een beetje veel. Hoe zit dat? tot aan de een na laatste zin ging je goed, daarna gaat het mis. Je moet de omtrek van de wraps nemen, niet de 3mm diameter. Omtrek is 3.14*3 (pi x D) = 9,42mm. 56/9,4= 6 wraps 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Dampkring Posted March 22, 2018 Share Posted March 22, 2018 2 hours ago, Vaper69 said: tot aan de een na laatste zin ging je goed, daarna gaat het mis. Je moet de omtrek van de wraps nemen, niet de 3mm diameter. Omtrek is 3.14*3 (pi x D) = 9,42mm. 56/9,4= 6 wraps Ah, thanks! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acrobat Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Heb ‘m zojuist besteld in ‘t zwart bij 3FVape voor $26,99. Ze hadden ‘m op voorraad met 24hr shipping (op business days, dus zal maandag wel verzonden worden). Shipping is daar wat duurder (epacket $2,90) dan bij FT maar met voucher 3Fvapenewsletter gaat er $1 vanaf. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaper69 Posted March 24, 2018 Share Posted March 24, 2018 Vandaag binnen gekregen. Lekker drippertje is dit zeg! Net opgebouwd met de bijgeleverde MTL clapton coils. Ik had weinig vertrouwen in die draad, omdat ik er bij de Galaxies geen fijne coil aan had, maar deze is perfect. Ik heb er twee wraps meer aan gegeven omdat ik hem op een mech gebruik en het anders gewoon te heftig wordt, en komt nu op 0,83 ohm en geeft een lekker warme damp, en nog steeds een erg snelle ramp up. Het systeem met de restrictors werkt ook erg makkelijk. Je duwt met de nieuwe de oude eruit, cap er terug op en dampen maar. De juice well is echt heel erg diep. Wat mij betreft zou er wel een scheiding mogen tussen tank en deck, want het is gewoon al bijna een RDTA op deze manier. Hier ga ik wel een poosje plezier aan hebben. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acrobat Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acrobat Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Gaat bij jullie de “kap” (het gedeelte met de airholes) er ook zo moeilijk op? Eraf trekken gaat goed bij de mijne, maar erop vraagt erg veel kracht. Heb de o-ringen al ingesmeerd met VG, helpt nauwelijks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaper69 Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Ik heb het juist andersom. Erop gaat prima maar als ie eenmaal vastzit... Maar liever dit dan te los, want dat is nog veel irritanter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acrobat Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 13 minutes ago, Vaper69 said: Ik heb het juist andersom. Erop gaat prima maar als ie eenmaal vastzit... Maar liever dit dan te los, want dat is nog veel irritanter Apart zeg dat jij ‘t anderom hebt! Ik ga ‘t morgen eens met de reserve O-ringen proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaper69 Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 (edited) Mocht dat niet helpen dan zou je ook nog dunnere o ringen kunnen kopen bij fasttech https://www.fasttech.com/search?O-ring e-cigarette Maar dan moet je wel de maat weten. Edited April 7, 2018 by Vaper69 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted April 7, 2018 Author Share Posted April 7, 2018 (edited) Bij mij zijn de o-ringen tot nu toe nog goed, gaan vlot. Ik kon het niet laten om toch net dat beetje meer airflow te bekomen. Daarom heb ik de airflow insert met het kleinste gat en wat ik toch nooit zou gebruiken even bewerkt met een boortje. Tools ja heel simpel, een boor van 2.7mm en een boormachine. Dit is de grootste single airflow insert die je standaard hebt, en ernaast de boor die ik gebruikt heb waar je wel een verschil in formaat kan zien. Hier het verschil na het boren, toch een stukje groter. Het boren ging lijk niks, boren door die insert is zoals boren door een stukje plastic. Of een goede scherpe boor en draaien met de hand zou zelfs lukken. Nu heb ik een heel losse MTL vape en net geen restricted DL. Voor mij is dit net wat beter voor mijn stijl van dampen. Edited April 7, 2018 by Jim 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sxt Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Ik had er ook al aan gedacht om die kleinste wat te bewerken. Maar ik dacht meer aan meerdere kleine gaatjes. En ik ben ook al begonnen aan een topcap projectje. 6 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted April 8, 2018 Author Share Posted April 8, 2018 Nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchMrD Posted April 10, 2018 Share Posted April 10, 2018 On 20-3-2018 at 21:02, Jim said: Alweer een samenwerking tussen Vandy Vape en Alex Vapers MD, ze hebben eerder al de twee Berserker RTA's gemaakt. Deze waren niet echt mijn ding omdat de airflow net iets te strak was voor mij. Nu hebben ze een MTL RDA uitgebracht, en deze zag ik onmiddelijk zitten. Omdat ik niet wou wachten op een stoomboot uit China heb ik het product in de UK gekocht, je betaald er wel iets extra voor natuurlijk maar ieder moet voor zich maar uitmaken waar ie het koopt. https://www.ecigone.co.uk/new/vandy-vape-berserker-mtl-rda Hier alvast een heel kort filmpje, de rest van de review kan je hieronder lezen. Wat krijg je: - Berserker RDA - 22 en 24mm beauty ring - Airflow inserts - Ultem en derlin driptip - Coiling tool, inbussleutel en schroevendraaier - Reserve o-ringen, build deck schroefjes, squonkpin - 2x MTL fused clapton coils Ik wou de zwarte versie om matching te staan op mijn RSQ squonker, de zwarte versie is natuurlijk wel iets moeilijker om op foto vast te leggen maar denk wel dat het duidelijk genoeg is. De looks van de RDA zijn misschien wel niet 100% mijn ding, zou het zelf toch iets anders ontworpen hebben, maar lelijk is het natuurlijk ook niet. De RDA is vrij sober gehouden, gelukkig geen Vandy Vape branding zichtbaar. Langs buiten heb je veel airflow openingen, maar om eerlijk te zijn doet deze regeling niet enorm veel aan de kwaliteit van je vape, het zijn de inserts binnenin die zorgen voor je gekozen airflow. Bovenaan heb je een heatsink/driptip combinatie. De driptip in de heatsink zit vast door middel van schroefdraad, wel opletten want het is maar fijne delrin schroefdraad dus voorzichtig opschroeven. Als je die heatsink afneemt dan heb je gewoon een 510 driptip connectie, dus je kan perfect je eigen driptips gebruiken. Omdat de RDA zelf maar 18mm is hebben ze gelukkig een beauty ring voorzien en je krijgt er zelf twee, een 22 en 24 ring. Standaard zit er een gewone 510 pin in, de squonkpin moet je zelf nog plaatsen. Je krijgt in een net doosje nog al de airflow inserts, een ultem driptip en de coiling tool. Om al de maten te vinden van de openingen plaats ik een link naar Vandy Vape. http://www.vandyvape.com/detail/atomizer/Berserker_MTL_RDA/ Maar mijn raad is vergeet die maten, en probeer ze gewoon allemaal uit tot je gevonden hebt wat je zocht. Dan het build deck: Is vergelijkbaar met de Berserker RTA of een Kayfun, heel simpel om een coil te plaatsen. Een diep juice well en als je het gebruikt om te squonken zie je die verdeler zitten in het midden die zorgt voor een mooie verdeling van je liquid in het deck. Dan het belangrijkste aan deze RDA, en wat het ook MTL gaat maken, namelijk de inserts. Een gelijkaardig systeem zoals bij bv. de Skyline RTA, gewoon inserts uit peak die de airflow nauwer of breder maken. Grote voordeel en heel goed ontwerp is hier dan je uw coil en zelfs wick gewoon kan laten zitten terwijl je de inserts test. De insert schuif je gewoon door de RDA, zitten er goed in en zullen er niet zomaar uitvallen als je de topcap afneemt. De andere kant zonder gat ziet er zo uit. En langs boven zo. Je krijgt twee MTL fused clapton coils uit Ni80 draad, komen uit op ongeveer 0.7ohm. Ik had al ervaring met deze draad omdat ik er een rolletje van heb liggen en al meermaals gebruikt in andere RDA's. Is helemaal geen slechte draad, geeft een goede smaak en iets meer damp dan gewoon single wire. Hier met de rol draad die ik al had, kan je zo apart kopen. Aan de MTL'ers die blijven vasthouden aan hun "ik ben tevreden van mijn single wire draad", zet even je principes opzij en probeer gewoon eens zo een rolletje draad. Voor de review heb ik de bijgeleverde coil gebruikt, deze is heel simpel te plaatsen met de bijgeleverde coiling tool. Die tool heeft aan één kant een 2.5mm formaat en aan de andere een 3mm formaat, 3mm coil is dan ook het maximum dat je kan plaatsen in deze RDA. Met de coiling tool kan je ook makkelijk de coil in het deck duwen tot net boven de airflow insert. Dit is de positie die ik gebruik en dit werkt goed voor mij. Komt uit op ongeveer 0.7ohm Wicken is heel simpel, je hebt een diep juice well dus heb je ook lange wicks nodig. En op deze mod gebruik ik deze RDA, helemaal blacked out. Maar ik gebruik wel een andere driptip, die heatsink is voor mij helemaal niet nodig en zie graag een kortere RDA. Mijn bevindingen: - Mijn eerste echte MTL RDA, en ben er erg tevreden over. - Ook al zijn de looks voor mij persoonlijk niet erg aantrekkelijk, maar met een andere driptip enz kan ik er gerust met dampen. - Smaak is heel goed! - Veel airflow opties, welke voor u geschikt zijn moet je natuurlijk zelf uitzoeken. Ik gebruik de grootste en op één na grootste omdat ik hou van een losse MTL hijs. Met de kleinste insert is net zo strak als bij de Berserker RTA, voor mij persoonlijk te strak. - Airflow komt net onder je coil uit, geen turbulentie. - Builden is heel simpel. - Handige tool om je coil te plaatsen. - Je krijgt er twee degelijke coils bijgeleverd. - Kwaliteit van de o-ringen en alle andere onderdelen zijn zeer goed. - Squonken is een echt plezier, diep juice well en zelfs al squonk je tot de hoogte van de coil er komt bij mij niks in die airflow insert terecht. Het zijn kleine gaten in die inserts, en mijn 70vg/30pg en 80vg/20pg liquids vinden hun weg niet door die kleine openingen. Je kan natuurlijk ook gewoon drippen bij deze RDA, maar om eerlijk te zijn is dit toch het best op een gereguleerde squonker. Met een minimum 6ml squonkflesje liquid en één batterij batterij kom ik de hele dag door dampend op 15-20W. - Deze RDA werkt beter dan al de andere MTL RTA's die ik heb, niks dan voordelen met deze RDA op een squonker ten opzichte van een RTA. Geen tank uit elkaar schroeven om je wicks te vervangen, geen risico op lekkage, geen risico op spitback of gepruttel na het vullen, geen glas dat je kan breken. Ik heb hem sinds vandaag ook in het bezit , met tevens zo,n rolletje clapton ni80 meestal ben ik nogal ruim met knippen van het draad.Hoeveel cm knip je ongeveer af voor 1 coiltje? Btw wat een heerlijk dingetje zeg ben er gelijk fan van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted April 10, 2018 Author Share Posted April 10, 2018 Ik knip meestal een stuk draad af van een 10cm, soms is dat genoeg voor één coil en soms ook twee. Maar zelf ben ik ook niet zo zuinig met mijn draad. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsiis Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 @Daniel Smit Naar aanleiding van je reactie/vraag waarin je de hele (lange) review quote, hierbij een Forumwiki-tip (over wel/niet/hoe te quoten) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acrobat Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 (edited) On 7-4-2018 at 21:52, Acrobat said: Apart zeg dat jij ‘t anderom hebt! Ik ga ‘t morgen eens met de reserve O-ringen proberen. Met een ‘nieuwe’ O-ring krijg ik ‘m er ook bijna niet op..heb nog bloeduitstortingen van de vorige keer in m’n hand zitten. Nu dus onderin maar een dun o-ringetje uit de verpakking geplaatst dan gaat ‘t uiteraard wel maar de vraag is of die weer niet te dun is. Kijk net op de Vandy Vape website en zie dat ze geen garantie of after sales support willen geven op producten verkocht via een aantal sites. Hoe the hell moet ik dat nou weten voor ik ‘t koop. Pak lekker die verkoop aan en laat de klant er niet de dupe van zijn, vooral als je zooi verkoopt die niet goed past. ? NOTE: Following sites are not authorized to sell VandyVape products, any products purchased from them are not covered by our warranty 1. fasttech.com 2. vapesourcing.com 3. cigabuy.com 4. efun.top 5. gearbest.com Maar even reclameren bij Fasttech dus... Edit; hahaha oeps bedenk me net dat ik deze via 3FVape heb... ? Edited April 13, 2018 by Acrobat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts